Cat schreef:
Ik ga overigens zometeen met Snuf nog eventjes naar de DA (16:30): de laatste paar dagen als wij hem aaien, dan klappert ie nogal met zijn oren. Het lijkt ook een beetje geirriteerd aan de binnenkant.
groetjes Cat
Ach gossie hij zit nu bij de DA ,
Als je terug bent Cat......................
Voor de nieuwsgierige Snuf heeft een onstoken oortje en surolan gekregen, maar hij heeft er weinig last van dus we gaan em gewoon een woensdag halen.
Wat heel lief is, Cat wil me een eind tegemoet rijden , dus dan kan ik hem in Zwolle overnemen .
Komt goed uit want volgens Fem is er terhoogte van zwolle een wegversperring
O ja Gail die zit nu aan Boris te vertellen dat er een nieuwe kat komt en dat hij snuf heet maar dat zij hem Snuffie gaat noemen
Laatst gewijzigd door sylvia op ma 07 mar 2005, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
sylvia schreef:
Voor de nieuwsgierige Snuf heeft een onstoken oortje en surolan gekregen, maar hij heeft er weinig last van dus we gaan em gewoon een woensdag halen.
Wat heel lief is, Cat wil me een eind tegemoet rijden , dus dan kan ik hem in Zwolle overnemen .
Komt goed uit want volgens Fem is er terhoogte van zwolle een wegversperring
O ja Gail die zit nu aan Boris te vertellen dat er een nieuwe kat komt en dat hij snuf heet maar dat zij hem Snuffie gaat noemen
Oooh wat lief zeg, dat scheelt een heel eind rijden
sylvia schreef:
ja het is noordelijk , als ik tijd heb dan kom ik wel langs maar ik moet eerst langs in nieuw weerdinge, anders krijg ik een hunebed naar mijn harses gekeild