Yup zo wil ik het! En zo zal dat nieuwe ook gaan zitten. Ik was best verbaasd omdat ik echt met een semi prof was gaan passen, maar ja als ze dan een andere maat sturen dan kan dat niet goed zijn hihi. Heb er nog even achteraan gebeld dat L/XL dus de juiste maat is en dat ik dus geen L en geen XL wil.Martine-Tom schreef:dit is nou de eerste x dat ik een vergelijkbaar tuig zie wat er niet zo oncomfortabel uit ziet!
Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Lil
Re: Geluksmomentje van de dag
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Ik heb dat ooit gehad met mijn vader. We woonden nog niet heel lang in ons huis, wat mijn vader nooit gezien heeft. Ik gaf hem de 'grand tour' en hij zei dat het een mooi huis was, waar wij vast heel gelukkig zouden worden. Kreeg een dikke kus en weg was hij.... Ik werd super verdrietig wakker, uiteindelijk naar beneden gegaan en in de keuken op de houten vloer zag ik ineens wat leek op een smiley, en dan zoRadja schreef:Ik heb een 'raar' geluksmomentje! Het was zo echt! Ik droomde vannacht dat ik een kans kreeg om Radja voor even weer bij ons in bed te nemen! Ik zag haar liggen,ze kwam bij ons en het voelde zo echt,echt zo echt!
Ik heb dat stukje vloer 2 maand niet kunnen dweilen [emoji16]
Gelukkig duurde het nog even voor het weg was, ook toen ik het toch maar dweilde. Maar nog altijd krijg ik een blij gevoel als ik er aan denk.
En dat terwijl ik geen 'zweverig' typ ben [emoji16]
-
Lil
Noem mij maar maf, maar ik droom vaak zo extreem levensecht over mijn vader en Boris en Whiskey. Heerlijk! Dan kan ik er weer even tegen als ik ze gezien, gevoeld, geroken en geproefd heb.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Mijn zelfstandige, stoere, 'ik hoef niet geholpen te worden' mams die mij vandaag haar 'reddende engel' noemde omdat ik effe wat praktische zaken zomaar wel geregeld had. Met hulp van een lieve vriendin. Ze had het effe zwaar en ik zag het en kon wat doen 
Oscar staat er ook echt bij te kijken van..."ik doe het wel ff voor"Kaela schreef:
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Druk zit echt op de borst! Gek setter lijfjeKaela schreef:Zo ziet het er wel uit, dit lijkt haast een halsband met een tuig er aan. Maar ik kan me best voorstellen dat de bouw van een setter heel lastig is voor een tuig en dat het er dan anders uitziet.
Oscar zijn tuig zit ook veel lager en onze speurjuf zegt dat ie prima zit. De druk moet op de borst komen, niet op het zachte stuk er boven. Het belemmerd de schouder niet, het zit er wel dichtbij, maar er is genoeg ruimte.
Maar juist door die ervaring me heel bewust dat een amper verstelbaar tuig haast nooit echt goed zit !
Ik ben even verliefd op Oscar hoor. Wat een knapperd toch ook.
-
Lil
Oscar is een hele leuke hond. Cayley was destijds helemaal flieft op knappe leuke en lieve Oscar.eelke schreef:Ik ben even verliefd op Oscar hoor. Wat een knapperd toch ook.
Ik weet het! Alleen Oscar was niet zo verliefd op opdringerige Gijs dus konden we niet echt knuffelen 
Dan ben ik ook ook maf en het is heerlijk om maf te zijn!Lil schreef:Noem mij maar maf, maar ik droom vaak zo extreem levensecht over mijn vader en Boris en Whiskey. Heerlijk! Dan kan ik er weer even tegen als ik ze gezien, gevoeld, geroken en geproefd heb.
De eerste kerst na haar overlijden,werd run van Snow Patrol op de radio gedraaid! Het nummer wat ik voor Radja mee heb gezongen toen is dood om mijn bank lag!
Tranen stroomde eerste kerstdag over mijn wangen van "geluk" omdat zij mij even wilde laten weten dat zij aan mij denkt! God wat houd ik nog veel van haar!
Gut ik heb dat een keer met de kat gehad had. Rook weer precies hoe ie uit zijn bek stonk, en hij streelde zo op 'n kats met zn staart langs mijn neus -> kattenbakgeur.
En toch werd ik huilend wakker, was echt ff van slag.
En toch werd ik huilend wakker, was echt ff van slag.
-
Lil
Jaaaa helemaal mooi!Radja schreef:Dan ben ik ook ook maf en het is heerlijk om maf te zijn!
De eerste kerst na haar overlijden,werd run van Snow Patrol op de radio gedraaid! Het nummer wat ik voor Radja mee heb gezongen toen is dood om mijn bank lag!
Tranen stroomde eerste kerstdag over mijn wangen van "geluk" omdat zij mij even wilde laten weten dat zij aan mij denkt! God wat houd ik nog veel van haar!
Fijn om mede maffers te hebben.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
wat mooi.Radja schreef:Ik heb een 'raar' geluksmomentje! Het was zo echt! Ik droomde vannacht dat ik een kans kreeg om Radja voor even weer bij ons in bed te nemen! Ik zag haar liggen,ze kwam bij ons en het voelde zo echt,echt zo echt!
Het ligt echt aan de lengte en ligging van het borstbeen. Daarom is aanmeten ook zo fijn, zo'n standaard tuig past toch echt niet bij alle honden. Nelson heeft dat ook.MarijeEnBoomer schreef:Druk zit echt op de borst! Gek setter lijfje
Maar juist door die ervaring me heel bewust dat een amper verstelbaar tuig haast nooit echt goed zit !
-
Lil
Jones is los geweest! Heb zelfs Kimba samen met hem laten racen op een veldje. Waren drie situaties waarvan ik dacht sh*t (auto die daar niet mag komen, jogger die ergens weet niet waar vandaan kwam) maar hey niets aan handje. Hondjes luisterden en konden daarna weer even sjezen.
Ik geloof dat ik soms echt wel een bange über voorzichtige truttebol ben hihi.
Ik geloof dat ik soms echt wel een bange über voorzichtige truttebol ben hihi.