Laat jij je hond alleen in de auto ?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Laat jij je hond alleen in de auto ?

Lil

Bericht door Lil »

Dwarreltje schreef: Nou, ik heb een Iphone met internetabb, maar als ik geen wifi heb geeft ie aan geen verbinding te kunnen krijgen zonder wifi. Dus gewoon internetten kan wel, maar de cam bekijken schijnt erg veel bandbreedte te kosten dus dat doet ie dan gewoon niet.
Ja, dat was dus wat ik wilde weten. DAt gaat dus helaas niet  :-\

hmmmm van de andere kant meestal als ze alleen zijn ben ik op het werk, dus dan heb ik meestal wel internet. denk denk
chelsey
4-sterren
4-sterren

Bericht door chelsey »

Hier blijven ze ook geregeld in de koffer. Van buitenaf zijn ze niet zichtbaar en ze doen niks anders dan slapen dan. Ze zijn dat van jongsaf gewoon.
TessaThomas
5-sterren
5-sterren

Bericht door TessaThomas »

Lil schreef: Ja, dat was dus wat ik wilde weten. DAt gaat dus helaas niet  :-\

hmmmm van de andere kant meestal als ze alleen zijn ben ik op het werk, dus dan heb ik meestal wel internet. denk denk
Ik heb er één waar je wel gewoon op kan kijken zonder wifi. Wanscam. Ik gebruik hem om Tay in de kennel in de gaten te houden als we weg zijn.
Lil

Bericht door Lil »

TessaThomas schreef: Ik heb er één waar je wel gewoon op kan kijken zonder wifi. Wanscam. Ik gebruik hem om Tay in de kennel in de gaten te houden als we weg zijn.
Gaat op onderzoek. Dank!
Dwarreltje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dwarreltje »

Ja zo is het bij mij ook wel. Zit de hele dag op werk mét wifi dus dan is het geen probleem. Het is ook niet té beperkend, alleen toch een beperking vind ik...
Dwarreltje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dwarreltje »

TessaThomas schreef: Ik heb er één waar je wel gewoon op kan kijken zonder wifi. Wanscam. Ik gebruik hem om Tay in de kennel in de gaten te houden als we weg zijn.
Net eens bekeken op internet... Is snotjandorie nog goedkoper ook dan de foscam  :( Dus kost minder en kan meer?? Hmm, maar eens even sparen voor zo'n exemplaar. Vind het gewoon een fijn idee dat ik altijd even kan kijken hoe het met de hondjes gaat....
-Saskia-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Saskia- »

Die van mij doet het ook gewoon zonder WiFi, zoals gezegd. Ik heb wel 4G, misschien scheelt dat?
Lil

Bericht door Lil »

-Saskia- schreef: Die van mij doet het ook gewoon zonder WiFi, zoals gezegd. Ik heb wel 4G, misschien scheelt dat?
Dat zal heul veel schelen gok ik!
sella

Bericht door sella »

Je gebruikt toch alleen wifi om je verbruik te sparen? Of trekt de camera teveel verkeer en wordt je door de provider afgeknepen dan?
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Hier 3 IP camera's buiten en binnen.
Kan zo zowel met als zonder wifi kijken. Heb 2 gig internet per maand. Daar is zo op met de camera. Nu heb ik het niet nodig om steeds te moeten kijken. Dus is oké zo.
Wij krijgen een melding als op 1 van de camera's beweging is. Hij maakt dan foto's en die worden gemaild. Mochten we daar niet genoeg aan hebben, de beelden worden constant opgeslagen en gewist. Dus kunnen het steeds terug kijken. Behalve de camera in de woonkamer krijgen we geen melding van (slaat wel beelden op).
miik
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door miik »

De mijne doet het ook gewoon op mijn telefoon, en ik heb alleen 3G en dat gaat prima.
Als ik hem draai dan loopt hij soms vast, maar meestal niet.
Hij pakt ook niet zo gek veel mb's dat valt mij echt reuze mee. Maar je zet hem aan, kijkt of alles oke is en dan gaat hij weer uit.
Het is ook niet dat ik een uur lang naar het schermpje zit te gluren, het is gewoon af en toe checken.
Lil

Bericht door Lil »

miik schreef: De mijne doet het ook gewoon op mijn telefoon, en ik heb alleen 3G en dat gaat prima.
Als ik hem draai dan loopt hij soms vast, maar meestal niet.
Hij pakt ook niet zo gek veel mb's dat valt mij echt reuze mee. Maar je zet hem aan, kijkt of alles oke is en dan gaat hij weer uit.
Het is ook niet dat ik een uur lang naar het schermpje zit te gluren, het is gewoon af en toe checken.
Als ik de tijd had om een uur te kijken, dan zou ik thuis zijn hihi. Checken en klaar is de bedoeling. Ik ga de twee opties overwegen en een nieuwe aanschaffen.
MillyMol
5-sterren
5-sterren

Bericht door MillyMol »

Ik doe het niet, tenzij ik er direct zicht op kan houden en het voor maximaal 10 minuten in de schaduw is. Ik ben veel te bang dat ie gestolen wordt of dat een stel jeugdigen ‘lolbroeken’ tegen de ruiten gaat staan bonken of iets dergelijks. Ik laat Tobias ook nooit alleen voor een winkel om dezelfde reden.
Tobias is namelijk de mooiste hond van de wereld :smitten: :smitten: :2funny:

Plaats reactie