Alweer pus aan vagina
Moderator: Lizzy
- Pauline
- 5-sterren

Re: Alweer pus aan vagina
Gelukkig dat het meeviel Liz! Enne.... sterkte voor Linga in de afvalstrijd....

-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
30 kilo's
dat is maar 6 kilo lichter dan Jazz
tja, dat krijg je nou als je als god in frankrijk leef bij de platjes

Penny had chronische baarmoederontsteking. Aan de buitenkant was niets te voelen en na een ab kuurtje leek het dan weer voorbij. Niet dus... Altijd wat kleverige haartjes aan haar muts. Het was als pup al begonnen met vaginitus. We hebben haar laten castreren en de baarmoeder zag er niet jofel uit, ze was toen dik anderhalf jaar. De baarmoeder is dus ook verwijderd, als hij er goed uit had gezien was hij blijven zitten.
Beterschap voor Linga!
Beterschap voor Linga!
Ho ho! Ze is echt niet moddervet hoor!

Ter bewijs heb ik net even een fotootje van vetklepje gemaakt

En, voordat tie kaal geschoren werd vanmiddag: haar boeddha buikje (schattig he, genietend in het zonnetje):

Ter bewijs heb ik net even een fotootje van vetklepje gemaakt

En, voordat tie kaal geschoren werd vanmiddag: haar boeddha buikje (schattig he, genietend in het zonnetje):

-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
ik had ook niet verwacht dat ze modder vet zou zijn hoor. even voor de duidelijkheid, spieren wegen ook niet niets hoor 
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
aaaaah BrutiLizzy schreef:
Sita woog 30 kg toen ze hier kwam, nu weegt ze 25. Ik persoonlijk houd wat meer van het zandloperfiguur
Linga's middeltje is verdwenen
Zo zag Ziggy er ook uit en Kai trouwens ook en nu hebben ze weer een mooi middeltje 8)
Storm zegt het zit gewoon in de familie hoor zus van me , ik woog ook zomaar opeens een paar kilo teveel bij de dierenarts ::) we hebben zware botten ;D

zonder gekheid meneer Storm staat dus ook op zeer streng die speelde het klaar om zo'n 38 :-[ kilo te wegen
zonder gekheid meneer Storm staat dus ook op zeer streng die speelde het klaar om zo'n 38 :-[ kilo te wegen
Linga heeft sowieso weinig middel. Nooit gehad. Omdat ze een vrij smalle rib-partij heeft. Echt, serieus!Laura2004 schreef: Linga's middeltje is verdwenenZo zag Ziggy er ook uit en Kai trouwens ook en nu hebben ze weer een mooi middeltje 8)
Maar ze moet wel 2 kilootjes afvallen.
henneke schreef:
Hahahahahahahahaha
Je kunt wel merken dat meneer eindelijk zijn rust en thuis heeft gevonden!
zo he dan weegt hij zelfs nog meer dan spekkie Pimhenneke schreef: Storm zegt het zit gewoon in de familie hoor zus van me , ik woog ook zomaar opeens een paar kilo teveel bij de dierenarts ::) we hebben zware botten ;D![]()
zonder gekheid meneer Storm staat dus ook op zeer streng die speelde het klaar om zo'n 38kilo te wegen
en die weegt dus 36 kg.
Hier ook zo'n vetklep(Tara) die al aardig op rantsoen staat.
Even een update-je: Slinga is laparoscopisch ontstokt bij dierenkliniek 't Westland in Naaldwijk. Zij is echt mega-snel hersteld en ik ben buitengewoon te spreken over de hele gang van zaken bij deze kliniek. Blijkbaar heeft men er erg hard aan gewerkt om de klanten geen lopende band gevoel te geven, want we hadden voor 09:30 uur afgesproken en er zat maar 1 ander stel in de wachtkamer. We werden keurig te woord gestaan door Dr Hoynck van Papendrecht (aardige man), Linga kreeg daarna een inleidende prik voor de narcose, terug naar de wachtkamer, daar is ze ingesoezelt en daarna werd ze direct ontstokt. Alles is zeer voorspoedig verlopen en om 11:15 uur waren we terug in de kliniek (je krijgt een consumptiebon om bij de brasserie koffie te gaan drinken en je moet jezelf een uurtje of 2 vermaken). We kregen direct te horen dat alles goed is gegaan en ze mee naar huis mocht.
SlingiePlingieBlingie vloog met vier pootjes in mijn armen toen ze me zag
.
Ze is zelf naar de auto gelopen (beetje waggelend nog wel), we zijn naar huis gegaan en ze hadden ons al verteld dat ze waarschijnlijk veel zou piepen die middag. Niet van de pijn hoor, het komt van de methadon. Nou, klopt. Ze heeft de hele middag gepieperd. Een paar uur later had ze al weer bere-honger en was ze echt weer op de pootjes. Een dag later was ze voor 99% zichzelf. Weer een dag later voor 100%.
De operatie is me echt 200% meegevallen en ik ben echt zeer te spreken over laparoscopische castraties. Een aantal negatieve zaken die de rondte doen over laparoscopische castratie en die ik heb besproken met Dr Hoynck enne, ik verwijs ze naar het land der fabelen. Ja, waar je in mijn ogen wel voor uit moet kijken is dat je niet naar een knoeier gaat, die het zichzelf nog aan het aanleren is (er is geen opleiding om dit te leren). Zo iemand zal lekker op jouw hond zitten oefenen
. Maar ga je naar een geroutineerde DA, dan hoef je in mijn ogen niet bang te zijn dat er iets mis gaat. OK OK, een operatie is een operatie en er kan altijd wat mis gaan. Maar dat geldt dus ook voor een "normale castratie".
Al met al: ik vond het vreselijk dat mijn Plingie ontstokt werd (en ik vind dat nog steeds niet leuk) maar het ontstokken zelf is dus erg goed gegaan!
SlingiePlingieBlingie vloog met vier pootjes in mijn armen toen ze me zag
Ze is zelf naar de auto gelopen (beetje waggelend nog wel), we zijn naar huis gegaan en ze hadden ons al verteld dat ze waarschijnlijk veel zou piepen die middag. Niet van de pijn hoor, het komt van de methadon. Nou, klopt. Ze heeft de hele middag gepieperd. Een paar uur later had ze al weer bere-honger en was ze echt weer op de pootjes. Een dag later was ze voor 99% zichzelf. Weer een dag later voor 100%.
De operatie is me echt 200% meegevallen en ik ben echt zeer te spreken over laparoscopische castraties. Een aantal negatieve zaken die de rondte doen over laparoscopische castratie en die ik heb besproken met Dr Hoynck enne, ik verwijs ze naar het land der fabelen. Ja, waar je in mijn ogen wel voor uit moet kijken is dat je niet naar een knoeier gaat, die het zichzelf nog aan het aanleren is (er is geen opleiding om dit te leren). Zo iemand zal lekker op jouw hond zitten oefenen
Al met al: ik vond het vreselijk dat mijn Plingie ontstokt werd (en ik vind dat nog steeds niet leuk) maar het ontstokken zelf is dus erg goed gegaan!
Oh, ruim voor de operatie is ze op dieet gezet (10% minder voer gekregen) en bij het wegen woog ze 27 kilo 8). Ik heb de hoeveelheid voeding na het ontstokken nog eens met 10% teruggebracht.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
fijn dat alles zo goed is gegaan!!