Sjips, Ivonne, welke tijd gaven ze ervoor?Ivonne schreef: tot nog toe zie ik niet zo veel verschil eigenlijkben bang dat het wat langer gaat duren bij hem
update Bas
Moderator: Lizzy
Re:update Bas
ongeveer een maand dus het kan nog..... 
Wij zijn mensen en willen alles gister al!Ivonne schreef: ongeveer een maand dus het kan nog.....![]()
Ivonne, mijn duimen gaan in een hoger tempo verder!!
Duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim-duim 
Ook van ons veel sterkte 
volgens mij zie ik verschil
het is niet veel maar toch... hij is weer wat enthousiaster en rent wat meer, gaat wel gauw weer sjokken maar goed, het lijkt wat beter te gaan. Ook opstaan van een gladde vloer lijkt iets beter te lukken.... nu maar hopen dat het echt zo is en geen "wishfull thinking"...
Poeh hee! Dit klinkt toch wel goed Ivonne! Misschien gaat het toch aanslaan!!!!!
-
Jacqueline74
- 5-sterren

Zo wat een verhaal ik heb net even de tijd genomen om het eens rustig door te lezen
. Ik kan je alleen heel veel sterkte wensen. Misschien dat je ook nog iets met fysiotherapie kan doen ??? het is maar een idee 
Rustig afwachten, over een paar dagen zul je dan toch wat meer kunnen zien, denk ik! Ik duim gewoon door!!Ivonne schreef: volgens mij zie ik verschilhet is niet veel maar toch... hij is weer wat enthousiaster en rent wat meer, gaat wel gauw weer sjokken maar goed, het lijkt wat beter te gaan. Ook opstaan van een gladde vloer lijkt iets beter te lukken.... nu maar hopen dat het echt zo is en geen "wishfull thinking"...
ht begint echt te werken; Bas logeert nu bij de ouders van mijn ex omdat ik te druk ben met mijn werk (ook in de avonduren) en zij hebben hem opgehaald hij sprong "zo" de auto in en ze hebben een heel stuk in het bos gelopen.... dus ja, volgens mij doen de anabolen hun werk 
-
gonny
yes!!Ivonne schreef: ht begint echt te werken; Bas logeert nu bij de ouders van mijn ex omdat ik te druk ben met mijn werk (ook in de avonduren) en zij hebben hem opgehaald hij sprong "zo" de auto in en ze hebben een heel stuk in het bos gelopen.... dus ja, volgens mij doen de anabolen hun werk![]()
Jeetje, wat onwijs fijn joh Ivonne
!
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
goed hoor