Artrose - Glucosamine eigenlijk geen optie, pijnstilling?

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Artrose - Glucosamine eigenlijk geen optie, pijnstilling?

Lil

Bericht door Lil »

-Saskia- schreef: Ik blijf verbetering zien.  :D

Starten en stoppen gaat makkelijker. Nog niet "je-van-het", maar zeker wel beter. (Ook met mijn "neutrale" blik  ::)).

Of het de Cox is of niet, ik zet dit even door. Als alles weer een tijd "normaal" mag worden, ga ik eens een test doen met minderen of stoppen met Cox. Nu eerst de stijgende lijn volhouden.
Fijn!  :D
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Nog even een update: Het gaat nog steeds super met Dommelsch op de Cox.  :D Flesje is bijna leeg en dan heb ik direct weer een dilemma: Doorgaan of testen door te stoppen.  ::)

What would you do?
Lil

Bericht door Lil »

Fijn om te horen!

Ik zou nog 1 flesje doen om haar prettig in haar lijf te doen voelen en dan stoppen om te testen. Of... Niet stoppen maar langzaam afbouwen.
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

-Saskia- schreef: Nog even een update: Het gaat nog steeds super met Dommelsch op de Cox.  :D Flesje is bijna leeg en dan heb ik direct weer een dilemma: Doorgaan of testen door te stoppen.  ::)

What would you do?
Dat is fijn zeg!
Ik persoonlijk zou doorgaan, als ik zou stoppen dan zou dat bij goede weersomstandigheden zijn, dus niet nu het kouder wordt.
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Bernie schreef: Dat is fijn zeg!
Ik persoonlijk zou doorgaan, als ik zou stoppen dan zou dat bij goede weersomstandigheden zijn, dus niet nu het kouder wordt.
Daar heb je een heel goed punt! Ik ga een paar nieuwe flesjes bestellen en even volhouden de winter door. Dommelsch vindt het met een beetje geitenyoghurt vermengd, dé tractactie of a lifetime.  ::) Had ik al gezegd dat ze niet de slimste is?  :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Nee, dat had je nog nooit eerder verteld :biggrin2:

Ik zou ook doorgaan trouwens.
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Volgens mij heb je dat inderdaad echt nog nooit eerder verteld. :biggrin2:
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Lekker toch zo'n Dommelsch.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

-Saskia- schreef: Daar heb je een heel goed punt! Ik ga een paar nieuwe flesjes bestellen en even volhouden de winter door. Dommelsch vindt het met een beetje geitenyoghurt vermengd, dé tractactie of a lifetime.  ::) Had ik al gezegd dat ze niet de slimste is?  :biggrin2:
Huh? Het is toch een beer?
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

eelke schreef: Huh? Het is toch een beer?
Ze zeggen het, ja. Kennelijk een hele domm(elsch)e. Kan ik haar nog ruilen, denk je?
coby.p
5-sterren
5-sterren

Bericht door coby.p »

Had ik al gezegd dat ze niet de slimste is?  :biggrin2:
[/quote]

ach ja, daar is het dan ook een beer voor, zijn zeer apart.
uitzondering is mijn zwarte belle, maar dat is dan ook een neppert. ::)
mirkeq
1-ster
1-ster

Bericht door mirkeq »

Inmiddels al een paar maanden later maar toch...
Op de eerste plaats hoop ik dat de situatie inmiddels stabiel is, maar voor het geval je nog alternatieven wil...
Je zou als pijnstilling Salisprin kunnen gebruiken, véél fijner dan die rotzooi die je bij de DA krijgt en homeopatisch (het hoe en wat is overal te vinden qua informatie) ik heb het hier zelf gebruikt bij 2 van de 3 labjes en werkte top! Geen diarree of wat voor ongein dan ook.
In geval van accuut letsel (tijdens wandelen/verspringen o.i.d.) heb ik altijd de Arnica K granules, 2 gelijk zodra er iets is gebeurd en daarna ieder half uurtje tot het mindert (zit hier standaard in het heuptasje ;) )
Voor onderhoud hebben we hier de Puur plus druppels, ook homeopatisch en ook die doen uitstekend hun werk.
Ik hoop dat je er wat aan hebt en dat je het eigenlijk allemaal niet nodig meer hebt, omdat je inmiddels de gouden formule hebt gevonden, maar wie weet heeft een ander er nog iets aan  :D
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

mirkeq schreef: Inmiddels al een paar maanden later maar toch...
Op de eerste plaats hoop ik dat de situatie inmiddels stabiel is, maar voor het geval je nog alternatieven wil...
Je zou als pijnstilling Salisprin kunnen gebruiken, véél fijner dan die rotzooi die je bij de DA krijgt en homeopatisch (het hoe en wat is overal te vinden qua informatie) ik heb het hier zelf gebruikt bij 2 van de 3 labjes en werkte top! Geen diarree of wat voor ongein dan ook.
In geval van accuut letsel (tijdens wandelen/verspringen o.i.d.) heb ik altijd de Arnica K granules, 2 gelijk zodra er iets is gebeurd en daarna ieder half uurtje tot het mindert (zit hier standaard in het heuptasje ;) )
Voor onderhoud hebben we hier de Puur plus druppels, ook homeopatisch en ook die doen uitstekend hun werk.
Ik hoop dat je er wat aan hebt en dat je het eigenlijk allemaal niet nodig meer hebt, omdat je inmiddels de gouden formule hebt gevonden, maar wie weet heeft een ander er nog iets aan  :D
Dank je wel voor het meedenken! :)

De Cox Compositum (b)lijkt hier goed te werken. De oude beer doet het prima! Nogmaals dank!

Plaats reactie