http://database.gek.nu/?genus=Atyopsis&id=31 zijn idd geweldig maar eisen echt heel veel stroming en elke dag stofvoer, maar ze kunnen verder prima bij japonica garnalen.Kaela schreef: Oh die garnalen zijn grappig!
Ach, ik vind zo'n ramenplakker altijd erg leuk! En we hebben tot kort geleden echt nooit last van algen gehad. Hopelijk nu ook niet meer, want nu de pomp het water weer helder heeft gemaakt, ziet het er uit om door een ringetje te halen!
We hadden vier aziatische waaierhand garnalen, maar ik kon er nog maar 1 vindenIk wilde er daar eigenlijk ook weer een paar van bij. Kunnen die samen met de garnalen die jij noemt?
Re: Wat heb je enzovoort....deel 660
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Charlie Angel
- Moderator
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 660
Ervaring met leren pijpen zonder onderbroek?Angelique schreef: Nee, dat plakt niet.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
gelukkig iemand die het wel durft te vragenMaxi's 3-tal schreef: Ervaring met leren pijpen zonder onderbroek?![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Durf ik ook alleen maar omdat ik een eind bij Lique vandaan zit hoor.Mieke L. schreef: gelukkig iemand die het wel durft te vragen![]()
- Angelique
- 5-sterren

En ik weet wie het vraagt natuurlijkMaxi's 3-tal schreef: Durf ik ook alleen maar omdat ik een eind bij Lique vandaan zit hoor.![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Maar dat is nog niet het antwoord op mijn vraag.Angelique schreef: En ik weet wie het vraagt natuurlijk![]()
Leren pijpen doe je toch altijd zonder onderbroek? Of ben ik nou gek? Ik begrijp inmiddels waar het over gaat hoor.Maxi's 3-tal schreef: Ervaring met leren pijpen zonder onderbroek?![]()
Even blokje om geweest...

- Angelique
- 5-sterren

Stoer Ronald!
- Angelique
- 5-sterren

In dit geval was leren pijpen een zelfstandig naamwoord en geen werkwoord.Ligaa schreef: Leren pijpen doe je toch altijd zonder onderbroek? Of ben ik nou gek? Ik begrijp inmiddels waar het over gaat hoor.![]()
Waar zien jullie mij voor aan zeg
Dat had ik echt pas door toen ik terug las. Het kon beide als je het zo leest.Angelique schreef: In dit geval was leren pijpen een zelfstandig naamwoord en geen werkwoord.
Waar zien jullie mij voor aan zeg![]()
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Maxi's 3-tal schreef: Maar dat is nog niet het antwoord op mijn vraag.![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Ohhhhh, wat cool Ronald, wat ontzettend gaaf!!!! Heel veel rijplezier!Ronald schreef: Even blokje om geweest...
![]()
Over dat laatste zal ik mij niet uit laten.Angelique schreef: In dit geval was leren pijpen een zelfstandig naamwoord en geen werkwoord.
Waar zien jullie mij voor aan zeg![]()
Ligaa schreef: Dat had ik echt pas door toen ik terug las. Het kon beide als je het zo leest.![]()
tsss, klein blokje dan toch!Ronald schreef: Even blokje om geweest...
![]()
Maaruhm, supercool dit. ik wens je veel veilige en ontspannen(de) kilometers toe!
-
sella
Mooi scheurijzer Ronald!
Vele veilige en leuke kilometers gewenst.
Vele veilige en leuke kilometers gewenst.