Alweer pus aan vagina

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Alweer pus aan vagina

Femke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Femke »

Jeetje Liz.... Ik heb zelf geen ervaring met teven, maar wel gelezen dat baarmoederontsteking erg listig kan zijn  :-\ :-\

Kan je niet overleggen met een dienstdoend (klassiek) homeopaat mbt de pulstatilla?
sandrra
5-sterren
5-sterren

Bericht door sandrra »

Geen tips maar wil je wel ff sterkte wensen en beterschap voor je meisje.....
Jeannette b
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door Jeannette b »

Ik duim voor je dat er niets bijzonders aan de hand is..
cathrien
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door cathrien »

Lizzy ik kan je geen tips geven alleen sterkte.
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

Hoe is het vandaag met Ling?
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

*Dorothea* schreef: Hoe is het vandaag met Ling?
Geen pus gezien. Ze is verder superlevendig. Vanmorgen naar het bos geweest, daar heeft ze gerend en gedold. Verder heeft ze net lopen spelen met Pinkel. Dus met andere woorden: het gaat goed.

Ik geef haar Puur Utero, Framboosblad-thee, rozenbottel-thee en vitamine C + Echinacea Extra Forte.
Lil

Bericht door Lil »

Lizzy schreef: Geen pus gezien. Ze is verder superlevendig. Vanmorgen naar het bos geweest, daar heeft ze gerend en gedold. Verder heeft ze net lopen spelen met Pinkel. Dus met andere woorden: het gaat goed.

Ik geef haar Puur Utero, Framboosblad-thee, rozenbottel-thee en vitamine C + Echinacea Extra Forte.

Gelukkig maar dat ze zo levendig is, is alleen maar een goed teken.
bloemetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door bloemetje »

Herkenbaar die stress Lizzy  :(.
Ik heb er nooit een moment spijt van gehad dat ik Nimmie heb laten steriliseren...
geer
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door geer »

Merk je verder niets geks aan d'r? En is het echt 'pus-pus' ? Hoe (getver) ruikt het??

Ted had dat ook weleens hoor, een tijdje na haar loopsheid. Een vies sliertje uit haar onderstel. Ik heb haar altijd goed in de gaten gehouden, maar meer dan heel af en toe een drupsel werd het niet...

Sterkte met de Sling!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

geer schreef: Merk je verder niets geks aan d'r? En is het echt 'pus-pus' ? Hoe (getver) ruikt het??

Ted had dat ook weleens hoor, een tijdje na haar loopsheid. Een vies sliertje uit haar onderstel. Ik heb haar altijd goed in de gaten gehouden, maar meer dan heel af en toe een drupsel werd het niet...

Sterkte met de Sling!
Nee, ze doet verder helemaal normaal. Ze is actief en speels. Ik heb na gisteren geen pus meer gezien. Het was 1 pus-druppel die eraan hing. Die was wit/geel. En na het plassen hing er een druppel melkwit pus. Vandaag niks meer gezien. Ik heb er ook aan geroken (de druppel zelfs met mijn schone vingers weggehaald) en je ruikt niks. Vandaag heb ik wel 30 keer haar achterste gecontroleerd (ze krijgt echt een sik van me, maar lacht wel lief naar me ;D) en er hangt niks meer. Ook niet na het plassen.
conleeuw
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door conleeuw »

dan ga je er lijk mij toch maar van uit dat het een beetje vaginitis was en niet meer..... gewoon niets ernstigs, ik ken het wel dat ze een punthoofd krijgen van je als je weer met een tissue aan komt lopen..... Jazz ga nog net niet met benen wijd liggen maar als ik aankom doet ze al haar ene been omhoolg :-\ ;D ;D
lightning
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door lightning »

heb je gekeken wat voor kleur het was en of het erg stonk? mijn teef had ook vaginitis ja ver voor haar eerste loopsheid al en dat was altijd wittig. een paar maanden later werd ze loops ne kreeg ze baarmoederontsteking en dat was groen en stonk heel erg. gatverdarrie dat was echt vies. bijna mijn teefje kwijt geraakt.
Minna
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Minna »

Let er wel op, dat een hond levendig is zegt niks. Ko deed toen ze een acute baarmoederontsteking had ook heel gewoon, ging vol op behendigheid en vrat daarna 1,5 kg kopvlees, volgende dag was ze bijna dood en de Da vroeg was het mij niet opgevallen dat de hond lusteloos was en niet at... :-X
Dus lusteloos zijn en niet eten hoeft echt helemaal niet. :-\
conleeuw
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door conleeuw »

Minna schreef: Let er wel op, dat een hond levendig is zegt niks. Ko deed toen ze een acute baarmoederontsteking had ook heel gewoon, ging vol op behendigheid en vrat daarna 1,5 kg kopvlees, volgende dag was ze bijna dood en de Da vroeg was het mij niet opgevallen dat de hond lusteloos was en niet at... :-X
Dus lusteloos zijn en niet eten hoeft echt helemaal niet. :-\
en precies zo ging het met mijn uitlaat labarador, ze is de vorige dag nog gewoon meegeweest naar de bos, niets aan te merken... soms.....maar ze spuugde wel haar maaltijd smorgens uit, en toen nog een beetje pus uit haar muts, dat was reden genoeg om naar de da te gaan en ja hoor een flinke baarmoederonsteking, zegt de da nog dat ze eerder had moeten komen :-\
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ik ga morgen ook gewoon naar de DA hoor. Even bloed laten prikken op ontstekingen. Desnoods even een fotootje.

Plaats reactie