Regenbogen zijn hier ook speciaal!
Geluksmomentje: Het is weekend en ik ga nu al mijn bed in. Life is good
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- pien - schreef:Wat een mooie geluksmomentjes met overleden dieren en mensen![]()
Mijn man die bij me is in een droom en dan weer zegt 'ik moet weg'; het wakker worden is nu niet meer rot, het is fijn dat 'ie even bij me geweest is
Ja, preciesRadja schreef:het zijn van die koestermomenten die je niet met iedereen kan delen,maar zo ontzettend fijn zijn! Het wakker worden met vlinders in je buik,omdat een geliefde,liefde heeft laten voelen!

Het kan niet op daardinky89 schreef:Met mijn opa bij ons toekomstige huis geweest![]()
Hij vond het een geweldig mooi plekje![]()
En ik heb zijn auto niet in de prak gereden toen we er heen gingen

Thessa en Shanti schreef:Naar de supermarkt gaan om eten voor mij en broerlief te kopen met het geld van mijn ouders (al een geluksmomentje opzich voor bijna student) en toen zat er ineens tony's chocola in mijn winkelwagentje.

Haha, wel wat je gestudeerd hebt?Siberienne schreef:Ik vind het zo leuk om te lezen dat je in Utrecht gaat studeren - daar begon ik heeeeel lang geleden ook. Brengt allerlei herinneringen boven. Heb er veel plezier gehad & geleerd. Voel me wel beetje oud nu![]()
daarom zeg ik ook niet hoeveel jaar! (Geen diergeneeskunde trouwens)

Thessa en Shanti schreef:Haha, wel wat je gestudeerd hebt?
Ik vind het ook een hele leuke stad, ik was bang dat ik het te groot zou vinden maar de binnenstad is heel gezellig en je bent als vrij snel aan de andere kant van Utrecht vanaf mijn kamer.

Helaas zit ik alleen op de Uithof, de gebouwen in de binnenstad zijn zo mooi en oud, maarja tegenwoordig verhuist er nog veel meer naar de Uithof want daar is nou eenmaal wat meer plek.Siberienne schreef:Oh sorry, ja tuurlijk wel, eerst medische biologie en toen geneeskunde. Medische biologie was toen ik begon nog een studie vd 4 faculteiten; diergeneeskunde, biologie, geneeskunde en farmacie. Ik heb heel wat vd Uithof en zelfs vd binnenstad nog gezien. Ach ja, zeg ik het toch; ik heb de verhuizing vh oude azu naar de Uithof nog meegemaakt... Dan weet je het toch zo; ik begon in 1988.![]()
Ik was ook niet echt stadsmeisje maar utrecht is ok![]()
Oh ja: je moet wel een keer appelbollen gaan eten bij Graaf Floris!