SHIT! SCHEERMESJE opgegeten!!!!
Moderator: Lizzy
Re:SHIT! SCHEERMESJE opgegeten!!!!
Pff, wat een opluchting Geer!
Voor zo'n klein buikje is een stukje scheermes naar verhouding natuurlijk best groot he!
Maar gelukkig is alles goedgekomen!
Maar gelukkig is alles goedgekomen!
Gelukkig is alles goed lees ik nu 
Ik ruim tegenwoordig de gekste dingen op voor de 2 monsters,pardon Tara :-[voor je broer dus
Verleden week heeft Tinus een waterkoker van het keukenblad gesleurd,een briefje van 5 Euro en een keukenrol!!
Gelukkig zat er geen heet water in en haal ik de stekkers overal uit.
Ze hebben in ieder geval dolle pret gehad,buiten de badslippers,schoenen,verslonden tijdschriften,hondenmatras,party-tent,bloempotten en planten,bezemsteel,handdoeken,schuursponsjes,vaatdoekjes,ontmantelde bloemen in winkel,nieuwe afstandsbediening tv,droogboeket,vliegenhor(1 dag oud!)

Ben ik nog wat vergeten?

Ik ruim tegenwoordig de gekste dingen op voor de 2 monsters,pardon Tara :-[voor je broer dus
Verleden week heeft Tinus een waterkoker van het keukenblad gesleurd,een briefje van 5 Euro en een keukenrol!!
Ze hebben in ieder geval dolle pret gehad,buiten de badslippers,schoenen,verslonden tijdschriften,hondenmatras,party-tent,bloempotten en planten,bezemsteel,handdoeken,schuursponsjes,vaatdoekjes,ontmantelde bloemen in winkel,nieuwe afstandsbediening tv,droogboeket,vliegenhor(1 dag oud!)
Ben ik nog wat vergeten?
Gelukkig is alles goed lees ik nu 

Ben ik nog wat vergeten?

Ben ik nog wat vergeten?
En weer krijg ik een foutmelding 
hopelijk hebben Tinus en Tara die ook gekregen???????tieneke schreef: En weer krijg ik een foutmelding![]()
Verder zijn ze wel lieflaura schreef:
hopelijk hebben Tinus en Tara die ook gekregen???????![]()
![]()
PIJN???????????Mmmmmmmmm,heb pas zo'n ding aangeschaft maar voel niks...gonny schreef: Of een epilady???
heb ik nog wel liggen!! JEETJE DAT DOET PIJN!!!!!![]()
Enne Geer,gelukkig dat Ted geen nadelige gevolgen heeft ondervonden van z'n hartige hap
PIJN???????????Mmmmmmmmm,heb pas zo'n ding aangeschaft maar voel niks...gonny schreef: Of een epilady???
heb ik nog wel liggen!! JEETJE DAT DOET PIJN!!!!!![]()
Enne Geer,gelukkig dat Ted geen nadelige gevolgen heeft ondervonden van z'n hartige hap
Gelukkig dat het goed is afgelopen.
Ehhhhhhh Pam zo'n ding doet echt wel zeer, maar je moet niet eerst je benen scheren en dan de epilady erover halen hé
Ehhhhhhh Pam zo'n ding doet echt wel zeer, maar je moet niet eerst je benen scheren en dan de epilady erover halen hé
nou,werkelijk,ik voel geen bal
zie je,spartaans als ik ben...toch maar 's informeren bij de landmacht...
8)
(of misschien een liefhebber van....
;D)
(of misschien een liefhebber van....
Laatst gewijzigd door Mister T op do 12 aug 2004, 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
pam schreef: nou,werkelijk,ik voel geen balzie je,spartaans als ik ben...toch maar 's informeren bij de landmacht...
8)
(of misschien een liefhebber van....;D)
-
ine
pam schreef: nou,werkelijk,ik voel geen balzie je,spartaans als ik ben...toch maar 's informeren bij de landmacht...
8)
(of misschien een liefhebber van....;D)
Wat wilde je zeggen Ien? ::)Je weet het;tegen mij kun je alles zeggen... 8)
Laatst gewijzigd door Mister T op do 12 aug 2004, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ine
Mutspam schreef: Wat wilde je zeggen Ien? ::)Je weet het;tegen mij kun je alles zeggen... 8)
(Sorry Geer
Laatst gewijzigd door ine op do 12 aug 2004, 11:10, 1 keer totaal gewijzigd.