Geniet nog even een paar dagen voor je moet gaan werken!!
Naar Noorwegen met Shadow
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Naar Noorwegen met Shadow
Ooooh, ik wil ook wel zo'n ochtendrondje....
Helemaal met deze temperaturen, ik zou er zelf gewoon induiken
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb zojuist een fb account aangemaakt en een bericht geplaatst in de groeps app van de nieuwe wijk in het Noors
hopelijk zonder al te veel stomme fouten. Ik vind het best spannend eigenlijk... ik ken fb al helemaal niet dus ik hoop dat ik niks raars gedaan heb 
Dapper!
ben benieuwd naar de reacties! 
Oh Siberienne je nieuwe woonomgeving ziet er werkelijk overweldigend uit. Heerlijk wijds en groen, wat een weelde. Heel veel geluk in Noorwegen!
Owww..... jullie zijn al gearriveerd!!! Wat ziet het er gaaf uit, prachtige plek en wat kan je daar heerlijk wandelen bij dat meer!
Wij nog 4 weken, 11 september staat de verhuiswagen voor de deur.... Ik heb nu weer eens een slapeloze nacht... dan blijft het maar malen over wat ik allemaal nog moet doen. 3:34 uur en nog geen oog dichtgedaan.... tja, daar ga ik last van krijgen morgen.
Heel veel succes! Ik ga je blog volgen en je facebook pagina, mogen wij die ook volgen?
Wij nog 4 weken, 11 september staat de verhuiswagen voor de deur.... Ik heb nu weer eens een slapeloze nacht... dan blijft het maar malen over wat ik allemaal nog moet doen. 3:34 uur en nog geen oog dichtgedaan.... tja, daar ga ik last van krijgen morgen.
Heel veel succes! Ik ga je blog volgen en je facebook pagina, mogen wij die ook volgen?
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja die slapeloze nachten herken ik. En het duurt nog even voordat de rust er weer is- maar het is de moeite waard...M@rina schreef: ma 17 aug 2020, 03:36 Owww..... jullie zijn al gearriveerd!!! Wat ziet het er gaaf uit, prachtige plek en wat kan je daar heerlijk wandelen bij dat meer!
Vandaag rondje bureaucrazy gedaan en uiteraard zijn er dingen die niet goed gegaan zijn. Maar ik houd mezelf maar voor dat we er over een maand of 2-3 hier lachend op terug kijken. Ahum.
Mijn fb heb ik eigenlijk alleen even opgestart ivm Noorse zaken, ben niet van plan er veel op te zetten want eigenlijk wilde ik het niet (heb iets tegen het bedrijf) dus dat laat ik even achterwege.
-
src_esther
- 5-sterren

Gelukkig! Ik vind het leuk om je imigratie te volgen maar probeer nooit op FB te komen (ik heb heel veel tegen het bedrijf).Siberienne schreef: ma 17 aug 2020, 16:49 Mijn fb heb ik eigenlijk alleen even opgestart ivm Noorse zaken, ben niet van plan er veel op te zetten want eigenlijk wilde ik het niet (heb iets tegen het bedrijf) dus dat laat ik even achterwege.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja wij eigenlijk ook maar in een nieuw land en nieuwe buurt je daardoor buiten de groep zetten vinden we even niet handigsrc_esther schreef: di 18 aug 2020, 11:11 Gelukkig! Ik vind het leuk om je imigratie te volgen maar probeer nooit op FB te komen (ik heb heel veel tegen het bedrijf).
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Morgen om 8:15 staan de verhuizers hier met de spullen; blij dat we dan weer wasmachine, stofzuiger en bed (!) hebben. Alleen hebben we daarna geen auto meer even 
Vanmorgen ervan geprofiteerd en naar het Semsvannet gereden. We snappen waarom dat populair is ..
Vanmorgen ervan geprofiteerd en naar het Semsvannet gereden. We snappen waarom dat populair is ..
Wat is het toch een prachtig land! En dan morgen weer een bed, wat wil een mens nog meer?Siberienne schreef: di 18 aug 2020, 21:34 Morgen om 8:15 staan de verhuizers hier met de spullen; blij dat we dan weer wasmachine, stofzuiger en bed (!) hebben. Alleen hebben we daarna geen auto meer even
AB4C00FC-9A49-43A4-8AFF-A1B3B1362418.jpeg50B147C0-BCC0-4212-ABEF-384A582647E7.jpeg9CE96172-DD51-4465-8D1A-61420ACBF36D.jpeg
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik moet ook nog maar eens een paar foto’s maken van downtown Asker, dat is lelijk joh; Noren zijn ook heel goed in het bouwen van lelijke winkelcentra..,
Ja, dat herinner ik me ookSiberienne schreef: di 18 aug 2020, 21:54 Ik moet ook nog maar eens een paar foto’s maken van downtown Asker, dat is lelijk joh; Noren zijn ook heel goed in het bouwen van lelijke winkelcentra..,
Luxe hoor, een bed
Gaan jullie nu een Noorse auto kopen?
Gaan jullie nu een Noorse auto kopen?
Echt mooi daar, en dan die strakke heldere blauwe lucht erbij. Krijg van de foto's echt het gevoel diep te willen inademen, goed de luchten opsnuiven en weer rustig uitademen. Zen momentje of zo 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
We hebben er zelfs al een gekocht maar we kunnen die pas rijden / verzekeren als we ons persoonsnummer hebben. Dus dat duurt nog een paar weken (hopelijk niet al te lang