Geer als ze loops is is de vulva vanaf de anus opgezet.
Neg eeeeen keer...wel of niet steriliseren??
Moderator: Lizzy
Re:Neg eeeeen keer...wel of niet steriliseren??
Mijn meiden hebben de handel keurig bedekt,maar onze doberman als die loops was stak haar muts een een meter uit
het leek wel alsof er een kop aan de achterkant erbij wilde groeien

wat van vulva vanaf de anus...........................Lupa schreef: eh bah syl wat klinkt dat smerig!!
ok voor jou dan op een wat andere manier,
als het dingetjes vanaf het dingetje dik is
-
Lupa
je begint me te kennen!!!

Laatst gewijzigd door Lupa op do 25 mar 2004, 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Lupa schreef: je begint me te kennen!!!![]()
![]()
ik heb Geer al verteld dat het bij een teckel eruit ziet als een kwartjes automaat.
Waarschijnlijk komen we zondag met drie teckels naar de wandeling, kunnen we allemaal even naar Ted d'r automaat kijken, soort van gleuven kijken
groetjes Netty
Waarschijnlijk komen we zondag met drie teckels naar de wandeling, kunnen we allemaal even naar Ted d'r automaat kijken, soort van gleuven kijken
groetjes Netty
geeft wel een nieuwe dimensie aan zo'n wandeling.....Teckel gleuven kijken,.....nu wordt het vast extra drukNetty schreef: ik heb Geer al verteld dat het bij een teckel eruit ziet als een kwartjes automaat.
groetjes Netty![]()
-
jeanne
- 5-sterren

- Contacteer:
moet er niemand kwartjes in gaan gooien hoor

die bestaan niet meer,dus dat gaat al niet lukkenjeanne schreef: moet er niemand kwartjes in gaan gooien hoor![]()
![]()
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik merk nog steeds niets...en d'r past nog geen eurocentje in 8) Ik hOOp maar dat ze dit even volhoudt tot zondag...daarna mag ze Netty d'r kittige kuisheidsbroekje bevlekken

de eerste loopsheid komt normaal tussen de 6 en 18 maandengeer schreef: Ik merk nog steeds niets...en d'r past nog geen eurocentje in 8) Ik hOOp maar dat ze dit even volhoudt tot zondag...daarna mag ze Netty d'r kittige kuisheidsbroekje bevlekken![]()
![]()
-
Lupa
hahaha geer het is niet zo dat ze van de ene op de andere dag een fruitautomaat bij Ted aanweizig isgeer schreef: Ik merk nog steeds niets...en d'r past nog geen eurocentje in 8) Ik hOOp maar dat ze dit even volhoudt tot zondag...daarna mag ze Netty d'r kittige kuisheidsbroekje bevlekken![]()
![]()
je kan gerust gaan zondag.
vooral ook omdat de eerste keer is mischin merkje heel weinig ervan.
Meestal is er ook een aanloop van een paar weken, je vermoed iets maar er is nog niks, daarna begint het op te zwellen, daarna gaat het bloeden en daarna gaat het weer uitzwellen.
mischin duurt het nog manden voordat het zo ver is.
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Ah, fijn... dus er komt niet van de ene op de andere dag een Gremlin uit haar achterste? 8)... Dan kan er niets meer mis gaan zondag! 
-
~anna~
- 5-sterren

- Contacteer:
Gaat het ook verkleuren b.v. word het vlees bij een witte hond nog meer rose van kleur? Mijn teef(je) word straks 8 maanden en vanaf 9 maanden kan het gaan gebeuren.
Laatst gewijzigd door ~anna~ op vr 26 mar 2004, 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Whahahahahaahahageer schreef: Ah, fijn... dus er komt niet van de ene op de andere dag een Gremlin uit haar achterste? 8)... Dan kan er niets meer mis gaan zondag!![]()