Dat blijkt!Mieke L. schreef: kan de beste overkomen!![]()
Re: wat eten we vandaag... deel 40
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik kook heel de week voor mijn ouders (en mezelf) en vanavond eten we spitskool met kerrie gesmoord in kokosmelk met kipfilet en gele rijst. Als toetje druiven en grapefruit. En pa en ma ijs.
Pasta met groentesaus. Met heeeeel veeel champignonnetjes erin. 
Hier weer rijst met kipkerrie.
-
tessa
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier vandaag spruitjes met aardappels en een filetlapje. Toetje is vruchten yoghurt of een waterijsje
-
Martine-Tom
RODE kool met WITTE aardappen en GELE APPELMOES, oh en BRUINE hachee 
Niet overdrijven he TinusMartine-Tom schreef: RODE kool met WITTE aardappen en GELE APPELMOES, oh en BRUINE hachee![]()
We willen de kleuren weten van pasta, rijst en brood.
Ik sta vijgen chutney te maken. En vijgen compote. En in de tussentijd probeer ik een ovenschotel in mekaar te rammen met aardappel, prei, gekookte eieren, paddenstoelen, kerriesaus en kaas erover. Multi-tasken noemen ze dat.
-
Martine-Tom
toch maar weer eens zelf brood gaan bakken, met kleurstof, alleen ok te kunnen zeggen dat ik groen brood ga etenLizzy schreef: Niet overdrijven he Tinus![]()
![]()
We willen de kleuren weten van pasta, rijst en brood.
Daar houden we je aanMartine-Tom schreef: toch maar weer eens zelf brood gaan bakken, met kleurstof, alleen ok te kunnen zeggen dat ik groen brood ga eten![]()
-
BusKay
Kan ook zonder groene kleurstof en dat bestaat.... AlgenbroodMartine-Tom schreef: toch maar weer eens zelf brood gaan bakken, met kleurstof, alleen ok te kunnen zeggen dat ik groen brood ga eten![]()
http://www.trouw.nl/tr/nl/5009/Archief/article/detail/3360874/2012/12/10/Nieuw-bij-de-bakker-groen-brood-gemaakt-van-algen.dhtml
- Angelique
- 5-sterren

Wat ben je toch een keukenprinsesLizzy schreef: Ik sta vijgen chutney te maken. En vijgen compote. En in de tussentijd probeer ik een ovenschotel in mekaar te rammen met aardappel, prei, gekookte eieren, paddenstoelen, kerriesaus en kaas erover. Multi-tasken noemen ze dat.
Hier een courgette-fritata (omelet met oa. Courgette
Moet zeggen...niks mis mee
Hier erwtjes met worteltjes uit pot, aardappels en één of andere worst waar meneer dol op is en die ik niet te (vr)eten vind.
Ik was echt inspiratieloos vandaag.m
Ik was echt inspiratieloos vandaag.m