Re: Wat heb je enzovoort....deel 661

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Martine-Tom schreef: Je maintiendrai, de wapenspreuk van Zeeland  :)
(ik zal handhaven)
Ooit komt er een tattoo als herinnering aan mijn roots maar tot dat geld er is is dit een leuke oplossing ;)
ah joh, dat staat op iedere politiepet en legermuts  :biggrin2: Daar kun je in rotjeknor niet mee rondlopen hoor  :biggrin2:

Gefeliciteerd met je prijs.
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Foutje :D
Laatst gewijzigd door Martine-Tom op zo 01 nov 2015, 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Jippie pc gecrashed
:-X prepairing automatic repair loop
Nu had ik w10 erop maar dat was via automatic update.
En ik geloof dat de oplossing is opnieuw installeren  :-X f***
Heb nog geen backups van mail ed
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Angelique schreef: ah joh, dat staat op iedere politiepet en legermuts  :biggrin2: Daar kun je in rotjeknor niet mee rondlopen hoor  :biggrin2:

Gefeliciteerd met je prijs.
dankzij jouw posting toch ff na gaan denken....zeeland is uiteraard 'luctor et emergo' () je maintiendrai is van nederland (was een soort van motto op mijn lagere schoon, stond daar ook in hetbwapen, vandaar de verwarring denk ik  :P) dus heb m ff aangepast, het gaat nu luctor et emergo worden :)
Laatst gewijzigd door Martine-Tom op zo 01 nov 2015, 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Me al een paar keer verbaasd over de weerbericht aan het eind van het nieuws op de radio.
Eerst zou er hier in het zuiden later zonnig worden, nu is er volgens de radio wat zon. En het is de hele dag al strakblauw! Sinds ik vanochtend rond 8.45 uur op was alleen maar zon gezien.
Het is iig duidelijk dat de opsteller van het weerbericht zelf deze ochtend niet hier in de buurt is geweest  :biggrin2:
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Nee het is weer lekker he!

Gisteren een helloween gebeuren gehad van een bandje. Dat was erg gezellig, gelukkig geen hele enge dingen.

Zo op t fietske naar de stad, als t goed is is het koopzondag.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

eelke schreef: Nee het is weer lekker he!
>:( >:( >:( >:( >:(

Hier is de winterdepressie alweer bijna een feit. Het is alweer grijs en grauw. Blegh  :(
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Tis maar een paar uurtjes rijden naar hier!
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

kira schreef: Vandaag onze alle liefste Sietse in de armen gesloten. Met pensioen als geleidehond en nu hopelijk heel lang bij ons verder genieten. Hij ligt bil aan bil met kleine beer. Grote paard heeft zijn oren lekker gesopt en Foppe heeft al gebracht. Alleen dame zegt woef woef tegen hem. Blijkbaar bang dat zij nu weer weg moet, maar ze mag blijven. Oké we roepen al vanaf 2011 dat we naar een grote hond en twee kleine willen, nu zijn het er weer vijf en ja Siets is groter als Foppe.
Wat heerlijk dat Sietse bij jullie komt wonen! Veel plezier met hem  :-*
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Ik had een dagje bank gepland met tussendoor wasjes draaien. Toen ging de telefoon. Mijn papa die vroeg of ik mee ging fietsen. Zoooo geen zin in. Maarja hij gaat ook vaak mee wandelen met Zoë. Dus mee een stukje wezen fietsen. Nu anderhalf uur later weer terug. Nu weer even fijn op de bank hangen.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

eelke schreef: Tis maar een paar uurtjes rijden naar hier!
Helaas, helaas, Oscar durft nog niet in de auto  :(. Zelfs het periodieke feestje bij Daantje in de tuin laat op zich wachten door meneertje... En zonder Oscar kan natuurlijk niet he!

OT: gesport met een oud collega/lieve vriendin. We zijn, zonder het van elkaar te weten, bij dezelfde personal trainer terecht gekomen. Ik zeg het niet snel, maar dit was wel een gevalletje van: dat is geen toeval! We gaan voortaan 1 keer per week samen sporten, goed voor ons beide en zo fijn elkaar weer te zien!
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Kaela schreef: Helaas, helaas, Oscar durft nog niet in de auto  :(. Zelfs het periodieke feestje bij Daantje in de tuin laat op zich wachten door meneertje... En zonder Oscar kan natuurlijk niet he!

OT: gesport met een oud collega/lieve vriendin. We zijn, zonder het van elkaar te weten, bij dezelfde personal trainer terecht gekomen. Ik zeg het niet snel, maar dit was wel een gevalletje van: dat is geen toeval! We gaan voortaan 1 keer per week samen sporten, goed voor ons beide en zo fijn elkaar weer te zien!
Ohh ja daar had ik inderdaad ff niet aan gedacht.
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

De familie weer uitgezwaaid. Was heel gezellig  :)
Ons flink te buiten gegaan aan taart en snoep en salades en stokbrood en erwtensoep en chocolademousse  :o :biggrin2:
Nu lekker op de bank uitbuiken  8)
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Dan maar vandaag met broer en schoonzus naar mondo verde geweest. Gezellie en  was mooi weer.
Alsnog de PC proberen te reanimeren, pogingen niet geslaagd. Morgen weer verder, anders loop ik de hele avond te mopperen en daar heb ik geen zin in. Morgen met frisse moed opnieuw gaan klooien.
Nu maar zo voor de tv gaan hangen, filmpie of zo, ook leuk
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Kaela schreef: >:( >:( >:( >:( >:(

Hier is de winterdepressie alweer bijna een feit. Het is alweer grijs en grauw. Blegh  :(
En helaas vandaag nog steeds geen zicht meer dan 200 meter.....
Kunnen jullie vanuit het zuiden wat harder blazen zodat de mist hier een keer verdwijnt  8)

Gesloten