Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
judith1967
- 5-sterren

- Jacqueline&Rica
- 4-sterren

+1Joaquin schreef: + 1!![]()
Dit is Chicky, Gijs zijn liefde. Als we gaan lopen legt ie haar bij de voordeur zodat hij haar meteen weer kan pakken als we terug zijn. En als ie er even niet op kan letten, zoals nu, legt ie haar bij mij op schoot zodat ik er op kan passen

Ahhhh, lief !eelke schreef: Dit is Chicky, Gijs zijn liefde. Als we gaan lopen legt ie haar bij de voordeur zodat hij haar meteen weer kan pakken als we terug zijn. En als ie er even niet op kan letten, zoals nu, legt ie haar bij mij op schoot zodat ik er op kan passen![]()
![]()
-
Shanti en co
- 5-sterren

Ach gossie wat lief.eelke schreef: Dit is Chicky, Gijs zijn liefde. Als we gaan lopen legt ie haar bij de voordeur zodat hij haar meteen weer kan pakken als we terug zijn. En als ie er even niet op kan letten, zoals nu, legt ie haar bij mij op schoot zodat ik er op kan passen![]()
![]()
En wat fijn dat Gijs jou vertrouwt om op haar te passen, belangrijke taak natuurlijk.
Ja, ik ben dan ook echt zijn vertrouwde baas he 8)Thessa en Shanti schreef: Ach gossie wat lief.
En wat fijn dat Gijs jou vertrouwt om op haar te passen, belangrijke taak natuurlijk.![]()
De foto is waanzinnig leuk,maar er staat mij iets bij dat narcissen giftig zijn 
Oh jee, dat wist ik helemaal niet !! Bedankt voor de waarschuwing -> op internet staat idd dat het maag-/darmklachten kunnen krijgen van de narcisRadja schreef: De foto is waanzinnig leuk,maar er staat mij iets bij dat narcissen giftig zijn![]()
Nu heeft hij niets opgegeten en spuugde hij ze elke keer uit, maar hou zijn maag en darm even in de gaten
Thnx !!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:

Hondlief en zoonlief in het zonnetje vandaag.
- Angelique
- 5-sterren

Wat liefMieke L. schreef:
- Angelique
- 5-sterren

Ach, wat is het ook een lullejteeelke schreef: Dit is Chicky, Gijs zijn liefde. Als we gaan lopen legt ie haar bij de voordeur zodat hij haar meteen weer kan pakken als we terug zijn. En als ie er even niet op kan letten, zoals nu, legt ie haar bij mij op schoot zodat ik er op kan passen![]()
![]()
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
ha ha nee ik heb 2 honden en 3 kinderenAngelique schreef: Wat lief. Maar ik dqcht dat jij alleen 2 dochters had
![]()
![]()
- Inge en Bono
- 5-sterren

Heerlijke fotoMieke L. schreef:
Ja echt heAngelique schreef: Ach, wat is het ook een lullejte![]()
Leuke foto Mieke!