Ook voor ons heeft het niet zo mogen zijn..geen pups(foto's pag 7, ENG)
Moderator: Lizzy
-
De Geijsjes
- 5-sterren

Re: Ook voor ons heeft het niet zo mogen zijn.....geen pups
ook hier wordt hard geduimd !!!! 
Nier en leverwaardes zijn goed en dat is verbazend. Ze wil
Alleen nog niet eten en drinken dus nog niet naar huis.
Oh, fijn dat die goed zijn Erna! Dat is echt super! Nu de rest nog...Erna schreef: Nier en leverwaardes zijn goed en dat is verbazend. Ze wil
Kom op Jetje lieverd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
we duimen natuurlijk gewoon hele tijd door hoor voor jet
-
sella
Ik lees dit nu pas.
Jeetje wat een schrik voor jullie.
Ik ga een kaarsje branden voor haar.
ze kan alle steun nog gebruiken om weer aan het eten en drinken te gaan.
Jeetje wat een schrik voor jullie.
Ik ga een kaarsje branden voor haar.
ze kan alle steun nog gebruiken om weer aan het eten en drinken te gaan.
Het gaat dus voorspoedig met minder schade dan het had kunnen zijn. Wat we tot nu toe weten natuurlijk he. Het lijkt erop dat haar lijf weer gaat werken. Ze blijft nog een nachtje in de kliniek omdat ze nog niet zelfstandig eet en drinkt en dus aan het infuus blijft. . Daar is ze nu ook het beste af. Morgen wordt bekeken of ze naar huis mag en of we haar moeten dwangvoeren. Ik verwacht zelf van niet maar dat zien we dan wel weer.
Voor de beeldvorming een paar foto´s zodat duidelijk is hoe ernstig de situatie is geweest. Ik had ze gisteren al maar ben me kapot geschrokken en wilde ze nog even niet plaatsen. Nu de ergste emoties gezakt zijn mag iedereen ze zien. Het is een baarmoeder van 2 kilo en nee, we hebben echt niets aan haar gezien. Waar dat ding gezeten heeft is mij een raadsel.
Net eruit gehaald na 3 kwartier zwoegen en voor een indruk van de grootte de handen van de tovenaars erbij

In de bak. Het kleine flubbertje naast het enorme pusding is haar andere baarmoederhoorn. Die was ook aangetast maar gelukkig nog niet zo ver.

Voor de beeldvorming een paar foto´s zodat duidelijk is hoe ernstig de situatie is geweest. Ik had ze gisteren al maar ben me kapot geschrokken en wilde ze nog even niet plaatsen. Nu de ergste emoties gezakt zijn mag iedereen ze zien. Het is een baarmoeder van 2 kilo en nee, we hebben echt niets aan haar gezien. Waar dat ding gezeten heeft is mij een raadsel.
Net eruit gehaald na 3 kwartier zwoegen en voor een indruk van de grootte de handen van de tovenaars erbij

In de bak. Het kleine flubbertje naast het enorme pusding is haar andere baarmoederhoorn. Die was ook aangetast maar gelukkig nog niet zo ver.

-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Re: Ook voor ons heeft het niet zo mogen zijn..geen pups(foto's pag 7, ENG)
Zoiets zei ik ook. Ik wist niet wat ik zag. Zondag avond had ik wel het idee dat haar buik wat dikker was en dat was ook het moment dat we de koortsremmers erin hebben geduwd omdat we eigenlijk wel zeker wisten dat eventuele pups verloren zouden zijn. Maar dat dit erin heeft gezeten hadden we echt niet gedacht.Mevroi Kruim schreef: Jemig![]()
![]()
![]()
Ik ben echt sprakeloos

Erg he...als ik het goed begrepen heb lag ie ook in een knik in haar buik. Eigenlijk zoals hij in het bakje ligt. Het dunne gedeelte lag in de richting van haar vagina en het dikke gedeelte lag aan de verbinding met haar eierstokken. De ene eierstok was net appelmoes en dat maakt het zo moeilijk en kritiek omdat er bijna niet genoeg weefsel over was om te hechten.Lizzy schreef: Ik ben echt sprakeloos![]()
![]()
Owww als iemand nog een stel tovenaars zoekt om wonderen te verrichten...Ik ken er nog een paar.
- Binno
- 5-sterren

- Contacteer:
pfiew
dit is dus echt wel enorm
heel veel beterschap, we duimen hier mee
dit is dus echt wel enorm
heel veel beterschap, we duimen hier mee
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
wow, dat is nogal wat!
hier draaien de duimen ook!
hier draaien de duimen ook!
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
gadver ongelooflijk hoe groot t is