Bono is the house!!! Foto's pag. 8!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Bono is the the house!!!
Ohhhhhhh, wat een droppie
Heel veel geluk samen, zo te horen komt het prima in orde met zijn grote broers
Enne inmiddels kunnen er toch al wel foto's zijn van de kleine schat??

Blijven de andere ook beneden? Als die mee naar boven gaan dan begrijp ik wel dat hij het op een gillen zet dan blijft hij toch alleen achter. Puppy en alleen gaat meestal helaas niet zo goed samen.tt-tjes schreef:Hij is stil nu. Heb een poos bij de bench gezeten en ben net naar boven geslopen toen hij ging slapen.
Boven is gewoon te koud voor hem.
Mijn honden liggen altijd beneden. Dus alleen was hij niet. Maar hij wil gewoon niet in de bench en krijst dan alles bij elkaar.
vannacht heb ik hem langs mijn bed gehad in de bench en heeft hij tot half 7 geslapen.
Ik heb nu beneden de puppyren neergezet zonder bench. Maar dan krijst hij ook alles bij elkaar.
Het enige wat hij wil is op mijn voeten slapen.
vannacht heb ik hem langs mijn bed gehad in de bench en heeft hij tot half 7 geslapen.
Ik heb nu beneden de puppyren neergezet zonder bench. Maar dan krijst hij ook alles bij elkaar.
Re: Bono is the house!!! en dat zullen we weten!
Verder begint hij nu wat onzeker te worden. Blaft en gromt bij elk geluidje en alles wat hij ziet binnen en buiten.
Ik ben aan het bedenken hoe snel ik met hem naar een cursus moet gaan of hoe lang ik hem nog moet laten acclimatiseren. Hij is tenslotte nog maar net 2 dagen hier.
Ik ben aan het bedenken hoe snel ik met hem naar een cursus moet gaan of hoe lang ik hem nog moet laten acclimatiseren. Hij is tenslotte nog maar net 2 dagen hier.
Ilan piepte de eerste dag ook alles bij elkaar, dat heb je toen gezien, zo sneu.
Ik zou het nog een paar dagen geven. Naast je bed laten slapen geeft wel vertrouwen. Ik heb bij Ilan de eerste weken ook veel naast de bench gezeten als ik hem er net had in gedaan. Dat gaf rust en dan kon hij wel rustig gaan slapen.
Ik zou het nog een paar dagen geven. Naast je bed laten slapen geeft wel vertrouwen. Ik heb bij Ilan de eerste weken ook veel naast de bench gezeten als ik hem er net had in gedaan. Dat gaf rust en dan kon hij wel rustig gaan slapen.
Re: RE: Re: Bono is the the house!!!
Hij is weggerukt bij zn mama, broertjes en zusjes. En wordt vervolgens in een hok gestopt terwijl er 2 andere honden zijn die hij nog niet kent en nog geen vriendjes mee is. Ik snap wel dat hij huilt hoor. Gewoon s nachts naast je houden, evt langzaam aan richting overloop schuiven. Beneden slapen komt vanzelf wel.tt-tjes schreef:Mijn honden liggen altijd beneden. Dus alleen was hij niet. Maar hij wil gewoon niet in de bench en krijst dan alles bij elkaar.
Heel veel plezier samen
!
Ik denk dat twee wildvreemde honden nog niet echt tellen op dit moment. Ik zou hem lekker voorlopig mee naar boven nemen. En overdag zou ik hem ook niet in de puppy-ren zetten maar gewoon een beetje laten gaan. En niet teveel aandacht schenken aan dat hij op je voeten wil liggen. Laat hem maar een beetje. Ik denk dat hij echt even hartstikke bij moet komen van de reis en van alles wat hem overkomen is. Tel daar bij op dat het een echte TT istt-tjes schreef:Mijn honden liggen altijd beneden. Dus alleen was hij niet. Maar hij wil gewoon niet in de bench en krijst dan alles bij elkaar.
Ik heb de bench nu uit de ren gehaald. Hij is al een paar x zelf er in gegaan en heeft er ook ff geslapen. En hij heeft er een extra vetbed in waar de jongens op gelegen hebben.
Vannacht gaat ie gewoon weer mee naar boven. Alleen het gaat vriezen en dan wordt het echt koud op de slaapkamer, zelfs met het raan dicht. Ik heb een hele dik fleece kleed er om heen en dikke vetbedden maar ik ben bang dat het te koud wordt voor hem.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Hier ook een hond boven zonder verwarming en bij ons is het ook echt koud. Ze hebben een mooi vachtje en houden zich wel warm hoor.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Nou bij een pup zou ik ook twijfelen. Ik zou lekker een paar nachtjes beneden op de bank kamperen. Slaapt ie gelijk op zijn eigen plekje en als ie wat beter gewend is kun je zelf weer in je bedje slapen.hannabelgje schreef:Hier ook een hond boven zonder verwarming en bij ons is het ook echt koud. Ze hebben een mooi vachtje en houden zich wel warm hoor.
-
Martine-Tom
Ik heb Tom destijds gewoon gelijk mee naar boven genomen, hij heeft een hele dunne en slechte vacht en in mijn vorige huis was het giga koud boven, hij kwam in januari dus niet echt warm. Nooit iets aan hem gemerkt. Hij rolde zich op en sliep. Lekker een fleece erbij en die komt de nacht wel door hoor 
Bij ons ook erg koud op de slaapkamer, destijds niet geïsoleerd. Ik heb puppekind in de bench naast mijn bed laten slapen met een babykruik erin en lekker veel warme dekens. Nooit gemerkt dat hij het koud had
Heb je geen babykruik die je desnoods in zn bench kunt leggen? Anderzijds denk ik dat ie met een paar vetbedden echt wel een lekker holletje heeft hoor.tt-tjes schreef:Vannacht gaat ie gewoon weer mee naar boven. Alleen het gaat vriezen en dan wordt het echt koud op de slaapkamer, zelfs met het raan dicht. Ik heb een hele dik fleece kleed er om heen en dikke vetbedden maar ik ben bang dat het te koud wordt voor hem.