Kan me voorstellen dat het heel moeilijk is.Nitus schreef: Even een updeetje...gisteren is de drain eruit gehaald en ze mag alles weer doen, behalve aan haar wond likken
. Nu valt dat laatste nog niet mee omdat er nog steeds wondvocht uitloopt en dat irriteert haar zo te zien mateloos...
De mooncollar heb ik over gedacht maar die dingen zijn vreselijk duur (71 euro) plus dan het feit dat ik ergens gelezen heb dat ze dan soms nóg aan de achterkant kunnen komen, dus daar durf ik niet op te gokken. Er is hier in de buurt ook geen winkel die die dingen verkoopt zodat ik even kan gaan passen. Dus we behelpen ons maar even, Rob en ik draaien ploegendiensten om haar in de gaten te houden en kan dat echt niet dan gaat even de muilkorf om. Ik slaap ook nog steeds gezellig naast haar in de kamer. Gelukkig begint er steeds minder wondvocht uit te komen en heeft ze daardoor ook steeds minder de behoeft om te gaan likken.
Momenteel ligt ze rustig te slapen.
Hopelijk krijgen we deze week ook de uitslag van het weefsel wat is weggesneden, dat is nog wel even spannend, al heb ik er wel een goed gevoel over.
Wel heerlijk dat het beestje zich zo goed voelt.
Ben heel benieuwd naar de uitslag van het weefsel.