Pfffff
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re:Pfffff
De da die ik nu elke keer aan de telefoon heb gehad is duidelijk een arts. Ik bedoel hij is zeer kundig in de geneeskunde maar op het sociale vak...tja..Maar zonet aan het einde van het gesprek zei hij "Ik ga zo nog een keer naar haar toe en zal haar een voorzichtig een dikke knuffel geven namens u"

Ohh wat lief van hem hezurca schreef: De da die ik nu elke keer aan de telefoon heb gehad is duidelijk een arts. Ik bedoel hij is zeer kundig in de geneeskunde maar op het sociale vak...tja..Maar zonet aan het einde van het gesprek zei hij "Ik ga zo nog een keer naar haar toe en zal haar een voorzichtig een dikke knuffel geven namens u"![]()
![]()
![]()
oh Liesbeth, ik lees dit hele verhaal nu pas (met tranen in mijn ogen). Volgens mij is ze in goede handen bij die da, maar ik kan me zo goed voorstellen dat je je voelt, zoals je je voelt.
Ik ga duimen dat je haar snel zelf weer een knuffel kan gaan geven en dat dat weer de eerste is van heel veel
Ik ga duimen dat je haar snel zelf weer een knuffel kan gaan geven en dat dat weer de eerste is van heel veel
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
weet je wat mij opvalt van jou verhaal, dat dit een dierenarts is die zich goed kan indenken hoe het moet zijn voor jou als baasje dat jij je geliefde dier zomaar bij een ander moet achterlaten, vooral als ze zo ziek is dat jij eerst niet eens het idee had dat jij haar nog eens terug zou zien. Ik vindt het schitterend dat hij met de telefoon naar haar toe liep om jou te laten horen hoe zij gezellig "praatjes"maakten.
Moet wel onder omstandigheden een goed gevoel geven. Ik vindt het hoopvol klinken, natuurlijk voel jij je nog niet happy, je weet immers nog steeds niet wat ze heb, maar ze is in ieder geval redelijk stabiel en klinkt alsof ze aan de beterende hand is. Ik blijf stug doorduimen, maar heb natuurlijk nu wel de hoop dat jij maandag of dinsdag hier laat weten dat ze weer thuis is
Moet wel onder omstandigheden een goed gevoel geven. Ik vindt het hoopvol klinken, natuurlijk voel jij je nog niet happy, je weet immers nog steeds niet wat ze heb, maar ze is in ieder geval redelijk stabiel en klinkt alsof ze aan de beterende hand is. Ik blijf stug doorduimen, maar heb natuurlijk nu wel de hoop dat jij maandag of dinsdag hier laat weten dat ze weer thuis is
Ahhh das wel weer lief hezurca schreef: De da die ik nu elke keer aan de telefoon heb gehad is duidelijk een arts. Ik bedoel hij is zeer kundig in de geneeskunde maar op het sociale vak...tja..Maar zonet aan het einde van het gesprek zei hij "Ik ga zo nog een keer naar haar toe en zal haar een voorzichtig een dikke knuffel geven namens u"![]()
![]()
![]()
Jeetje, heb het hele verhaal net pas gelezen (loop nu eenmaal altijd beetje achter)
Wat een zorgen zeg! Maar dat poesjes gaat het redden hoor! Als ze weer kletst en spint en "tail in the air", dan gaat ze de goeie kant op, zeker weten. Evengoed duim ik nog ff mee, en de honden en katten hier ook, anders krijgen ze gewoon geen eten

We vinden het fijn dat iedereen hier zo aan Noa denkt, iedere positieve gedachten naar haar toe zal haar sterken...Zo voel ik dat iig. Ik probeer zelf ook alleen positief te zijn. Er bestaat gewoon een grote kans dat ze iets heeft wat niet genezen kan worden, iets dat zelf onze andere katten ziek kan maken. Maar daar wil/kan en mag ik niet aan denken...Ik ben dus momenteel ook niet aan het zoeken op internet naar info over deze ziektens. Dat voelt niet goed..Ik hoop dat Noa mijn/jullie positieviteit "voelt", dat ze er sterker van word..
Ik voel me na het telefoongesprek van vanmorgen ook weer een beetje rustig.
Hopelijk komen er snel uitslagen binnen en kan er met een gerichte behandeling begonnen worden. Ik hoop zo dat mn meissie voor volgend weekend weer thuis is of in opvang bij mn eigen da....
Morgenochtend om 9 uur mag ik iig. weer bellen....
Ik voel me na het telefoongesprek van vanmorgen ook weer een beetje rustig.
Hopelijk komen er snel uitslagen binnen en kan er met een gerichte behandeling begonnen worden. Ik hoop zo dat mn meissie voor volgend weekend weer thuis is of in opvang bij mn eigen da....
Morgenochtend om 9 uur mag ik iig. weer bellen....
Inderdaad niet op de zaken vooruitlopen en positief blijven want zo te lezen doet Noa dat ookzurca schreef: Er bestaat gewoon een grote kans dat ze iets heeft wat niet genezen kan worden, iets dat zelf onze andere katten ziek kan maken. Maar daar wil/kan en mag ik niet aan denken...Ik ben dus momenteel ook niet aan het zoeken op internet naar info over deze ziektens. Dat voelt niet goed
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

He gelukkig, klinkt toch al weer een beetje positiever.
Maar we duimeng ewoon door *duimduimduimduimduimduim ...*
Maar we duimeng ewoon door *duimduimduimduimduimduim ...*
Je moet niet allemaal enge dingen gaan zitten lezen, waardoor je banger wordt dan nu al. Die poes gaat het gewoon redden 8) En we duimen nog stedds! Alleen Zipper is ff spijbelen, maar die moest geloof ik plassen