Ik heb honden-zaadjes gekocht!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Ik heb zaadjes gekocht
Ik zou het ook graag een keer doen zaad over laten komen. Maar aangezien ik vaak maar 1 a 2 puppen in het nest heb vind ik het toch een heel duur grapje helaas
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gefeliciteerd! HIj is echt prachtig!
(enne, ik las het topic ook niet omdat ik heel blond dacht dat het over plantjes zou gaan
)
(enne, ik las het topic ook niet omdat ik heel blond dacht dat het over plantjes zou gaan
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik lees dit nu pas!
Er zijn zaadjes voor spruitjes besteld!!
Heel veel succes en plezier met dit avontuur!
Ik ben ontzettend benieuwd wat je tenslotte heeft doen besluiten de KI door Maarten te laten doen. Je weet hoe waanzinnig goed hij mij/Daantje helpt, dus dat je graag naar hem gaat begrijp ik helemaal. Maar ik ben benieuwd naar welke info je hebt gekregen t.a.v. de verschillende klinieken mbt KI, welke verschillen je hebt gevonden en wat de doorslag gaf bij je keuze.
Er zijn zaadjes voor spruitjes besteld!!
Heel veel succes en plezier met dit avontuur!
Ik ben ontzettend benieuwd wat je tenslotte heeft doen besluiten de KI door Maarten te laten doen. Je weet hoe waanzinnig goed hij mij/Daantje helpt, dus dat je graag naar hem gaat begrijp ik helemaal. Maar ik ben benieuwd naar welke info je hebt gekregen t.a.v. de verschillende klinieken mbt KI, welke verschillen je hebt gevonden en wat de doorslag gaf bij je keuze.
Just for the record. Is deze dierenarts bekend bij je? Is ook fokker. http://www.jwverhaag.nl/praktijk/index1.html
Ja. Ik heb eerder in mijn leven contact met hem gehad. En is heel aardig en vast ook heel bekwaam en ik sluit niks uit in de toekomst. Maar ik vind hem erg van het 'behandelen en ingrijpen' en als het niet hoeft, is dat niet zo mijn stijl.MargaS schreef:Just for the record. Is deze dierenarts bekend bij je? Is ook fokker. http://www.jwverhaag.nl/praktijk/index1.html
In het onderwerp zetten "ik heb sperma gekocht" staat ook zo raarLil schreef:Owwwww... ik open het nu ook toevallig. Dacht ach zaadjes, groene vingers, nah niets voor mij niet interessant.
Maar hier groeien hondjes uit, dat is leuk!
-
Lil
hier kan alles toch?Lizzy schreef:In het onderwerp zetten "ik heb sperma gekocht" staat ook zo raar![]()
![]()
Speciaal voor jouLil schreef:hier kan alles toch?
Ik weet het niet Lil
Re: Ik heb sperma gekocht!
Wat leuk en spannend!! Inderdaad duidelijk te zien dat er pointer in zit.
Re: Ik heb zaadjes gekocht!
Vind het toch geen smoel Lil 
Re: Ik heb zaadjes gekocht!
Ik dacht even dat je een spermabank was begonnen
Maar nee, je hebt een 'handsome hunk' uit de USA uitgezocht voor je dames.
Prachtig beest zeg! Filmpje moet ik even bekijken, maar het is me wel duidelijk dat je er ontzettend veel tijd en energie in hebt gestoken om een nestje te fokken dat een kans geeft op nakomelingen die LUA zijn. Geen idee wat het kost (heel veel waarschijnlijk), maar dat je dit doet zegt veel over je instelling. Als ik op dalmaten zou vallen zou je absoluut de fokker van mijn keuze zijn, maakt dan niet uit hoe lang ik op een wachtlijst zou moeten staan!
Veel succes ennuh… misschien gaat Leo nog overstag als loopsheid en aankomst rietjes goed samenvallen. Dan moet het misschien wel zo zijn, toch????
Hoe dan ook, succes!!! Hou een dagboek bij, dan kun je misschien weer een boekje publiceren! Maar eerst hier alles delen op het forum natuurlijk!
Maar nee, je hebt een 'handsome hunk' uit de USA uitgezocht voor je dames.
Prachtig beest zeg! Filmpje moet ik even bekijken, maar het is me wel duidelijk dat je er ontzettend veel tijd en energie in hebt gestoken om een nestje te fokken dat een kans geeft op nakomelingen die LUA zijn. Geen idee wat het kost (heel veel waarschijnlijk), maar dat je dit doet zegt veel over je instelling. Als ik op dalmaten zou vallen zou je absoluut de fokker van mijn keuze zijn, maakt dan niet uit hoe lang ik op een wachtlijst zou moeten staan!
Veel succes ennuh… misschien gaat Leo nog overstag als loopsheid en aankomst rietjes goed samenvallen. Dan moet het misschien wel zo zijn, toch????
Hoe dan ook, succes!!! Hou een dagboek bij, dan kun je misschien weer een boekje publiceren! Maar eerst hier alles delen op het forum natuurlijk!
Als een topic over piemels drogen kan, dan kan een topic over sperma kopen ook!Lizzy schreef:Speciaal voor jou![]()
![]()
![]()
Ik weet het niet Lil
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Kaela schreef:Als een topic over piemels drogen kan, dan kan een topic over sperma kopen ook!
"Kreatief met K.I." was ook nog een optie geweest.
Lizzy schreef:In het onderwerp zetten "ik heb sperma gekocht" staat ook zo raar![]()
![]()
ook mijn idee.....ik heb geen zin in tuinieren.......maar DIT............m'n hart maakt spontaan een sprongetje want ik heb voor heel het gebeuren samen met iedereen hier en ticket op de eerste rij. Heel veel geluk en succes Lizzy, hier gaan de duimen voor een vlot verloop.