Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Klaagtopic
Slim Siberienne, wat een vreselijke buren heb je zeg!! Hopelijk kunnen jullie snel weg!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja, nou ja, vooral de buuv. Ik vind het ook wel weer sneu. Ze vindt het heel lastig dat er steeds andere mensen naast haar wonen. Moeite met verandering. Lijkt me best naar als je zo benauwd in het leven staat.
En ja wij zijn niet van hier...
En ja wij zijn niet van hier...
En straks zijn jullie helemáál niet meer van daar
Ja sneu is het, maar om dan zo te doen...
In het kader van het mooie “Arendelle” waar jullie heen gaan volgens Koekje;
Let it goooooo, let it gooooooo
Let it goooooo, let it gooooooo
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
PreciesKim_S schreef: za 13 jun 2020, 21:12 En straks zijn jullie helemáál niet meer van daar![]()
Let it goooooo, let it gooooooo![]()
Ik moest ook wel heel erg lachen eigenlijk om haar opmerking dat we op moesten rotten naar waar we vandaan kwamen. Laten we dat nou net niet gaan doen
Zolang ze dat in Oslo niet gaan roepen komt het wel goedSiberienne schreef: za 13 jun 2020, 21:15 Precies
Ik moest ook wel heel erg lachen eigenlijk om haar opmerking dat we op moesten rotten naar waar we vandaan kwamen. Laten we dat nou net niet gaan doen![]()
- pearlsofpassion
- Moderator
Luis is vannacht aangevallen geweest. Hij wilde buiten blijven. Dat gebeurt af en toe.
En nu werd ik wakker van het gevecht. Heb de belager weggejaagd maar Luis liep ook van me weg..
Ik kon zo zien welke kat het was. Die komt altijd klieren naar de konijnen aan de draad en heeft al eens eerder ingebroken in de tuin. Toen om de konijnen op te jagen. Echt een pestkat!
En de schrikdraad doet hem duidelijk niet voldoende schrik aan. Ik zie nochtans dat hij wel een schok krijgt.
En vannacht moet hij Luis gezien hebben en gedacht: die ga ik eens te grazen nemen. Vanmorgen vond ik Luis terug, helemaal in een hoekje weggekropen, maar ik mocht hem wel oppakken.
Hij is gebeten in zijn achterpoot. Hij kan er wel op steunen, maar mankt erop en er is een vlek bloed. Ik mocht even voorzichtig voelen en pezen en bot lijken in orde, gewricht ook, maar helemaal zeker ben ik dat niet natuurlijk en ik mocht ook maar kort kijken. Dan ging hij wat verder liggen. Hij reageerde niet alsof het scherp pijn deed, maar ik was natuurlijk ook wel voorzichtig.
Ik wil niet weten wat er gebeurd had als ik het raam dicht had gehad vannacht en niets gehoord.
Wat zouden jullie doen? Meteen DA of tot morgen aankijken.
Ik heb nog pijnstilling in huis. Ook geven?
En nu werd ik wakker van het gevecht. Heb de belager weggejaagd maar Luis liep ook van me weg..
Ik kon zo zien welke kat het was. Die komt altijd klieren naar de konijnen aan de draad en heeft al eens eerder ingebroken in de tuin. Toen om de konijnen op te jagen. Echt een pestkat!
En de schrikdraad doet hem duidelijk niet voldoende schrik aan. Ik zie nochtans dat hij wel een schok krijgt.
En vannacht moet hij Luis gezien hebben en gedacht: die ga ik eens te grazen nemen. Vanmorgen vond ik Luis terug, helemaal in een hoekje weggekropen, maar ik mocht hem wel oppakken.
Hij is gebeten in zijn achterpoot. Hij kan er wel op steunen, maar mankt erop en er is een vlek bloed. Ik mocht even voorzichtig voelen en pezen en bot lijken in orde, gewricht ook, maar helemaal zeker ben ik dat niet natuurlijk en ik mocht ook maar kort kijken. Dan ging hij wat verder liggen. Hij reageerde niet alsof het scherp pijn deed, maar ik was natuurlijk ook wel voorzichtig.
Ik wil niet weten wat er gebeurd had als ik het raam dicht had gehad vannacht en niets gehoord.
Wat zouden jullie doen? Meteen DA of tot morgen aankijken.
Ik heb nog pijnstilling in huis. Ook geven?
Pijnstilling zou voor mij afhangen of hij raar loopt of echt aangeeft dat hij pijn heeft
Desnoods nu eerst traumeel geven, want vaak krijgen ze wel rake ofdoffers of maken rare bewegingen tijdens een gevecht
Wat meer belangrijk is is of er geen ontsteking komt op de bijt/krab plekken, dat zou ik echt goed in de gaten houden, ook op plekken waar je nu nog niks ziet.
Sterkte met de zielepoot, hopelijk loopt het met een sisser af
Desnoods nu eerst traumeel geven, want vaak krijgen ze wel rake ofdoffers of maken rare bewegingen tijdens een gevecht
Wat meer belangrijk is is of er geen ontsteking komt op de bijt/krab plekken, dat zou ik echt goed in de gaten houden, ook op plekken waar je nu nog niks ziet.
Sterkte met de zielepoot, hopelijk loopt het met een sisser af
- pearlsofpassion
- Moderator
Ja, hij mankt er behoorlijk op.
Loopt met gebogen rug. Ale, strompelt. Hij steunt wel op zijn poot maar zakt wat door als zijn gewicht erop komt. En beweegt super voorzichtig.
Kan ook stijfheid zijn natuurlijk.
Ik weet dat bijtwonden super vies kunnen ontsteken. Ik vermoed dat ik morgen zowiezo naar de DA ga.
Loopt met gebogen rug. Ale, strompelt. Hij steunt wel op zijn poot maar zakt wat door als zijn gewicht erop komt. En beweegt super voorzichtig.
Ik weet dat bijtwonden super vies kunnen ontsteken. Ik vermoed dat ik morgen zowiezo naar de DA ga.
Ach wat sneu.. Ik zou idd pijnstiller geven en even overleggen met de weekend arts.
Fijn dat je hoorde dat het mis was om nog erger te voorkomen.
Fijn dat je hoorde dat het mis was om nog erger te voorkomen.
Dat laatste is wel een dingetje ja. De rest zou nog misschien vanzelf over kunnen gaan maar die bijtwonden pakken vaak naar uit. Sterkte voor Luis en jou!pearlsofpassion schreef: zo 14 jun 2020, 09:27 Ja, hij mankt er behoorlijk op.
- pearlsofpassion
- Moderator
Nou, dit komt niet vanzelf goed, dat zie ik zo wel.
Ik ga een afspraak maken voor morgen, hopelijk in de voormiddag.
Hij ligt nu weggedoken in de krabton en daar past hij maar net in. Ik weet nu niet of ik hem meer pest met hem eruit te halen om pijnstilling te geven of hem gewoon te laten liggen.
Pffff
Hij ligt nu weggedoken in de krabton en daar past hij maar net in. Ik weet nu niet of ik hem meer pest met hem eruit te halen om pijnstilling te geven of hem gewoon te laten liggen.
Pffff
O dear, die heeft dus flink last van zijn nachtelijke avontuur
Als hij nu echt ligt te slapen, zou ik hem geloof ik voor nu even rustig laten slapen, het is vroeg in de middag, dus als je als nog in moet grijpen heb je tijd genoeg....misschien voelt hij zich straks iets beter en komt hij er wel weer uit
Zo niet kan je over een uurtje of 2 altijd nog proberen te lokken (of de strijd aangaan als hij nog steeds er echt niet uit wil)
Als hij nu echt ligt te slapen, zou ik hem geloof ik voor nu even rustig laten slapen, het is vroeg in de middag, dus als je als nog in moet grijpen heb je tijd genoeg....misschien voelt hij zich straks iets beter en komt hij er wel weer uit
Zo niet kan je over een uurtje of 2 altijd nog proberen te lokken (of de strijd aangaan als hij nog steeds er echt niet uit wil)
-
src_esther
- 5-sterren

Getsie, dat is naar. Beterschap voor het ventje.pearlsofpassion schreef: zo 14 jun 2020, 11:59 Nou, dit komt niet vanzelf goed, dat zie ik zo wel.
Pffff![]()
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik zou hem toch lastig vallen en een pijnstiller geven als je die in huis hebt. Ik bedoel dan wel echt een nsaid geschikt voor katten. Dan voelt hij zich binnen het uur een stuk beter. Voor traumeel viel ik hem niet lastig.pearlsofpassion schreef:Nou, dit komt niet vanzelf goed, dat zie ik zo wel.
Pffff
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
- -Annemarie-
- 5-sterren

Sterkte!
En ik las in het andere topic van Noorwegen, super!
In de jaren '80 (ouwelullenalert!) hebben wij een poosje in Oslo gewoond, en zijn daar zelfs getrouwd. Fijn land.
Veel succes gewenst met de voorbereidingen.