Is er iemand die via mail contact met ze heeft gekregen? Ik probeer al bijna drie weken contact te leggen (meerdere mailtjes gestuurd) omdat ik ook graag Barf-productjes wil bestellen als ik de KVV uit ga proberen, want ik wil maar een paar kg. Maar dat menu rolt niet uit bij mij. Maar krijg er geen antwoord op. Of reageren ze alleen telefonisch?
Alroda Puur
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re: Alroda Puur
Grote schop.
Is er iemand die via mail contact met ze heeft gekregen? Ik probeer al bijna drie weken contact te leggen (meerdere mailtjes gestuurd) omdat ik ook graag Barf-productjes wil bestellen als ik de KVV uit ga proberen, want ik wil maar een paar kg. Maar dat menu rolt niet uit bij mij. Maar krijg er geen antwoord op. Of reageren ze alleen telefonisch?
Waar woon je?
Ik ben verkooppunt (webshop) van hun
Mails worden vaker niet beantwoord.
Via telefoon heb ik wel altijd antwoorden gekregen.
Ik ben verkooppunt (webshop) van hun
Mails worden vaker niet beantwoord.
Via telefoon heb ik wel altijd antwoorden gekregen.
Twenterand, dus ik zou het sowieso laten bezorgen. Of ik moet het inderdaad in de buurt kunnen afhalen. Is mogelijk toch makkelijk als ze dit lusten voor de weekendjes weg.