Puppy-poll!!! Eerste barfhapje! P. 35
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Puppy-poll!!!
Laatste tip: het goede antwoord staat ergens op pagina 1! 
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Een kelpie????Kim_S schreef:Laatste tip: het goede antwoord staat ergens op pagina 1!
Lijstje van pagina 1
Bullterrier
Joepteckel
Dalmaat
Fb
Kooiker/jr
Rottweiler
Gorgi
Boxer
Pincher
Kelpie
Wetter
Blijft nog best wat over, of ben ik wat vergeten weg te strepen?
Gok dalmaat (of kelpie)
Bullterrier
Joepteckel
Dalmaat
Fb
Kooiker/jr
Rottweiler
Gorgi
Boxer
Pincher
Kelpie
Wetter
Blijft nog best wat over, of ben ik wat vergeten weg te strepen?
Gok dalmaat (of kelpie)
Laatst gewijzigd door petralita op do 31 dec 2015, 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Btw de boterhammentijd is hier al voorbij hoor, weet niet hoelaat jij ontbijt? 
Het gaat om de middag-boterhammenpetralita schreef:Btw de boterhammentijd is hier al voorbij hoor, weet niet hoelaat jij ontbijt?
Verdorie misluktKim_S schreef:Het gaat om de middag-boterhammen
Ik zit aan de warme hap, dus boterhammentijd is pas vanmiddag om 16:00 
Zoooo bammetjestijd is geweest!!!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Ha ha graag, boxers zijn ontzettend leuk en knap! Heb er zelf nooit 1 gehad maar degene die ik heb meegemaakt zijn hele leuke honden! Misschien moet ik er zelf maar eentje nemenAnne in Duitsland schreef:Ik vind nog steeds dat Kim een boxer moet nemen. Kindvriendelijk, waaks, lekker gek. Dat gewauwel over kwijlen is onzin, zoals iedere boxereigenaar weet.Mieke, kom maar een keer oefenen op onze Laika!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Jeetje hoelang kun je doen over een boterhammetje 
Ik vind dit zoooo grappigMieke L. schreef:Jeetje hoelang kun je doen over een boterhammetje
Nou vooruit. Ik heb de boterhammen ook op
Tromgeroffel....
We gaan voor een Wetter!!!
Vind het wel heel grappig dat dat de enige is die jullie blijkbaar niet voor de hand liggend vinden voor ons. Ben wel benieuwd waarom eigenlijk!
Judith had het goed!!!
Tromgeroffel....
We gaan voor een Wetter!!!
Vind het wel heel grappig dat dat de enige is die jullie blijkbaar niet voor de hand liggend vinden voor ons. Ben wel benieuwd waarom eigenlijk!
Judith had het goed!!!
-
Shanti en co
- 5-sterren

Ah ik zie dit nu pas, wat leuk!
Een halve wetter is ontzettend leuk en lief en knuffelig en eigenwijs dus een hele wetter is vast ook leuk. Hebben jullie je ingeschreven voor de wachtlijst?
Ik vind ze inderdaad prima in het rijtje passen, de meeste wetters zijn kleiner dan Boeke en die is ook helemaal niet zo groot.
Een halve wetter is ontzettend leuk en lief en knuffelig en eigenwijs dus een hele wetter is vast ook leuk. Hebben jullie je ingeschreven voor de wachtlijst?
Ik vind ze inderdaad prima in het rijtje passen, de meeste wetters zijn kleiner dan Boeke en die is ook helemaal niet zo groot.
Nou ik dacht echt aan wat groters bij middelgroot en ik dacht dat jij dat ook dacht!Kim_S schreef:Nou vooruit. Ik heb de boterhammen ook op![]()
Tromgeroffel....
We gaan voor een Wetter!!!![]()
![]()
![]()
Judith had het goed!!!
En ik dacht dat jullie voor een ras met uitstraling zouden gaan, zoals Ozzy, of een bull, of een rottie
Maar leuk! Hoe komen jullie er zelf zo op?
wat leuk, maar eh eerst tig pagina's lezen voor er een antwoord komt
Gefeliciteerd en succes met wachten....... moeten we nu raden WANNEER de gezinsuitbreiding plaatsvindt??

Gefeliciteerd en succes met wachten....... moeten we nu raden WANNEER de gezinsuitbreiding plaatsvindt??