Sterkte meid, ik hoop dat ze snel bellen!
naar de DA/weirdo slaapt
Moderator: Lizzy
Re: naar de DA
Van dat wachten op dat ene telefoontje kan je ook knetter van worden hè 
Laatst gewijzigd door pallas op wo 30 jul 2008, 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Heel veel sterkte ,ik hoop dat ze snel kunnen vinden wat het is,die onzekerheid vreet je op he en dan je hond zo te zien,iis echt erg!
Ik had het niet tegen jou Ellen, sorry. Ik had Roefus willen quoten.vanaalst schreef: ja, weet ik veel![]()
![]()
ik gooi alles maar in de strijdt nu, zou trouwens weleens willen dat ze NU bellen..
Moet zeggen dat zimba en vinci vandaag heel rustig zijn, maandag en gisteren waren ze erg onrustig...
Maar ik snap zeker wel dat je probeert op een rijtje te zetten wat er aan de hand kAn zijn. En wij proberen gewoon met je mee te denken, ook ik. Want ik denk zelf dat het zoute water niet de hoge koorts/bloed in urine kan veroorzaken....
We duimen vet verder
-
roefus
Ik denk aan evt. zoutvergiftiging en nieren.Lizzy schreef: Waar zou dan de absurt hoge koorts vandaan moeten komen? En de bloed in de urine?
Hebben ze al gebeld?
Is helmaal niks om op zo'n telefoontje te moeten wachten
Is helmaal niks om op zo'n telefoontje te moeten wachten
Hmm, nog geen nieuws....tja ik dacht ook al aan iets met zout....
waarom bellen die idioten niet, hoeveel dringende noodgevallen zullen ze hebben 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hoe gek kunnen ze je maken, heb nog niets gehoord.
Heb kindlief probiotica laten inslaan en wat mac donalds voer voor weirdo.....misschien dat ie dat een beetje eet, heb een coolmat, baas is even met de andere jongens uit, heb heel veel liefde in huis voor hem dus wat mij betreft--mag ie weer naar huis komen.
Is harstikke stil zonder hem
Heb kindlief probiotica laten inslaan en wat mac donalds voer voor weirdo.....misschien dat ie dat een beetje eet, heb een coolmat, baas is even met de andere jongens uit, heb heel veel liefde in huis voor hem dus wat mij betreft--mag ie weer naar huis komen.
Is harstikke stil zonder hem
Hmm, misschien zelf even bellen.....he waarom laten ze je nou zo langg wachten!
ach meid, en Weirdo wil niks liever als weer naar huis! Ze mogen nu best onmiddelijk bellen met goed nieuws!
blijf je wachten op een telefoontje en hoe lang? Ik ben nooit goed in wachten, heb zelf altijd zoiets van als ze zo laat nog niet gebeld hebben bel ik wel. Zeker als er uit zou komen dat ze het niet weten en je naar Utrecht moet, straks is het zo 17h
blijf je wachten op een telefoontje en hoe lang? Ik ben nooit goed in wachten, heb zelf altijd zoiets van als ze zo laat nog niet gebeld hebben bel ik wel. Zeker als er uit zou komen dat ze het niet weten en je naar Utrecht moet, straks is het zo 17h
-
Anthraciet
- 5-sterren

Ik denk dat ik ook al wel zou bellen, vanaf 14 uur vind ik toch al wel wat anders als 15:45, zeker als het om zoiets gaat 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
wacht tot rien thuis is met de andere jongens en dan gaan we er heen...
Ach jee...ik had op wat goed nieuws gehoopt...kweet 't...wachten duurd lang... 
Ik blijf door duimen en goeie gedachtes sturen hoor!
Hang in there!
Ik blijf door duimen en goeie gedachtes sturen hoor!
Hang in there!
Blijf bij babesiose. Sorry dat ik zo dram.
En dan vanwege de typische urine.
Als het de nieren of lever was dan zouden ze dat aan het bloed kunnen zien.
Ze hebben de vitale organen toch gecontroleerd gisteren?
In de zee zit geen blauwalg toch? Dan valt dat af. Ja,ik woon in zuid-limburg dus we zien de zee niet zo vaak(helaas)
Ik meen ergens gelezen te hebben dat de witte bloedlichaampjes bij een acute ontsteking eerst heel laag zijn en daarna pas verhoogd zijn.
Klopt dat Tannetje. Dat zou dan niet zo vreemd zijn in deze situatie,het lichaam maakt zich klaar voor de strijd.
De diepliggende ogen kan ook wijzen op vochttekort en daar kunnen ze wat aan doen.
Knudde ook met deze hitte.
Ik hoop dat je inmiddels iets meer wet.
Hoe lang rij je over Utrecht?
Ik bedoel voor het geval dat dat nodig mocht zijn.
Gewoon nu even bellen meid! Ze snappen echt wel dat je ongerust bent.
Sterkte Liliane.
En dan vanwege de typische urine.
Als het de nieren of lever was dan zouden ze dat aan het bloed kunnen zien.
Ze hebben de vitale organen toch gecontroleerd gisteren?
In de zee zit geen blauwalg toch? Dan valt dat af. Ja,ik woon in zuid-limburg dus we zien de zee niet zo vaak(helaas)
Ik meen ergens gelezen te hebben dat de witte bloedlichaampjes bij een acute ontsteking eerst heel laag zijn en daarna pas verhoogd zijn.
Klopt dat Tannetje. Dat zou dan niet zo vreemd zijn in deze situatie,het lichaam maakt zich klaar voor de strijd.
De diepliggende ogen kan ook wijzen op vochttekort en daar kunnen ze wat aan doen.
Knudde ook met deze hitte.
Ik hoop dat je inmiddels iets meer wet.
Hoe lang rij je over Utrecht?
Ik bedoel voor het geval dat dat nodig mocht zijn.
Gewoon nu even bellen meid! Ze snappen echt wel dat je ongerust bent.
Sterkte Liliane.
Pfff, hoop dat de dierenarts een hele goeie reden heeft om je nog niet gebeld te hebben...
voor jouw,je gezin en je ventjes
voor jouw,je gezin en je ventjes