voetbal telt even niet

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: voetbal telt even niet

eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Minister van binnenlandse zaken zegt, geen explosieven gevonden en niemand gearresteerd.

Toch loos alarm?
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

eelke schreef: Minister van binnenlandse zaken zegt, geen explosieven gevonden en niemand gearresteerd.

Toch loos alarm?
Indien loos alarm: geen aandacht meer aan geven, laten we het hebben over het eerbetoon dat de Engelsen voor hun wedstrijd gaven
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Tis in ieder geval nog code alarm door de storm, da's nog iets he ;)
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

eelke schreef: Tis in ieder geval nog code alarm door de storm, da's nog iets he ;)
En om in de sfeer te blijven, hebben wij code oranje  :biggrin2:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Oo om er afbreuk aan te doen, hier maar geel.  :P
Dushet valt hiernog mee, al vind ik het nu een vreselijke wind die er staat, dat paard + de sint dat blijt niet op dat dak staan daar geloof in niks van  :-\
Och dat hirt in het weer en si t topic.
OT tja hoe meer aandacht dat we het geven  :-\.....
Teven s denk ik dat er wel wat 'grappemakers' rondlopen
Mandarijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mandarijn »

In de trein bij Hanover hebben ze wel een pakketje gevonden. Had iemand geknutseld. Er zat een telefoon en draadjes in. Is dit een flsuwe grap? Dan ben je toch niet goed wijs!!

En nu is er een actie in Frankrijk gaande. Er zouden zich 5 terroristen verschanst hebben in een appartement. Er wordt flink geschoten door de politie hoorde ik net op het journaal. Het brein achter de aanslagen zou een vd 5 zijn.
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

En toch vind ik het eng dichtbij  :-\
Je moet je wel niet laten bang maken maar ja dat word ik toch wel door al dat nieuws, ja geen nieuws kijken is een optie maar dat voelt weer als struisvogel therapie, ben wel blij dat ik niet meer in de randstad woon  :-[ maar mijn kids wel
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Mandarijn schreef: In de trein bij Hanover hebben ze wel een pakketje gevonden. Had iemand geknutseld. Er zat een telefoon en draadjes in. Is dit een flsuwe grap? Dan ben je toch niet goed wijs!!

En nu is er een actie in Frankrijk gaande. Er zouden zich 5 terroristen verschanst hebben in een appartement. Er wordt flink geschoten door de politie hoorde ik net op het journaal. Het brein achter de aanslagen zou een vd 5 zijn.
Wat ik wel gek vind, is dat er nu ineens overal politieacties zijn. Waarom moet het kalf eerst verdronken zijn!

Update: 2 doden, waarvan 1 vrouw die zichzelf heeft opgeblazen. Grote evacuatie nu. 1 politieagent gewond. Scholen blijven dicht.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Zo'n kalf moet eerst verzuipen omdat de normale wetgeving het hier niet mogelijk maakt iemand aan te pakken op wat hij/zij voornemens is te gaan doen. Het uitroepen van de noodtoestand breekt dat soort wetten.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Mandarijn schreef: In de trein bij Hanover hebben ze wel een pakketje gevonden. Had iemand geknutseld. Er zat een telefoon en draadjes in. Is dit een flsuwe grap? Dan ben je toch niet goed wijs!!

Sommige mensen houden wel van een flauw grapje  :-X was toch een paar weken geleden ook in een (ik dacht) turks vakantieresort dat daar personeelsleden in zwart met nepmachinegeweren en al "alala akbar" roepend de receptie binnen stormden en het overige personeel zich kapot zat te lachen om de paniek bij de gasten.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Angelique schreef: En om in de sfeer te blijven, hebben wij code oranje  :biggrin2:
Ja, dat woord had er moeten staan :doh:
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Angelique schreef: Zo'n kalf moet eerst verzuipen omdat de normale wetgeving het hier niet mogelijk maakt iemand aan te pakken op wat hij/zij voornemens is te gaan doen. Het uitroepen van de noodtoestand breekt dat soort wetten.
Dat is waar, maar ergens is het wel gek, toch? Hoe dan ook goed dat het nu gebeurd natuurlijk.
Angelique schreef: Sommige mensen houden wel van een flauw grapje  :-X was toch een paar weken geleden ook in een (ik dacht) turks vakantieresort dat daar personeelsleden in zwart met nepmachinegeweren en al "alala akbar" roepend de receptie binnen stormden en het overige personeel zich kapot zat te lachen om de paniek bij de gasten.
Wat een idioten  :-X
Je zou iemand een hartaanval bezorgen! Als mijn moeder zo iets mee zou maken, dan begeeft haar zwakke hart het echt. Moet je toch niet aan denken...
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Angelique schreef: Sommige mensen houden wel van een flauw grapje  :-X was toch een paar weken geleden ook in een (ik dacht) turks vakantieresort dat daar personeelsleden in zwart met nepmachinegeweren en al "alala akbar" roepend de receptie binnen stormden en het overige personeel zich kapot zat te lachen om de paniek bij de gasten.
Nou sorry  :-X :-X :-X dat kan echt niet, wat een ^%$#
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Poeh, bij die inval nu in Parijs zaten nog mensen, en kinderen in die appartementen. Zag ze naar buiten komen.

Een heel leger zwaar bewapende agenten voor de deur, er zijn net mannen in witte pakken naar binnen gegaan.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

En er is een politie hond omgekomen  >:(

Plaats reactie