Het is pas volgende week dinsdag Deze week was het enorm druk (wat de DA 2e kerstdag al gezegd had), en omdat het nu redelijk gaat met Beau, is er geen directe haast bij.
Eergisteren heeft Beau de laatste dosis prednison gehad, vandaag de laatste tabletten Rymadil. Sinds gisterochtend heeft hij weer meer pijn, gisteren ging het na het innemen van de Rymadil wel beter, maar vanochtend is het knudde. Ik heb net even de DA gebeld, wat nu wijsheid is, omdat er dinsdag pas foto's gemaakt worden en we dan dus pas (hopelijk) meer weten. Ik word later vandaag teruggebeld.
[quote="vanaalst"]
ach, hij kan dan toch niet heel het weekend zo door.....geen med. of iets?
Is de rymadil ook op
[/quote]
Nee, hij kan zo inderdaad het weekend niet door, dan zijn we weer terug bij af. De Rymadil krijgt hij vanavond voor het laatst, maar ik hoop dat hij de medicijnen nog een paar dagen langer kan krijgen.
[quote="*Natasja*"]
Nee, hij kan zo inderdaad het weekend niet door, dan zijn we weer terug bij af. De Rymadil krijgt hij vanavond voor het laatst, maar ik hoop dat hij de medicijnen nog een paar dagen langer kan krijgen.
[/quote] knudde zeg, ik duim dat jij de medicijne nog een paar dagen langer gaat krijgen