Epilepsie? Pijn? *Insulinoom*

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Epilepsie? Pijn? *Insulinoom*

zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Karretje zijn we mee aan het oefenen. Hij gaat er al in, kan zich dan omdraaien en gaat netjes liggen. Maar dan gaan bewegen (rijden) is nog een grote "no-no". Dat vind hij erg eng. Vooralsnog voelt hij zich ook te goed om in dat karretje te zitten/liggen maar we blijven er zeker mee oefenen.

Afgelopen zaterdag dus naar Erwin geweest en we zien verandering (of willen we dat zien?! :P ) Hij lijkt actiever, alerter, oogt wat opgwekter en....heel belangrijke graadmeter bij Tous, hij gaat weer op muizenjacht! Hij begint weer de hond te zijn die hij was.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Wat een geweldig nieuws :-*! Ik hoop zo dat jullie nog lang van een opgewekte blije Tous mogen genieten :-*. Fijn zeg, dat de osteopathie zo aanslaat!!
Laura2004
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laura2004 »

zurca schreef: Karretje zijn we mee aan het oefenen. Hij gaat er al in, kan zich dan omdraaien en gaat netjes liggen. Maar dan gaan bewegen (rijden) is nog een grote "no-no". Dat vind hij erg eng. Vooralsnog voelt hij zich ook te goed om in dat karretje te zitten/liggen maar we blijven er zeker mee oefenen.

Afgelopen zaterdag dus naar Erwin geweest en we zien verandering (of willen we dat zien?! [emoji14] ) Hij lijkt actiever, alerter, oogt wat opgwekter en....heel belangrijke graadmeter bij Tous, hij gaat weer op muizenjacht! Hij begint weer de hond te zijn die hij was.
Wat super fijn om te lezen!  Ik hoop dat jullie nog een tijd plezier met elkaar mogen maken[emoji9]
sella

Bericht door sella »

Super dat hij zich weer fitter voelt!
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

We zijn het weekend naar Garderen geweest. Zaterdag was echt een fijne dag. Hij heeft heerlijk met ons gewandeld. Zo alles bijelkaar toch zo'n 8km. Gisteren bleek dat toch iets te veel geweest want gisteren liep hij niet vlot meer mee. Rustdagje gehhouden en nu vanmorgen liep hij weer lekker vooruit te wandelen. We zullen dus wat beter op moeten letten en niet te veel willen.

Aankomende vrijdag gaan we naar een complementair werkend dierenarts met Tous. Zij denkt zeker iets voor hem te kunnen betekenen....
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Fijn dat jullie genoten hebben! Dat is nu toch wel het belangrijkste! Ik vind het allemaal zo naar voor jullie  :'(
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

Kaela schreef: Fijn dat jullie genoten hebben! Dat is nu toch wel het belangrijkste! Ik vind het allemaal zo naar voor jullie  :'(

Daar kan ik mij helemaal bij aansluiten! Genieten,genieten en genieten!!
En ook ik vind het vreselijk voor jullie!
Dus een hele dikke knuffel van mij!
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

Oh wat fijn om te lezen, genieten!!!
Sher
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sher »

Nu weet ik weer waarom ik nooit hier durf te kijken. Wat een vreselijk bericht over Tous. Ik had dit dus tot mijn schande helemaal gemist. Hier ben ik echt even van van mijn stuk.
Ik weet ook echt niet wat ik hierop kan zeggen, moet het eerst even verwerken geloof ik.
Sterkte, dat wel.  :-*
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Ja het was echt een fijne dag. Soms even "slikken" want als je 'm dan zo ziet, zo echt weer helemaal Tous dan is het niet te bevatten dat hij zo ziek is. Maargoed, we gunnen hem (en onszelf) nog veel van zulke dagen. Binnenkort gaan we een weekje naar Zuid- Limburg, hoop dat hij het daar ook naar zijn zin gaat hebben
Sher schreef: Nu weet ik weer waarom ik nooit hier durf te kijken. Wat een vreselijk bericht over Tous. Ik had dit dus tot mijn schande helemaal gemist. Hier ben ik echt even van van mijn stuk.
Ik weet ook echt niet wat ik hierop kan zeggen, moet het eerst even verwerken geloof ik.
Sterkte, dat wel.  :-*
:-*
Joaquin
5-sterren
5-sterren

Bericht door Joaquin »

Dat er nog maar veel mooie dagen mogen volgen  :bigarmhug:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

zurca schreef: We zijn het weekend naar Garderen geweest. Zaterdag was echt een fijne dag. Hij heeft heerlijk met ons gewandeld. Zo alles bijelkaar toch zo'n 8km. Gisteren bleek dat toch iets te veel geweest want gisteren liep hij niet vlot meer mee. Rustdagje gehhouden en nu vanmorgen liep hij weer lekker vooruit te wandelen. We zullen dus wat beter op moeten letten en niet te veel willen.

Aankomende vrijdag gaan we naar een complementair werkend dierenarts met Tous. Zij denkt zeker iets voor hem te kunnen betekenen....
Wat fijn dat hij het goed doet! Ik ben heel benieuwd wat de complementair dierenarts kan doen! Ben benieuwd naar haar behandelplan!
flodder en dwarrel
5-sterren
5-sterren

Bericht door flodder en dwarrel »

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Lizzy schreef: Wat fijn dat hij het goed doet! Ik ben heel benieuwd wat de complementair dierenarts kan doen! Ben benieuwd naar haar behandelplan!
We hebben een afspraak voor een homeopathisch consult/bio energetische meting. Heb even op moeten zoeken wat dat laatste nu precies is  :-[ ;)
Ik zal een verslagje geven al we weer thuis zijn.
Het is even een stukje rijden, Scherpenzeel te Friesland....maar goed. Ik heb hier een goed gevoel bij en dat is ook wat waard. We gaan vanuit Garderen, dat scheelt een uur reistijd :)
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

zurca schreef: We hebben een afspraak voor een homeopathisch consult/bio energetische meting. Heb even op moeten zoeken wat dat laatste nu precies is  :-[ ;)
Ik zal een verslagje geven al we weer thuis zijn.
Het is even een stukje rijden, Scherpenzeel te Friesland....maar goed. Ik heb hier een goed gevoel bij en dat is ook wat waard. We gaan vanuit Garderen, dat scheelt een uur reistijd :)
Spannend. Ik wens je veel succes en ik hoop dat ze wat moois voor Tous kan betekenen! Fijn dat je een verslagje maakt als je terug bent :-*

Plaats reactie