naar de DA/weirdo slaapt
Moderator: Lizzy
Re: naar de DA
Maar hij drinkt toch? Krijgt hij medicatie aan het infuus? Is er iemand wel daar 's nachts?
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Een infuus met alleen vocht of ook een medicijn. Hij drinkt toch ? want dat is natuurlijk wel heel belangrijk.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hij heeft vanmorgen een bak leeggedronken...
baal er van dat ze vandaag niets meer willen doen...
ga even een andere da bellen, in barendrecht ofzo...
heb net z'n temp opgenomen,41.5...
baal er van dat ze vandaag niets meer willen doen...
ga even een andere da bellen, in barendrecht ofzo...
heb net z'n temp opgenomen,41.5...
41,5 jezus
ja vraag maar raad aan een andere DA, misschien kan die meer doen.
verschrikkelijk zeg
ja vraag maar raad aan een andere DA, misschien kan die meer doen.
verschrikkelijk zeg
Ik weet ook niet wat je moet.... Ik vind het raar dat je DA niet reageert op jouw vragen over deze tekenziekte. Ben je in het buitenland geweest? Waarom moet hij aan het infuus? Is dat om de AB toe te dienen? Kan hij dat niet wat beter uitleggen?
Weet je, met deze temperatuur? Ik ging ook naar een andere DA. Ik ging echt niet zitten wachten tot morgenochtend. Dikke loeloe voor hem. Ik zou de andere DA persoonlijk vragen ook een test te doen op Lepto.
Weet je, met deze temperatuur? Ik ging ook naar een andere DA. Ik ging echt niet zitten wachten tot morgenochtend. Dikke loeloe voor hem. Ik zou de andere DA persoonlijk vragen ook een test te doen op Lepto.
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
En bij Stroowaert in Oud Beierland? Of zit je daar niet in de buurt
Laatst gewijzigd door *Lia* op di 29 jul 2008, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Doe dat maar. Gewoon bellen en niet gaan zitten wachten want je zit jezelf ook alleen maar in de weg zo en hij word er kennelijk ook niet beter op. Gewoon doen.
is er geen dierenkliniek in de buurt?
Sorry dat ik over dode honden begon maar de ellende die wij toen hebben meegemaakt wens ik niemand toe.
Het is toen vooral mis gegaan omdat we niet wisten wat ze hadden en de DA wist het ook niet.
Pas in het eindstadium en na bellen met Utrecht wist de DA wat het was maar toen was het al te laat.
Vandaar dat ik hoop dat Weirdo het niet heeft en dat de DA het alsnog wil onderzoeken.
En ik het dus wel raar vind dat de da niet reageerd als je vraagt om te controleren op babesiose.
Heel veel sterkte
Het is toen vooral mis gegaan omdat we niet wisten wat ze hadden en de DA wist het ook niet.
Pas in het eindstadium en na bellen met Utrecht wist de DA wat het was maar toen was het al te laat.
Vandaar dat ik hoop dat Weirdo het niet heeft en dat de DA het alsnog wil onderzoeken.
En ik het dus wel raar vind dat de da niet reageerd als je vraagt om te controleren op babesiose.
Heel veel sterkte
jeetje, ik dacht ook dat babesiose snel behandelt moet maar dat komt toch in nederland niet overal voor, of heeft de DA het over Lyme?
Second-opinion NU!!!!!!
Second-opinion NU!!!!!!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
nou lekker, die in barendrecht willen hem ook niet......
omdat ze dan alle onderzoeken opnieuw moeten doen? En wbt die babesiose daar kunnen ze pas gericht wat mee als zijn bloed wordt opgestuurd...
Denk dat ik hem toch maar laat opnemen....
op de vragen van lizzy,
3 jr geleden zijn we naar frankrijk geweest
infuus vanwege de hoge koorts
pilletjes neemt hij zo op, dus ik weet het ook niet...
omdat ze dan alle onderzoeken opnieuw moeten doen? En wbt die babesiose daar kunnen ze pas gericht wat mee als zijn bloed wordt opgestuurd...
Denk dat ik hem toch maar laat opnemen....
op de vragen van lizzy,
3 jr geleden zijn we naar frankrijk geweest
infuus vanwege de hoge koorts
pilletjes neemt hij zo op, dus ik weet het ook niet...
Wat rot dat ze in Barendrecht ook niets willen doen
Kun je niet nog meer DA's in de buurt proberen?
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Verdorie wat een toestand
Lekker is dat..
Nou dan zou ik idd hem ook maar laten opnemen. Ik zou gewoon daar een hoop stampij gaan maken dat het je eens beter word uitgelegd en dat er NU een behandeling gestart word! Ik denk dat we dat jou wel kunnen toevertrouwen? ;)
Nou dan zou ik idd hem ook maar laten opnemen. Ik zou gewoon daar een hoop stampij gaan maken dat het je eens beter word uitgelegd en dat er NU een behandeling gestart word! Ik denk dat we dat jou wel kunnen toevertrouwen? ;)
Is http://www.whgdierenartsen.nl een optie?
Dat is een dierenkliniek in Rotterdam Zuid.
Op een site staat in de bieb ieg iets over babesiose.
En anders inderdaad stampij maken bij je eigen DA, so what dat het opgestuurd moet worden.
Nu prikken en meteen opsturen, of ieg even bellen met Utrecht.
Geef die DA ook namens mij maar een schop onder z'n kont
.
Mbt babesiose en buitenland:
Er zijn helaas ook gevallen bekend van autochtone babesiose, dus honden die niet in het buitenland zijn geweest maar toch de ziekte kregen.
Daar heeft Utrecht toen een onderzoek naar gedaan: http://www.knmvd.nl/uri/?uri=AMGATE_736 ... 1301505562
Dat is een dierenkliniek in Rotterdam Zuid.
Op een site staat in de bieb ieg iets over babesiose.
En anders inderdaad stampij maken bij je eigen DA, so what dat het opgestuurd moet worden.
Nu prikken en meteen opsturen, of ieg even bellen met Utrecht.
Geef die DA ook namens mij maar een schop onder z'n kont
Mbt babesiose en buitenland:
Er zijn helaas ook gevallen bekend van autochtone babesiose, dus honden die niet in het buitenland zijn geweest maar toch de ziekte kregen.
Daar heeft Utrecht toen een onderzoek naar gedaan: http://www.knmvd.nl/uri/?uri=AMGATE_736 ... 1301505562