Ik zit toch echt serieus te denken om onze jongste ook zo'n implantaat te geven, want dit is niet leuk meer hier thuis
De laatste dagen klapt het elke dag en als ze de kans krijgen meermaals op een dag.
Gisteren had Nanuk een hoofdwond, die net begon te helen, weer open liggen. Zo erg, dat het bloed over zijn snuit liep
Deze keer had zelfs Tiki (de jongste) wat lichte bijtwonden in zijn nek. Nanuk bijt tot nu toe nooit door, dus hij is voor zijn doen echt ver gegaan.
Ro is met Nanuk naar de da gegaan om de wond toch maar te laten hechten, want zo schiet het niet op natuurlijk.
Hij heeft meteen geinformeerd over dat implantaat en wat info gekregen. De da (tevens fokker van Nanuk en onze oudste reu) gaf aan niet te kunnen zeggen of het ging helpen, maar dat het wel te proberen was.
We hebben het gisteravond overlegd, toen bleek dat ze ook toen op elkaar wilden klappen, en ik denk dat we het maar moeten proberen.
Enige andere optie is, om ze voor altijd apart te houden

Maar als dat voorkomen kan worden, heb ik dat natuurlijk liever.
Maar ik hoef waarschijnlijk niet te zeggen dat de sfeer op het moment in ons huis niet bepaald gezellig is....