Als we geluk hebben zitten er 2 van de 4 katten op de bank + een hond.
Zoals ik het inschat met Brum (die nu nog boven woont) zal hij elke gelegenheid aangrijpen om bovenop z'n mens(en) te gaan zitten
En Pom...ja Pom, in het asiel zeiden ze dat hij de knuffeligste was van de twee maar tot nu toe wil Snoet altijd bij je zitten. Pom komt na (ruim) een jaar in zoverre los dat 'ie zelf een aaitje komt vragen maar op de bank met de anderen is duidelijk een brug te ver
Maar al duurt het lang, hij kijkt maar wanneer hij het tijd vindt om er gezellig bij te komen zitten; er passen minimaal 6 mensen op de bank dus plek genoeg
Hij schiet zo af en toe nog wat de hoogte en de lengte in. Zelf zie ik het niet meer zo maar het valt op dat hij ineens zijn hersens stoot aan de tafel waar hij pas nog onderdoor kon
Wij zijn erg blij met Jacy. Hij neemt maar driekwart van het bed in beslag, moet je voorstellen hoe het eruit zou zien als we een Deense dog zouden hebben
Fenixjuh schreef:
Wij zijn erg blij met Jacy. Hij neemt maar driekwart van het bed in beslag, moet je voorstellen hoe het eruit zou zien als we een Deense dog zouden hebben
Een heel leeg bed zou je dan hebben
Kan me wel voor stellen hoe je bed er uit zou zie als je een Duitse dog zou hebben dan moeten jullie op de grond slapen
Ik wil toch even een paardenfoto plaatsen. Gewoon, omdat ik er zóó trots op ben. Na maanden van oefenen kan ze de Spaanse Pas! Echt heel knap hoor, voor mijn hieperdepieperPietPaniek