Ondertussen ben ik me een beetje in Douwe aan het verdiepen. Ik moet zeggen dat ik toen dat hele singer songwriter gebeuren niet heb gevolgd dus Douwe is een beetje aan mij voorbij gegaan. Dus ik ben druk aan het you-tuben en het volgende nummer vind ik zo mooi:
Doet me qua sfeer erg denken aan aan Wichita lineman van Glen Campbell wat ik ook een prachtig nummer vind.
Op het laatst een waarheid.. de muziek van nu... aap.. aap.. aap..
Het is vaak al eens gedaan... Wat niet wil zeggen dat er geen leuke nummers meer zijn...
Op het laatst een waarheid.. de muziek van nu... aap.. aap.. aap..
Het is vaak al eens gedaan... Wat niet wil zeggen dat er geen leuke nummers meer zijn...
Ik ben vast begonnen met een nieuwe playlist voor onze verjaardag op youtube. Zit nu aan de 43 liedjes maar dat moeten er natuurlijk nog veel meer zijn
Kwam bij aanbevolen Ylvis weer eens voorbij, hebben ze weer nieuwe nr's!
eelke schreef:Ik ben vast begonnen met een nieuwe playlist voor onze verjaardag op youtube. Zit nu aan de 43 liedjes maar dat moeten er natuurlijk nog veel meer zijn
Kwam bij aanbevolen Ylvis weer eens voorbij, hebben ze weer nieuwe nr's!
Ik vind die eerste wel naar hoor. Er zal vast een boodschap achter zitten, maar die zie ik zo snel niet.
Oh, op die manier. Dan nog vind ik de video heel onaangenaam. Maar ik ben nogal teergevoelig.
Ach, het gaat over 2 oude mannetje met hoed die kattenkwaad uithalen nu hun vrouwen zijn overleden (al is stenen gooien op snelwegen niet écht kattenkwaad )