De poll / wie heeft het mooiste SinterKerstOud&Nieuw rijm 2014 geschreven?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De poll / wie heeft het mooiste SinterKerstOud&Nieuw rijm 2014 geschreven?
Respect voor iedereen die aan het dichten is geslagen.
Ik heb me er ver van weg gehouden, want dichten of rijmen kan ik echt niet.
Er komen alleen maar gemene of schunnige teksten in mij op. Dat zou het niet zo leuk maken.
Maar met respect heb ik jullie gedichten gelezen.
Jullie zouden allemaal een stem van mij krijgen.
Ik heb me er ver van weg gehouden, want dichten of rijmen kan ik echt niet.
Er komen alleen maar gemene of schunnige teksten in mij op. Dat zou het niet zo leuk maken.
Maar met respect heb ik jullie gedichten gelezen.
Jullie zouden allemaal een stem van mij krijgen.
+1pike schreef: Dat gevoel had ik dus ook
Voor mijzelf geldt dat ik mee heb gedaan omdat het me leuk leek, niet om een prijs te winnen. Dus mij maakt het niks uit als ik geen ene stem krijg. Ik heb gewoon heel veel plezier aan dit topic beleefd en dat is voor mij de prijs!
Maxi's 3-tal schreef: Hier sluit ik me helemaal bij aan. Die extra gedichten maken was nog makkelijker dan nu moeten stemmen op eentje.
Ik ben ook geneigd voor diegene te gaan waar ik het meest om moest lachen, maar jeetje, anderen zitten weer zo prachtig qua gedicht in elkaar en weer anderen zijn zo emotioneel mooi. pffffff denk nog wel even verder.
+1
Elke keer als ik denk : ja die krijgt mijn stem dan lees ik de volgende en dan.... zucht hihi
Ik wist ook niet dat dit zo'n klus zou worden.... Allemachtig, er zit zoveel dichttalent, het is om helemaal niet goed van te worden 
- Charlie Angel
- Moderator
Erg he!Lizzy schreef: Ik wist ook niet dat dit zo'n klus zou worden.... Allemachtig, er zit zoveel dichttalent, het is om helemaal niet goed van te worden![]()
Kunnen wij moderators ons hier niet beter buiten houden en geen stem uitgeven?
Dat ben ik helemaal met je eens!!pike schreef: Dat gevoel had ik dus ook
Voor mijzelf geldt dat ik mee heb gedaan omdat het me leuk leek, niet om een prijs te winnen. Dus mij maakt het niks uit als ik geen ene stem krijg. Ik heb gewoon heel veel plezier aan dit topic beleefd en dat is voor mij de prijs!
Toen het topic begon, met de allereerste post van Lizzy, dacht ik "Ojee..." en 1 seconde later "Wat leukkk! Ik doe mee!". Het rijmen om 'erin' te komen en het trekken van de lootjes waren al een feestje. En tot slot, het maken van een rijm voor iemand die je sowiezo niet persoonlijk kent en in mijn geval ook nog niet vaak 'tegen het lijf' gelopen was hier, was heel erg leuk. Nog leuker dan ik dacht!
- Angelique
- 5-sterren

Das nou weer overdrevenMaxi's 3-tal schreef: Erg he!
Kunnen wij moderators ons hier niet beter buiten houden en geen stem uitgeven?![]()
![]()
Je bemoeit je overal mee, dus nu niet terugkrabbelen!Maxi's 3-tal schreef: Erg he!
Kunnen wij moderators ons hier niet beter buiten houden en geen stem uitgeven?![]()
![]()
(Ben blij dat ik niet thuis ben)
- Charlie Angel
- Moderator
Maar ooit moet je weer naar huis.Ronald schreef: Je bemoeit je overal mee, dus nu niet terugkrabbelen!
(Ben blij dat ik niet thuis ben)
- -Annemarie-
- 5-sterren

Nou, idd. Je verwoord precies hoe ik er ook over denk.Angelique schreef: Ik moet nog kiezen. Ik vind het best moeilijk, nog moeilijker dan op 1ste kerstdag er "even"3 volwaardige gedichten uitpersen
Maar jee, iedereen heeft toch wel ernstig haar/zijn best gedaan en door te stemmen heb ik het gevoel al die anderen die de stem niet krijgen te kort te doen. We houden de olympische gedachte hoog...meedoen was belangrijker dan winnen...vind ik tenminste. Ik vond het bereleuk te zien hoe we min of meer gedwongen werden een studie te maken van een medeforummer. Altijd lastig dus als je kunt kiezen
Voor de hand ligt het om te kiezen voor die gedichten waarbij de wijn het hardst tegen het beeldscherm op spatte
Misschien stem ik daar nog wel op, ik denk nog even, heb nog een dagje of 2
![]()
En ik vond het echt leuk om eens wat meer te lezen over een mede forummer die ik eigenlijk niet zo goed 'kende'.
Wat ik al eerder zei, er zaten een heleboel pareltjes tussen. Het is superleuk om zo met elkaar bezig te zijn.
- pearlsofpassion
- Moderator
Te laat! 8)Maxi's 3-tal schreef: Erg he!
![]()
Het had misschien wel leuker geweest als we allemaal 3 stemmen hadden kunnen uitbrengen, maar das niet eenvoudig in goede banen te leiden he. Dus dit zal ook wel werken.
Het is tenslotte toch een knoop doorhakken.
En je kan hier wel zeggen welke je allemaal leuk vond, zo krijgen ook diegenen waar je niet voor gestemd hebt, toch een beetje erkenning.
Ik heb op modjes voor mijzelf gestemd, omdat ik hoop dat Angelique dan ook op mij stemt

Haha nee hoor, ik vind het mega knap dat er op het laatst toch nog een gedicht gekomen is, wat ook nog eens kei goed uit de verf is gekomen!
Haha nee hoor, ik vind het mega knap dat er op het laatst toch nog een gedicht gekomen is, wat ook nog eens kei goed uit de verf is gekomen!
Is er al een tussenstand? 

Vanavond de eindstand 
DaweetikNadia schreef: Vanavond de eindstand![]()
Ik ben gewoon een Aagje
- Charlie Angel
- Moderator
Na veel wikken en wegen toch ook mijn stem maar eens uitgebracht, want de tijd begint te dringen.