Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Zo trots op mijn muppet Lola! Met haar enorme voedselnijd heeft ze tijdens het koken een stukje prei wat me van het aanrecht afrolde laten liggen.
Normaal gulpt ze alles wat valt op, nu zei ik alleen nee, Lola niet doen en liet ze het heel braaf liggen en mij het pakken!
Mijn logische ik zegt dat volgens haar neus die prei niet te nassen was [emoji16] maar ach om jezelf af en toe een klein beetje voor de gek te houden is niet zo erg toch?
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

constance.blokzijl schreef:Zo trots op mijn muppet Lola! Met haar enorme voedselnijd heeft ze tijdens het koken een stukje prei wat me van het aanrecht afrolde laten liggen.
Normaal gulpt ze alles wat valt op, nu zei ik alleen nee, Lola niet doen en liet ze het heel braaf liggen en mij het pakken!
Mijn logische ik zegt dat volgens haar neus die prei niet te nassen was [emoji16] maar ach om jezelf af en toe een klein beetje voor de gek te houden is niet zo erg toch?
Gho als er erge voedselnijd is, is het vaak eerst doorslikken en dan maar beseffen wat het is, dus het kan zeker wel een stap vooruit zijn.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Voor de eerste keer met vriendin met de pony voor de wagen op stap. Ging super leuk en met dit weertje, zaaaaalig!
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Thuis aan het werk met mijn beide lieve meisjes slapend aan mijn voeten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Zo de kleinen is nu oficeel erkent door vriendlief :cool:
Wel zo'n fijn idee, als ze dan geboren is kan hij haar inschrijven bij de gemeenten en hoef ik niet vers uit het kraambed naar te stadhuis te schuivenlen :cool:

Ook gelijk paspoort voor me zelf aangevraagd dus daar ben ik ook erg blij weer mee :)
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

jasmijn schreef:Zo de kleinen is nu oficeel erkent door vriendlief :cool:
Wel zo'n fijn idee, als ze dan geboren is kan hij haar inschrijven bij de gemeenten en hoef ik niet vers uit het kraambed naar te stadhuis te schuivenlen :cool:
Dat is wel zo handig he! :biggrin2:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Kaio was weer mega draak vanochtend !!!! :D

FF zwemmen in de maas, toen was ie moe, naar boven lopen, halverwege wilde meneer liggen, nou dan gingen we even lekker zitten. Meneer lekker kijken naar de wilde paarden etc. Komt er een man in beeld met jachthond. Zoef weg was Opa! Tjonge die had ik niet zien aankomen. Kon hem ook niet meer tegenhouden of bijhouden Man was wel beetje "bang", hij had ook een reu. *snap ik* Riep nog gaat OK. Stelde hem wel gerust. Was ook, maar zag wel wat spanning bij zijn hond. Dus na wat geren van de 2 weer andere kanten opgegaan. Kaio moest terug het water in ff afkoelen. Nou daarna weer naar boven lopen. *liefst liep ie iedere andere kant uit dan ik wou ::) *. Komt er een man met blonde dames lab, of ze los kon. Euh ja de mijne is oud, dus kan niet te veel spelen. Oh is goed die van mij is onderdanig die gaat vaak liggen. OK dus. Kaio nog lekker gespeeld met deze leuke blonde dame :smitten: Oja toen moesten we weg want de paarden vonden het zo interessant dat ze erbij kwamen :o OK prettige dag verder. Nou poging zoveel naar boven lopen naar de auto. *plons* lab ging te water en daar ging Kaio weer ::) Nou weer lekker in het water gestaan en wat gespeeld en toen gingen we toch echt naar huis ;D En een paar meter voor de auto gaan liggen, neu we gaan nog niet naar huis! Echt waar he, zo niet luisteren en dan nog kan ik er heel blij mee zijn ::) Het is altijd wel een stuk eigenwijs geweest, maar nu helemaal dus. :P
Hij ligt nu hier binnen lekker rustig te pitten! Hij is erg tevreden.
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

Als hypochondrische honden mama toch maar even naar de da geweest omdat Scott een kaal plekje bij zn oor heeft.

Niks aan t handje, geen oorontsteking of enge beestjes. Binnen en buiten niks aan te zien alleen lichte irritatie, dus waarschijnlijk iets te actief lopen krabben. Vetramil erop en dan komt t vanzelf goed.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ik eet een boterham! Zonder korstjes, maar jeuj, vast voedsel! :D
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

eelke schreef:Ik eet een boterham! Zonder korstjes, maar jeuj, vast voedsel! :D
Oo je had dus alsnog rietjes nodig gehad?
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Neee drinken ging wel hoor. En kwart enzo ook. Maar ik kan niet echt kauwen omdat het natuurlijk aan twee kanten is. En dan kwam er steeds een stukje in een van de gaten en dat voelt heeeeeeeeeeeel goor. Dus had ik kwark met brinta en drinkontbijt enzo.
Eierkoeken ging wel, die kan je een soort van opsabbelen.

Nu gebruik ik mijn voortanden om te kauwen. :cool:
Spikkelneus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Spikkelneus »

Jippie! Raul heeft gepoept!
Hij had dinsdagochtend voor het laatst gepoept en daarna niet meer. Gister overdag een paar keer laxeermiddel erin gegooid, maar nog niks. Gisteravond een klysma gegeven en toen kwam er een reuzedikke steenharde drol. En vanochtend had hij elastieken laxeermiddel-poep van zo´n 70cm :o
Maar hij doet het weer!
Ik zag de bui al hangen - darmoperatie, en dan herstellen met dit weer. Pfffff. Maar dat is weer goed afgelopen.
Opgelucht!!
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Spikkelneus schreef:Jippie! Raul heeft gepoept!
Hij had dinsdagochtend voor het laatst gepoept en daarna niet meer. Gister overdag een paar keer laxeermiddel erin gegooid, maar nog niks. Gisteravond een klysma gegeven en toen kwam er een reuzedikke steenharde drol. En vanochtend had hij elastieken laxeermiddel-poep van zo´n 70cm :o
Maar hij doet het weer!
Ik zag de bui al hangen - darmoperatie, en dan herstellen met dit weer. Pfffff. Maar dat is weer goed afgelopen.
Opgelucht!!

Fijn! Wat kun je dan blij zijn met een drol :biggrin2:
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

eelke schreef:Ik eet een boterham! Zonder korstjes, maar jeuj, vast voedsel! :D
Dat kan lekker zijn ja. Na hoevel dagen sabbelen?
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Angelique schreef:Dat kan lekker zijn ja. Na hoevel dagen sabbelen?
Dit is dag 4. Hopelijk zaterdag weer helemaal oké want dan gaan we uit eten. :???:

Plaats reactie