het grote Juice/Jason Vale topic/daar gaan we weer.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: het grote Juice/Jason Vale topic/daar gaan we weer.
Zo de boodschapjes voor een gezond weekje zijn weer binnen. 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Vandaag een nieuwe smoothie geprobeerd. Hij is heerlijk! Receptje:
3 sinaasappels(zonder schil)
1 banaan
Stuk gember
IJs
Juice de sinaasappels en de gember en blend het met de banaan en het ijs.
Smakelijk!
3 sinaasappels(zonder schil)
1 banaan
Stuk gember
IJs
Juice de sinaasappels en de gember en blend het met de banaan en het ijs.
Smakelijk!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Vandaag de honey glaced vegetables weer eens gegeten. Was vergeten hoe lekker dat is. Verder ook niks meer gegeten.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Lekker
Ik heb vanavond kip gegeten met gebakken aardappeltjes en boontjes en stoofpeertjes... gisteren nasi, eergisteren zuurkoolschotel en de dag daarvoor sucadelapjes met aardappelen en bloemkool... oftewel, goede hollandse kost hier bij mijn oom en tante
Maak gelukkig elke ochtend een turbo charge smoothie (ruim 1 liter), en dat vind ik wel goed bevallen als ontbijt / lunch, samen met af en toe wat lekkers... morgenavond weer naar huis en dan maar weer een tijdje heel gezond doen 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik probeer nu twee gezonde maaltijden per dag en de derde een normale maaltijd met ook vlees/vis. De gezonde alleen groenten en fruit.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Wel grappig he, hoe je idee van wat gezond is kan veranderen 
Oh, en ik drink hier toch ook wel minstens een glaasje wijn per dag... ook wel eens lekker voor af entoe...
Oh, en ik drink hier toch ook wel minstens een glaasje wijn per dag... ook wel eens lekker voor af entoe...
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ja dat is echt raar. Mijn 'ongezonde' maaltijden zijn die met aardappels/rijst/pasta enzo. Vroeger waren dat je gezonde maaltijden. 
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Oh wow, die cherry tomaatjes en paprika soep is echt lekker!,
-
hannabelgje
- 5-sterren

-
Antonia
- 5-sterren

Nee, het lukt niet om het weer op te pakken. Mijn vriendin uit Brabant heeft hier een dikke week gelogeerd en dat betekent "ouderwets" eten en regelmatig verkeerde lekkernijen. Ik voel het resultaat aan mijn lijf en aan mijn broekenEllenL schreef: Stil weer hiero... Hoe gaat het nu Antonia? Lukt het al een beetje?
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Balen! Zou het voor jou werken om het gewoon langzaam op te bouwen? Eerst alleen ontbijt vervangen door sapje ofzo, als dat lukt kijken of je er ook eentje tijdens de lunch kan, of gewoon een lekkere soep of salade als lunch of als avondeten?Antonia schreef: Nee, het lukt niet om het weer op te pakken. Mijn vriendin uit Brabant heeft hier een dikke week gelogeerd en dat betekent "ouderwets" eten en regelmatig verkeerde lekkernijen. Ik voel het resultaat aan mijn lijf en aan mijn broeken.
En dan vooral blij zijn met het gezonde dat je eet en niet te veel balen van de minder goede dingen die je eet
-
Antonia
- 5-sterren

Dat werkt bij mij alleen als ik geen ongezonde dingen in huis hebEllenL schreef: Balen! Zou het voor jou werken om het gewoon langzaam op te bouwen? Eerst alleen ontbijt vervangen door sapje ofzo, als dat lukt kijken of je er ook eentje tijdens de lunch kan, of gewoon een lekkere soep of salade als lunch of als avondeten?
En dan vooral blij zijn met het gezonde dat je eet en niet te veel balen van de minder goede dingen die je eet![]()
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Nou ja, dan maar eerst daar even lekker van genieten danAntonia schreef: Dat werkt bij mij alleen als ik geen ongezonde dingen in huis heb. Helaas heb ik daarvan nu nog het een en ander in de kast. Bovendien heb ik mijn boodschappenbudget uitgegeven, dus moet ik eerst dat wat er nog is opmaken.
Ik heb gisteravond ook gedineerd met mini marsjes, snickers, ... had nog een bijna volle zak over van sint maarten en was super brak
Maar nu staat de champignon soep op
Helemaal leuk, mijn zus is ook aan het sappen sinds een paar dagen en het bevalt haar goed! En whaaaaa, zag net heel toevallig dat ik een bericht had van iemand van Juicemaster, dat ze mijn verhaal op de website willen hebben, liefst met voor en na foto (waarbij de na foto natuurlijk het liefst met sappie in de hand, lol). Hmmm, even over nadenken...
-
hannabelgje
- 5-sterren

Gaaf ellen!!!
Hier neem ik per dag twee sapjes mee naar school. Een smoothie als ontbijt en een sapje voor de laatste pauze. Lunch is nu verse soep van school met speltbrood. Eigenlijk moet dat brood nog weg.....
Hier neem ik per dag twee sapjes mee naar school. Een smoothie als ontbijt en een sapje voor de laatste pauze. Lunch is nu verse soep van school met speltbrood. Eigenlijk moet dat brood nog weg.....
EllenL schreef:
Helemaal leuk, mijn zus is ook aan het sappen sinds een paar dagen en het bevalt haar goed! En whaaaaa, zag net heel toevallig dat ik een bericht had van iemand van Juicemaster, dat ze mijn verhaal op de website willen hebben, liefst met voor en na foto (waarbij de na foto natuurlijk het liefst met sappie in de hand, lol). Hmmm, even over nadenken...