Huizen kopen/verkopen?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Huizen kopen/verkopen?
Benieuwd wie je bij A had 
- Angelique
- 5-sterren

Ah, scheelt maar een paar kilometer
Het speeltuintje wat om de hoek bij plan A zit, is trouwens groter dan verwacht. Klimrek, glijbaan en schommel had ik al gezien. Maar er is dus ook een draaimolen en wipkip en basketbaldingesring en -veldje. En hek van een ruim metertje hoog er omheen.
Ik krijg al steeds meer zin om op stand bij de AH boodschappen te gaan doen.
De kans dat we een bod op plan A gaan uitbrengen is best groot denk ik. Bij de advertentie zit zo'n virtuele floorplanner. We willen in de woonkamer een deel als speelhoek inrichten, aangezien we dan in de keuken zullen eten (daar ook plek voor eettafel), want ik leur toch niet met pannen.
Meneer heeft met de floorplanner zitten spelen en hekjes en kleed en speeltreintje zitten 'inrichten'
Ik vind het ook best leuk dat er een ouderwetse provisiekelder bijzit. geen idee of het ook daadwerkelijk werkt als een vooroorlogse 'koelkast' (altijd in elk seizoen een bepaalde koele temperatuur), maar mn schoonvader wilde er al zn flessen wijn kwijt. Die zuipen wij dan natuurlijk ook gelijk voor hem op.
En ik kan kiezen waar ik mn weckpotten zal verzamelen. In de kelder, het washok, trapkast, tussenportaal waar ook een grote kast past, gewoon in de keuken in 1 van de 50 kastjes, etc.
Ik krijg al steeds meer zin om op stand bij de AH boodschappen te gaan doen.
De kans dat we een bod op plan A gaan uitbrengen is best groot denk ik. Bij de advertentie zit zo'n virtuele floorplanner. We willen in de woonkamer een deel als speelhoek inrichten, aangezien we dan in de keuken zullen eten (daar ook plek voor eettafel), want ik leur toch niet met pannen.
Meneer heeft met de floorplanner zitten spelen en hekjes en kleed en speeltreintje zitten 'inrichten'
Ik vind het ook best leuk dat er een ouderwetse provisiekelder bijzit. geen idee of het ook daadwerkelijk werkt als een vooroorlogse 'koelkast' (altijd in elk seizoen een bepaalde koele temperatuur), maar mn schoonvader wilde er al zn flessen wijn kwijt. Die zuipen wij dan natuurlijk ook gelijk voor hem op.
En ik kan kiezen waar ik mn weckpotten zal verzamelen. In de kelder, het washok, trapkast, tussenportaal waar ook een grote kast past, gewoon in de keuken in 1 van de 50 kastjes, etc.
Bij zowel plan A als plan B wordt het huis verkocht door de erfgenamen; de bewoner is er overleden. Is dat karma?
Bij plan B had ik al wel zo'n vermoeden. Ik had het adres gegoogeld en zag er vanaf januari totaan maart of april vaker een ziekenwagen naartoe gestuurd worden en toen ineens niet meer. Dus toen dacht ik bejaardenhuis (oudbollige meubels) of kist.
Plan A staat dus ook leeg. De makelaar zei dat. Het staat al ruim 5 jaar te koop...
Bij plan B had ik al wel zo'n vermoeden. Ik had het adres gegoogeld en zag er vanaf januari totaan maart of april vaker een ziekenwagen naartoe gestuurd worden en toen ineens niet meer. Dus toen dacht ik bejaardenhuis (oudbollige meubels) of kist.
Plan A staat dus ook leeg. De makelaar zei dat. Het staat al ruim 5 jaar te koop...
Oww daar kan nog wel wat af dan!
Je kan beter een huis kopen wat past en waar aan geknutselt moet worden, dan een huis wat 'af' is maar te klein, slechte ligging etc want daar kan je maar moeilijk wat aan veranderen.
Maarre...wie had je nou daar?
Je kan beter een huis kopen wat past en waar aan geknutselt moet worden, dan een huis wat 'af' is maar te klein, slechte ligging etc want daar kan je maar moeilijk wat aan veranderen.
Maarre...wie had je nou daar?
- Angelique
- 5-sterren

Ik vind plan A best goed klinken. Volgens mij zien jullie jezelf daar al wonen en dat is een goed teken
Je gaat toch geen huis vinden wat helemaal zo naar het zinnetje is dat je niks meer hoeft te doen.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Gefeliciteerd, Angelique! 

MargaS schreef: Dat is echt supersnel! Sellingen, is dat niet het Wassenaar van het noorden?
- Angelique
- 5-sterren

Nou, jij hebt het echt helemaal voor elkaar met je Wassenaar van het noordenMargaS schreef: Dat is echt supersnel! Sellingen, is dat niet het Wassenaar van het noorden?
Ja, haha. Nou wil ik dat bordes wel eens zienAngelique schreef: Nou, jij hebt het echt helemaal voor elkaar met je Wassenaar van het noordenDat wordt een blijvertje
![]()
- Angelique
- 5-sterren

Ik heb geen bordesMargaS schreef: Ja, haha. Nou wil ik dat bordes wel eens zien![]()
Wel een brug
da's nog altijd beter dan een kunstgebit.

Dat houden we ook heeel stil. Anders wordt het hier veel te drukAngelique schreef:![]()
![]()
Die had ik nog niet gehoord hoor![]()
-
lianneke
- 5-sterren

Mooie wereld daar!Angelique schreef: Dat is de grote vraag die alleen de Gemeente Vlagtwedde op dit moment kan beantwoordenDat klinkt erger dan het is, want ook daar werd het "geval" direct opgepikt en is iemand er meteen ingedoken om alles (bestemmingsplandingetjes) zo snel mogelijk geregeld te krijgen. We hopen in december de sleutel te krijgen van ons nieuwe optrekje en dit dan ergens in januari op te leveren.
-
lianneke
- 5-sterren

Maar wij hebben een boulevard!!Angelique schreef: Nou, jij hebt het echt helemaal voor elkaar met je Wassenaar van het noordenDat wordt een blijvertje
![]()
Wildervank aan de Boulevard...
- Angelique
- 5-sterren

Nee, dat moeten we niet hebben..erremoe en ellende, meer is het niet daarLaika schreef: Dat houden we ook heeel stil. Anders wordt het hier veel te druk![]()