Poepzakjes los maar toch op rol

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Plaats reactie

Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

Wie o wie weet welk merk poepzakjes wel op een rol zitten maar zonder scheurrand. Ik heb echt altijd ruzie met die scheurrand.
pike
5-sterren
5-sterren

Re: Poepzakjes los maar toch op rol

Bericht door pike »

Ik gebruik altijd boterhamzakjes. Los uit een doosje. Stop er gewoon enkele in mijn zak. Ik maak ze wel eerst open voor vertrek anders heb ik er onderweg ruzie mee. Die zakjes zijn het goedkoopst. En verder gaan de lege broodzakken mee voor hergebruik.
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

Dat heb ik ook een tijdje gedaan maar dat vind ik niets. Wil gewoon een rolletje mee kunnen nemen. Het gaat me niet om de prijs maar om het gemak.
*Marieke*
4-sterren
4-sterren

Bericht door *Marieke* »

Ik heb de Earth rated poepzakjes. Zijn niet goedkoop. Maar ik was het zat met eindeloos zakjes die niet afscheuren of gedoe met open maken. Deze zijn stevig, scheuren goed en makkelijk van de rol af en gaan makkelijk open. Geen andere meer. Heb ook een hekel aan zakjes met handvaten...
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Ik heb de poepzakjes van de action. Niet op rol maar ik heb een houdertje aan de riem hangen waar ik ze in doe. Ik vouw ze nog een x dubbel en doe ze in de houder. Ze zijn stevig, goed open te maken en er zit een geurtje aan. de tijd die ik nodig heb om een een zakje af te scheuren is net zoveel als het ritsje open maken.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

tt-tjes schreef: wo 27 mei 2020, 07:37 Ik heb de poepzakjes van de action. Niet op rol maar ik heb een houdertje aan de riem hangen waar ik ze in doe. Ik vouw ze nog een x dubbel en doe ze in de houder. Ze zijn stevig, goed open te maken en er zit een geurtje aan. de tijd die ik nodig heb om een een zakje af te scheuren is net zoveel als het ritsje open maken.
Ik gebruik dan weer de luierzakjes van de action, nog wat dunner, en ook gewoon stevig. En veel meer in dezelfde doos.

Plaats reactie