naar de DA/weirdo slaapt

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: naar de DA

Frummel
3-sterren
3-sterren

Bericht door Frummel »

Hoop dat ze heel snel  uitslagen hebben van de bloedonderzoeken.
Nierfalen komt namelijk ook voor bij babesiose...
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Onze duimen draaien voor jullie!  :-* Heel veel sterkte gewenst Ellen, hopelijk komt alles goed.
boskat
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door boskat »

:bigarmhug:
hoop dat je snel wat hoort,wat dan ook,arme Weirdo
Kuszco
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kuszco »

Te veel hmmmm.
Utrecht zou ik zeggen. Hij kan ook vocht op de longen hebben,oedeem past ook bij babesiose. Hoe hebben ze de longontsteking gezien op een foto?
Er is een oorzaak voor dit alles. Het lijkt me wel erg toevallig dat er plotseling van de ene op de andere dag twee aandoeningen ontstaan bij een gezonde hond. En dat er bloederige urine is vind ik niet raar als de rode bloedcellen worden afgebroken. Die worden dan toch via de nieren uitgescheiden/
Het hangt zeker met elkaar samen.
Sorry dat ik het weer vraag,maar hebben ze op babesiose getest?
Ze zijn daar aan het malen en weten het zelf niet. Waarom wordt je niet gewoon doorverwezen?
Arme meid,ik heb zo met jullie te doen. Kon ik maar komen helpen.
In dit soort situaties wil ik altijd actie ondernemen. Beter maken als het even kan.
Hoe kunnen we je helpen?
Die longontsteking zat er dan gisteren niet? Dat zouden ze toch moeten hebben gehoord,ze hebben toch op z'n minst naar z'n hart en longen geluisterd?
Hoe kun je trouwens een diagnose van blauwalg stellen?
Gaat dat ook via bloedonderzoek?
Daar past ook spier en gewrichtspijn bij.

Liliane.
henneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door henneke »

mijn duimen draaien nog steeds voor je jongen en voor jou  :-*
Laura2004
5-sterren
5-sterren

Bericht door Laura2004 »

Ik dacht even snel te kijken of alles goed ging met iedereen hier op bp en dan zie ik dit ineens, dus ik wilde je even snel laten weten dat ik aan jullie denk en dat ik hoop dat ze er achter komen wat er met je mannetje aan de hand is en dat hij beter wordt! Veel sterkte  :-*
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

we zijn er maar heen gegaan want ik kon wachten tot ik een ons weeg!!!
Heb heel het gesprek met de spoedarts in utrecht gehoord, ze hebben al hun bevindingen hier en mijn ongerustheid uitgesproken en nu komt het hoor, de spoedarts heeft dus geen plek voor hem!!!!
Er is nog 1 plekje en die willen ze houden voor ongevallen............
Als ik er echt op stond dan kon ik hem wel brengen maar ze doen niets aan hem............op mijn zeggen dat ik er op staat dat er nu na 3 dagen eens wat moet gebeuren...........dat begrepen ze dan wel maar ik moest ook begrijpen dat weirdo nog niet levensbedreigend is en dus dat ik hem wel kan brengen maar morgen ochtend is ie dan aan de beurt.................................
Dus na ettelijke woorden heb ik hem meegenomen ook omdat als ik hem in de dierenkliniek zou laten hij alleen zou zijn dwz er is vannacht geen toezicht..................
Ze hebben hem net nog de AB en metacam toegediend voor ik hem meenam, ze bellen me vanavond nog op om te vragen hoe het met hem gaat......
Morgenochtend moeten we om 8.00 in utrecht zijn waar die dan hopelijk wel nagekeken wordt.
Heb gevraagd wat ze vandaag met hem hebben gedaan; echo en foto's gemaakt thats it!
Geen bloed afgenomen.........
wissel als de sodemieter van kliniek want hier zakt toch je broek vanaf!!!!!!!!!!!!!!!
Op mijn vragen waarom niet, kreeg ik steevast te horen dat ik me niet druk moet maken over eventuele parasieten, terwijl de arts gisteren daar wel bang voor was!
Maar dat ie een longontsteking heeft dat staat dan wel vast, maar het is volgens hun dan niet te zeggen dat dat de oorzaak van alles is?????
Nogmaal begonnen met m'n lijstje af te werken maar alles wordt naar het land der fabelen verwezen.
iets in zijn hoofd---daar zijn geen aanwijzingen voor
het zand/zout gebeuren--daar hoef ik me geen zorgen over te maken
de parasieten ed--- geen aanwijzingen voor.
hun gaan verder op zijn longen en nieren.....
er achteraan zegt ze nog terloops dat ze misschien in Utrecht wel op hun voorhoofd wijzen en misschien wel zouden zeggen dat ze hier krankjorum zijn!!!!!
Nee, daar kan ik wat mee!!!!!
Op mijn zeggen dat ik bang ben dat ie het loodje legt, nee hoor dat zag zij allemaal zo ernstig niet.................
morgenochten om 6.30 vertrekken we naar Utrecht................................
gods kolere(sorry hoor)
W&dy
2-sterren
2-sterren

Bericht door W&dy »

jeetje mina
das heftig zeg

in utrecht is ie wel in goede handen

heel veel sterkte en ook hier draaien de duimen door
brie
5-sterren
5-sterren

Bericht door brie »

Niks geen sorry voor je godskolere!!!Zijn ze nu helemaal van hun lotje getikt >:(
Goed dat je hem hebt meegenomen!!!!!Wat een nalatigheid, alleen maar een echo en foto's!!
Maar goed, wat nu? Nu er in utrecht geen plek is?
lightning
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door lightning »

die zijn echt gek >:( ik zou ook een andere kliniek zoeken heb je nu alleen zo weinig aan. kunnen ze je in de spoedkliniek in amsterdam niet helpen? misschien hoef je dan niet te wachten tot morgen?? succes meid
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ik weet eerlijk gezegd gewoon niet wat ik moet zeggen.... Ik ben eigenlijk simpelweg verbijstert... En zou jouw DA je daar vanmorgen dus naartoe hebben gestuurd, hadden ze wel plek voor je gehad? Misschien een gekke vraag maar hebben ze geen dierenfaculteit in Belgie waar je naar toe kan?
Frummel
3-sterren
3-sterren

Bericht door Frummel »

Verd*e het houdt ook niet op,
Hij plast bloed, heeft longonsteking, wil niet eten, hoge koorts  en 1 nier heeft iets, maar mevrouwtje maakt U zich maar niet druk, en laten we vooral niet te veel nadenken en zijn bloed naar naar Utrecht sturen  :-X
Goed dat je hem hebt meegenomen, kan je ieg 's nachts bij hem blijven.
Das beter dan dat ie alleen in een hokje ligt.
En zodra hij maar iets achteruit gaat,meteen Utrecht bellen.
Dit duurt nu al te lang, je zou nu toch al minsten een gericht idee moeten hebben waar al deze eleende vandaan komt.
Welke AB krijgt hij nu?
Geef hem en je andere kanjers maar een dikke :-*
*Natasja*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Natasja* »

Jemig, dit schiet lekker op, maar niet heus. Nou ben je weer een dag verder, en nog weet je niks  >:( Hoe kunnen ze je nou met een hond in deze toestand zo aan het lijntje houden en laten tobben? Wat een waardeloze prutsers zijn het!
Frummel
3-sterren
3-sterren

Bericht door Frummel »

Even gekeken op de site van Utrecht maar voor spoedhulp heb je dus een verwijzing nodig van je DA.
Misschien toch nog even contact opnemen met een andere kliniek,
Ik wou dat ik wat kon doen...
conleeuw
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door conleeuw »

hier wordt een mens toch niet vrolijk van, in feiten hebben ze nog steeds geen diagnose gesteld, en als jij met mogelijkheden kom, dan wordt dat maar weggepoetst, nee, leuk hoor, ze kunnen wel noemen wat hij heeft, maar uitzoeken waar het vandaan komt, nee hoor, niet nodig, ik wens jou heel veel sterke vanacht en hoop echt van harte dat morgen een of andere mafketel in utrecht de moeite doet om hem na te kijken op tekenziekten >:(

Gesloten