voetbal telt even niet
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: voetbal telt even niet
Minister van binnenlandse zaken zegt, geen explosieven gevonden en niemand gearresteerd.
Toch loos alarm?
Toch loos alarm?
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Indien loos alarm: geen aandacht meer aan geven, laten we het hebben over het eerbetoon dat de Engelsen voor hun wedstrijd gaveneelke schreef: Minister van binnenlandse zaken zegt, geen explosieven gevonden en niemand gearresteerd.
Toch loos alarm?
Tis in ieder geval nog code alarm door de storm, da's nog iets he 
- Angelique
- 5-sterren

En om in de sfeer te blijven, hebben wij code oranjeeelke schreef: Tis in ieder geval nog code alarm door de storm, da's nog iets he![]()
Oo om er afbreuk aan te doen, hier maar geel. 
Dushet valt hiernog mee, al vind ik het nu een vreselijke wind die er staat, dat paard + de sint dat blijt niet op dat dak staan daar geloof in niks van
Och dat hirt in het weer en si t topic.
OT tja hoe meer aandacht dat we het geven
.....
Teven s denk ik dat er wel wat 'grappemakers' rondlopen
Dushet valt hiernog mee, al vind ik het nu een vreselijke wind die er staat, dat paard + de sint dat blijt niet op dat dak staan daar geloof in niks van
Och dat hirt in het weer en si t topic.
OT tja hoe meer aandacht dat we het geven
Teven s denk ik dat er wel wat 'grappemakers' rondlopen
-
Mandarijn
- 5-sterren

In de trein bij Hanover hebben ze wel een pakketje gevonden. Had iemand geknutseld. Er zat een telefoon en draadjes in. Is dit een flsuwe grap? Dan ben je toch niet goed wijs!!
En nu is er een actie in Frankrijk gaande. Er zouden zich 5 terroristen verschanst hebben in een appartement. Er wordt flink geschoten door de politie hoorde ik net op het journaal. Het brein achter de aanslagen zou een vd 5 zijn.
En nu is er een actie in Frankrijk gaande. Er zouden zich 5 terroristen verschanst hebben in een appartement. Er wordt flink geschoten door de politie hoorde ik net op het journaal. Het brein achter de aanslagen zou een vd 5 zijn.
En toch vind ik het eng dichtbij 
Je moet je wel niet laten bang maken maar ja dat word ik toch wel door al dat nieuws, ja geen nieuws kijken is een optie maar dat voelt weer als struisvogel therapie, ben wel blij dat ik niet meer in de randstad woon
maar mijn kids wel
Je moet je wel niet laten bang maken maar ja dat word ik toch wel door al dat nieuws, ja geen nieuws kijken is een optie maar dat voelt weer als struisvogel therapie, ben wel blij dat ik niet meer in de randstad woon
Wat ik wel gek vind, is dat er nu ineens overal politieacties zijn. Waarom moet het kalf eerst verdronken zijn!Mandarijn schreef: In de trein bij Hanover hebben ze wel een pakketje gevonden. Had iemand geknutseld. Er zat een telefoon en draadjes in. Is dit een flsuwe grap? Dan ben je toch niet goed wijs!!
Update: 2 doden, waarvan 1 vrouw die zichzelf heeft opgeblazen. Grote evacuatie nu. 1 politieagent gewond. Scholen blijven dicht.
- Angelique
- 5-sterren

Zo'n kalf moet eerst verzuipen omdat de normale wetgeving het hier niet mogelijk maakt iemand aan te pakken op wat hij/zij voornemens is te gaan doen. Het uitroepen van de noodtoestand breekt dat soort wetten.
- Angelique
- 5-sterren

Sommige mensen houden wel van een flauw grapjeMandarijn schreef: In de trein bij Hanover hebben ze wel een pakketje gevonden. Had iemand geknutseld. Er zat een telefoon en draadjes in. Is dit een flsuwe grap? Dan ben je toch niet goed wijs!!
Ja, dat woord had er moeten staanAngelique schreef: En om in de sfeer te blijven, hebben wij code oranje![]()
Dat is waar, maar ergens is het wel gek, toch? Hoe dan ook goed dat het nu gebeurd natuurlijk.Angelique schreef: Zo'n kalf moet eerst verzuipen omdat de normale wetgeving het hier niet mogelijk maakt iemand aan te pakken op wat hij/zij voornemens is te gaan doen. Het uitroepen van de noodtoestand breekt dat soort wetten.
Wat een idiotenAngelique schreef: Sommige mensen houden wel van een flauw grapjewas toch een paar weken geleden ook in een (ik dacht) turks vakantieresort dat daar personeelsleden in zwart met nepmachinegeweren en al "alala akbar" roepend de receptie binnen stormden en het overige personeel zich kapot zat te lachen om de paniek bij de gasten.
Je zou iemand een hartaanval bezorgen! Als mijn moeder zo iets mee zou maken, dan begeeft haar zwakke hart het echt. Moet je toch niet aan denken...
Nou sorryAngelique schreef: Sommige mensen houden wel van een flauw grapjewas toch een paar weken geleden ook in een (ik dacht) turks vakantieresort dat daar personeelsleden in zwart met nepmachinegeweren en al "alala akbar" roepend de receptie binnen stormden en het overige personeel zich kapot zat te lachen om de paniek bij de gasten.
Poeh, bij die inval nu in Parijs zaten nog mensen, en kinderen in die appartementen. Zag ze naar buiten komen.
Een heel leger zwaar bewapende agenten voor de deur, er zijn net mannen in witte pakken naar binnen gegaan.
Een heel leger zwaar bewapende agenten voor de deur, er zijn net mannen in witte pakken naar binnen gegaan.
En er is een politie hond omgekomen