Was zo leuk, en hij is exact als op tv.
Wat een aardige man, en ze vrouw ook.
Hij was in Beilen ( Drenthe)
Foto gaat uiteraard in lijst
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Geen tips, want ik heb zelfde probleem en nog geen oplossing. maar ik gebruik ook Sensodyne repair en protect en dat werkt best goed tegen pijnlijke tanden. En als een tand wat op(s)tandig is, was een tip van mijn tandarts die een nachtje in te smeren met die tandpasta. Als mondwater gebruik ik Dr Organic als ik last heb van irritatie / ontsteking van het tandvlees, veel beter dan die andere standaard dingen die mij veel te agressief zijn. Maar ik heb een slecht gebit en veel gaatjes, dus dat heb jij misschien helemaal niet nodig..Charlie Angel schreef: wo 13 mei 2026, 03:20 Thanks! Ik heb al een electrische tandenborstel met klein rond borsteltje, helaas zonder piepsignaal, maar dan nog gaat het te hard.
Haar tip was ook zo'n electriche tandenborstel met piepsignaal en zacht borsteltje en vasthouden tussen 3 vingers. En sensodyne gebruiken.
Het was inderdaad wel even wennen dat het zo meezat, Eelke! [emoji23]
Heb je nog nooit 1 gaatje gehad dan ?Charlie Angel schreef: wo 13 mei 2026, 03:20 Thanks! Ik heb al een electrische tandenborstel met klein rond borsteltje, helaas zonder piepsignaal, maar dan nog gaat het te hard.
Haar tip was ook zo'n electriche tandenborstel met piepsignaal en zacht borsteltje en vasthouden tussen 3 vingers. En sensodyne gebruiken.
Het was inderdaad wel even wennen dat het zo meezat, Eelke! [emoji23]

Wat leuk Kiara. En die foto die moet zeker in een lijst!kiara schreef: di 19 mei 2026, 22:36 Ik heb afgelopen zaterdag Dr Pol in het echt mogen ontmoeten.
Was zo leuk, en hij is exact als op tv.
Wat een aardige man, en ze vrouw ook.
Hij was in Beilen ( Drenthe)
Foto gaat uiteraard in lijst![]()

Ik moet zeggen - soms is het heerlijk om weer eens iets anders te zien

Was het ook, echt even eruit en voor het eerst sinds lange tijd ook relaxed. Geen zorgen om Shad, geen zorgen om mijn moeder en omdat het in mijn studieverlof viel geen zorgen om werk in mijn achterhoofd
Zeker weten! Hoe mooi je ook woont, ff eruit is altijd fijn. Zeker als je echt zonder zorgen gaat.Siberienne schreef: ma 25 mei 2026, 15:11 Ik moet zeggen - soms is het heerlijk om weer eens iets anders te zien
en vooral eten….