En wat is Shanti stoerrrr!! Hier ook meegemaakt met de kleine van mijn moeder, maar nu taalt Jacy er helemaal niet meer om.. Zal vast minder worden als Boeke ouder wordt
Boeke, update + info Shiloh outcross p.27
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Hier is ie dan, Boeke
Ohw, wat leuk weer

En wat is Shanti stoerrrr!! Hier ook meegemaakt met de kleine van mijn moeder, maar nu taalt Jacy er helemaal niet meer om.. Zal vast minder worden als Boeke ouder wordt
en Shanti is ook liefff. Sita is ook zo beschermend naar haar boomer vriendje (die is van een vriendin) als we samen ergens wandelen...en die boomer is 4,5 (sita is 4)
Dus ik weet niet of dat minder wordt als Boeke ouder wordt? maar dat zal wel hondafhankelijk zijn...
Het lijkt wel Shanti en Boeke op survival. 8)
Ze zijn een prachtig stel samen!
Ze zijn een prachtig stel samen!
- Charlie Angel
- Moderator
Wat een heerlijk stel samen, Boeke is echt een schatje! 
-
Shanti en co
- 5-sterren

Ik vind het ook heel leuk om die twee samen te zien, samen spelen, samen rennenen en gewoon de interactie tussen die twee.
Wel is het nog wat ingewikkeld wandelen met allebei de honden aan de lijn maar dat gaat vast beter wanneer Boeke wat ouder is en snapt dat hij dan niet mag spelen en kan naast lopen.
Boeke wordt natuurlijk een hele stoere grote enge zwarte kerel dus die heeft dan vast geen bescherming meer nodig. 8)
Wel is het nog wat ingewikkeld wandelen met allebei de honden aan de lijn maar dat gaat vast beter wanneer Boeke wat ouder is en snapt dat hij dan niet mag spelen en kan naast lopen.
Boeke wordt natuurlijk een hele stoere grote enge zwarte kerel dus die heeft dan vast geen bescherming meer nodig. 8)
-
Shanti en co
- 5-sterren

We zijn lekker wezen wandelen in het algemeen veen (een stukje bos, hei, en jeneverbessen), toen we thuiskwamen werd het al donkerder dus dat hadden we goed gepland. 8)
Boeke bleef heel braaf bij ons en kwam vrolijk aangerend zodra we hem riepen (behalve toen hij een muis probeerde uit te graven :p). Toen we een hond tegen kwamen ging hij rustig snuffelen en liep daarna weer vrolijk met ons mee. Shanti was niet mee want die heeft jammergenoeg weer last van haar poot.

Braaf komen en zitten. 8)

Naast lopen kan hij al heel goed (zolang hij elke paar stappen een snoepje krijgt
)

Voor zolang hij nog een mini-hond is

Boeke bleef heel braaf bij ons en kwam vrolijk aangerend zodra we hem riepen (behalve toen hij een muis probeerde uit te graven :p). Toen we een hond tegen kwamen ging hij rustig snuffelen en liep daarna weer vrolijk met ons mee. Shanti was niet mee want die heeft jammergenoeg weer last van haar poot.

Braaf komen en zitten. 8)

Naast lopen kan hij al heel goed (zolang hij elke paar stappen een snoepje krijgt

Voor zolang hij nog een mini-hond is

Ik blijf het een lekker ding vinden...Zo te lezen soms echt een mix van Wetter...En die krul in de staart..Prachtig..
Echt heel leuk! Wat groeit ie hard!
Beterschap voor Shanti haar poot
Beterschap voor Shanti haar poot
-
Shanti en co
- 5-sterren

Het komt wel goed tussen hem en de katten. 

Dit was de eerste vergelijk foto.

Ondertussen zijn we alweer 5 weken verder.

Dit was de eerste vergelijk foto.

Ondertussen zijn we alweer 5 weken verder.

Re: Boeke, 13 weken alweer
Leuke foto's en wat een heerlijk guppy die Boeke
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ohw, wat issie schattig en mooi!!

Je moet nou wel oppassen hoor, heb je hem al verteld dat-ie moet stoppen met groeien?
Je moet nou wel oppassen hoor, heb je hem al verteld dat-ie moet stoppen met groeien?
-
Shanti en co
- 5-sterren

Dankje, meestal is hij ook echt een schatje. Meestal komt hij ook braaf als we roepen maar vandaag deed hij dat op zijn wetters, ik kom zo baas, even snuffelen en dan loop ik een rondje om je heen maar net buiten je bereik.Fenixjuh schreef: Ohw, wat issie schattig en mooi!!![]()
Je moet nou wel oppassen hoor, heb je hem al verteld dat-ie moet stoppen met groeien?![]()
We hebben afgesproken dat hij verder mag groeien als hij stopt met (tegen ons aan) springen.
-
Shanti en co
- 5-sterren

Vandaag naar de uiterwaarden geweest met Boeke, ik dacht dat de mest die er laatst lag weg was maar puppegup vond nog een platgereden hoopje waar hij erg blij mee was.

En daarna zijn we nog 2 middenslag poedels tegengekomen. De eigenaar dacht al dat Boeke nog jong was want hij was nog mooi zwart, als je het zo bekijkt blijft hij hopelijk nog een hele tijd jong.

En daarna zijn we nog 2 middenslag poedels tegengekomen. De eigenaar dacht al dat Boeke nog jong was want hij was nog mooi zwart, als je het zo bekijkt blijft hij hopelijk nog een hele tijd jong.

wat wordt ie al groot zeg...