naar de DA/weirdo slaapt
Moderator: Lizzy
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: naar de DA
Ik hoop dat jullie een rustige nacht hebben en ga duimen voor morgen 
En? de nacht een beetje doorgekomen?
Knuffels voor jullie beiden
Knuffels voor jullie beiden
hoop ook dat het wat beter is vandaag
ja en blijkbaar schieten de DAtsen nu volop in actie hé
dat komt goed, blijven hopen
ja en blijkbaar schieten de DAtsen nu volop in actie hé
dat komt goed, blijven hopen
Jemig wat heftig allemaal!!! Ik hoop maar dat je vandaag antwoorden vindt op alle vragen..... Heel veel sterkte! Er wordt hier keihard geduimt!!!!
Rachel.
Rachel.
Hmm, normaal kijk ik 's morgens altijd eerst mijn mail...maar nu snel eerst hier kijken. Nou vandaag gaat er dus vanalles gebeuren, de da neemt het nu dus wel serieues.
Hoe is de nacht verlopen?
Succes he vandaag! We denken aan jullie!
Hoe is de nacht verlopen?
Succes he vandaag! We denken aan jullie!
sterkte vandaag we denken aan jullie 
Ik hoop dat er een lichtpuntje komt vandaag.
Heel veel sterkte.
Liliane.
Heel veel sterkte.
Liliane.
heel veel sterkte vandaag.. we wachten allemaal op een lichtpuntje geloof ik...
Heel veel sterkte vandaag Ellen! Je bent in onze gedachten!!!!
Knuffels voor Weirdootje
Knuffels voor Weirdootje
Heel veel sterkte vandaag, we duimen voor Weirdo!
Hee Ellen, hoe is Weirdo de nacht doorgekomen ? Ik wens jullie vandaag heel veel sterkte bij de DA !! Ik hoop dat snel duidelijk wordt wat hij mankeert !!!
voor jou, je gezin en alle hondjes !!!
Sjeee Ellen!!!,
Ik lees dit nu pas, maar ga nu extra hard duimen voor Weirdo!
Hou je taai, meid!!!!
Liefs van Juul
Ik lees dit nu pas, maar ga nu extra hard duimen voor Weirdo!
Hou je taai, meid!!!!
Liefs van Juul
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
een lange nacht omdat je steeds met je gedachten bij hem bent maar hij heeft heel de nacht buiten geslapen.
Heeft wel gedronken niet gegeten, voelt erg warm aan, kwijlt met grote slierten, hij wagelt en is nog steeds de 'weg' kwijt...heeft net geplast en dat is minder donker van kleur alleen hij plast waar die staat...poepen heeft ie nog niet gedaan sinds een maandag, ik had gehoop iet wat verbetering te zien maar helaas laat ie toch een lichte achtergang zien maar misschien komt dat natuurlijk ook doordat ie zo verzwakt is en dan bedoel ik het waggelen en in de war zijn, lijkt wel of ie ijlt, kunnen honden dat overigens?
We gaan zo richting DA en dan hoop ik dat ze wat vinden wat dit nu allemaal teweeg brengt, als ze hier niets vinden gaan we naar utrecht.
Ben wel blij dat ie drinkt maar hij zou toch ook wat moeten gaan eten, die paar stukjes kip van gisteren is natuurlijk ook niets...
Heb hem net een eitje (zonder schil) aangeboden maar hij ligt naar het bakje te kijken, heb met m'n vingers een beetje ei aan zijn lippen gesmeerd maar hij likt het niet eens af...
het enge vindt ik dat zijn oogjes zover in de kas zitten...
maar goed we gaan zo en ik hoop dat we het vanmiddag een stuk zonniger inzien!
Heeft wel gedronken niet gegeten, voelt erg warm aan, kwijlt met grote slierten, hij wagelt en is nog steeds de 'weg' kwijt...heeft net geplast en dat is minder donker van kleur alleen hij plast waar die staat...poepen heeft ie nog niet gedaan sinds een maandag, ik had gehoop iet wat verbetering te zien maar helaas laat ie toch een lichte achtergang zien maar misschien komt dat natuurlijk ook doordat ie zo verzwakt is en dan bedoel ik het waggelen en in de war zijn, lijkt wel of ie ijlt, kunnen honden dat overigens?
We gaan zo richting DA en dan hoop ik dat ze wat vinden wat dit nu allemaal teweeg brengt, als ze hier niets vinden gaan we naar utrecht.
Ben wel blij dat ie drinkt maar hij zou toch ook wat moeten gaan eten, die paar stukjes kip van gisteren is natuurlijk ook niets...
Heb hem net een eitje (zonder schil) aangeboden maar hij ligt naar het bakje te kijken, heb met m'n vingers een beetje ei aan zijn lippen gesmeerd maar hij likt het niet eens af...
het enge vindt ik dat zijn oogjes zover in de kas zitten...
maar goed we gaan zo en ik hoop dat we het vanmiddag een stuk zonniger inzien!
veel sucses straks en hopelijk komen de dokters eruit en weten ze wat er nu aan de hand is.
wel goed dat hij drinkt en hopelijk is de koorts al wat gezakt.
wel goed dat hij drinkt en hopelijk is de koorts al wat gezakt.
Succes Ellen!!