Annak gaat niet goed
Moderator: Lizzy
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Annak gaat niet goed
zozo netjes
- Charlie Angel
- Moderator
Klinkt goed zeg. 
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Annak gaat niet goed - maar stiekem steeds beter...
Annak reageert direct op de Cortaphen (of het zit tussen mijn oren) maar hij loopt als een tierelier. Maffe hond eigenlijk maar wel heel lief 
- Angelique
- 5-sterren

Mwah, de keren dat ik het gebruikt heb werkte het ook heel snel. Fijn dat hij het er goed op doet!Rovanna schreef: Annak reageert direct op de Cortaphen (of het zit tussen mijn oren) maar hij loopt als een tierelier. Maffe hond eigenlijk maar wel heel lief![]()
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Sterk spul hè? 
Fijn dat ie er zo goed op reageert.
Fijn dat ie er zo goed op reageert.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Rovanna schreef: Annak reageert direct op de Cortaphen (of het zit tussen mijn oren) maar hij loopt als een tierelier. Maffe hond eigenlijk maar wel heel lief![]()
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Annak gaat niet goed - kankergezwel aan zijn poot
Annak heeft al een tijdje een bult aan zijn rechtervoorpoot (bij zijn schouder). Ik hield het goed in de gaten. Eerst was het zacht maar het werd steeds harder. Toen kwam het moment dat hij eigenlijk vrij plotseling mank ging lopen. Dat was voor mij reden om naar de DA te gaan. Er is een biopt gemaakt en mijn grootste nachtmerrie werd werkelijkheid: er zitten snelgroeiende kwaadaardige tumoren...... Advies: weghalen.
De DA heeft mij vorige week direct een antibioticakuurtje meegegeven en het lijkt erop dat de bult kleiner wordt maar dat kan natuurlijk ook gewoon tussen mijn oren zitten. Bovendien krijgt hij ook Cortaphen dus tja waar ligt het aan? Maandag ga ik wederom naar mijn DA om te overleggen wat te doen want om hem nou onder narcose te laten gaan op zijn leeftijd daar heb ik zo mijn twijfels over.
De DA heeft mij vorige week direct een antibioticakuurtje meegegeven en het lijkt erop dat de bult kleiner wordt maar dat kan natuurlijk ook gewoon tussen mijn oren zitten. Bovendien krijgt hij ook Cortaphen dus tja waar ligt het aan? Maandag ga ik wederom naar mijn DA om te overleggen wat te doen want om hem nou onder narcose te laten gaan op zijn leeftijd daar heb ik zo mijn twijfels over.
Re: Annak gaat niet goed - maar stiekem steeds beter
Hè bah Monique dat is niet leuk. 
Ik snap je twijfels over de narcose maar het ligt er natuurlijk ook aan hoe en wat.
Als Annak bijvoorbeeld na de operatie nog een flinke tijd mee kan dan zou ik zelf het risico wel nemen.
Ik snap je twijfels over de narcose maar het ligt er natuurlijk ook aan hoe en wat.
Als Annak bijvoorbeeld na de operatie nog een flinke tijd mee kan dan zou ik zelf het risico wel nemen.
Re: Annak gaat niet goed - maar stiekem steeds beter
ach jee Monique
wat erg joh
arme Annak
hoe groot is de bult?

hoe groot is de bult?
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik zal morgen proberen een foto ervan te nemen.
Hè jakkes Annak toch 
- Angelique
- 5-sterren

Gadver Mo
wat een rot bericht. Wens je sterkte 
Waardeloos bericht zeg, arme Annak :'(
Tja en ook arme Monique, want wat is wijsheid om nu te doen?
Het zit ook nog op zo'n rotplek, maar ja dat is iedere plek...
Je wilt hem zo min mogelijk laten lijden, maar als hij een goede kwaliteit van leven kan hebben wil je hem die graag gunnen.
Een prognose zal wel lastig te geven zijn?
Hoe oud is hij nu 11-12 jaar?
Het klinkt botter dan ik het bedoel maar je kent me en begrijpt hopelijk wel waarom ik het vraag, maar hoe oud/jong is de levensverwachting voor een Malamute?
Tja en ook arme Monique, want wat is wijsheid om nu te doen?
Het zit ook nog op zo'n rotplek, maar ja dat is iedere plek...
Je wilt hem zo min mogelijk laten lijden, maar als hij een goede kwaliteit van leven kan hebben wil je hem die graag gunnen.
Een prognose zal wel lastig te geven zijn?
Hoe oud is hij nu 11-12 jaar?
Het klinkt botter dan ik het bedoel maar je kent me en begrijpt hopelijk wel waarom ik het vraag, maar hoe oud/jong is de levensverwachting voor een Malamute?
Ow shit! Bah, wat een rotnieuws....