spreeuwtje schreef:
jeetje mina..
ik kijk even niet hier.. en het gaat helemaal mis!!
ik zit met tranen en een stijve nek van de spanning..
jeetje wat doet dat pijn zeg!!
het eerste wat ik denk als ik dit lees is dat ik schijt zou hebben aan wel of geen doorverwijzing..
ik zou hem opgepakt hebben en hem bij de allerbeste d.a. door de strot geduwd hebben..
volgens mij zijn ze verplicht te handelen wanneer er iemand met een ziek dier op de stoep staat hoor!!! je wordt toch d.a. omdat je van dieren houdt?? dan laat je een dier toch niet zomaar thuis liggen omdat je er even geen plek, tijd of zin in hebt??
bah bah bah!!
ik hoop met heel mijn hart dat die mooie wolf van jou erdoorheen fietst..
hij heeft zon prachtig smoeltje..
dikke smek..
ik stuur weirdo een hele berg energie.. alles wat ik heb..
Nee hoor, er zijn er ook bij die om een andere reden diergeneeskunde hebben gestudeert en dan ook in de praktijk terecht komen.
Zo ken ik eréén die puur dierenarts is geworden omdat ie 't even niet wist wát te studeren en toen maar diergeneeskunde is gaan doen. Zo ken ik er ook een aantal (best wel veel) die juist diergeneeskunde zijn gaan doen vanwege het technische en veelzijdige van het vak en dat dat bij humane geneeskunde minder is.
Ik denk dat ik nu de romantische beeldvorming van wereldreddende dierenliefde bij dierenartsen een beetje neersabel bij je sorry
Ps. maar dierenhaters ben ik niet tegengekomen hoor bij da.
In ieder geval positef dat die da toch durft toe te geven dat hun eerdere standpunt misschien toch niet helemaal klopte en dat men nu z´n best doet voor Weirdo. Ik duim uiteraard verder.
oeii, hier ben ik.
ff niet op BP geweest en dat dit.
Ellen ik heb je net gesproken en ik wens je nogmaals heel veel sterkte toe!
Ik hoop van harte dat het allemaal goed komt met weirdo.
Heel veel succes in Utrecht en je mag me bellen over morgen!!
Ook ik wil jullie nogmaals sterkte wensen met deze vreselijke situatie.
Ik duim dat Wierdo de nacht rustig door komt en dat ze morgen in Utrecht en voor gaan zorgen dat jullie manneke eindelijk op gaat knappen.
Fido schreef:
Nee hoor, er zijn er ook bij die om een andere reden diergeneeskunde hebben gestudeert en dan ook in de praktijk terecht komen.
Zo ken ik eréén die puur dierenarts is geworden omdat ie 't even niet wist wát te studeren en toen maar diergeneeskunde is gaan doen. Zo ken ik er ook een aantal (best wel veel) die juist diergeneeskunde zijn gaan doen vanwege het technische en veelzijdige van het vak en dat dat bij humane geneeskunde minder is.
Ik denk dat ik nu de romantische beeldvorming van wereldreddende dierenliefde bij dierenartsen een beetje neersabel bij je sorry
Ps. maar dierenhaters ben ik niet tegengekomen hoor bij da.
sja.. idd.. ik ben wel even gesabeld nu ja..
wat ik wel heb meegemaakt waren studenten van diergeneeskundige faculteit utrecht die niet eens wisten hoe ze een kat vast moesten houden of hoe een kattenbak te verschonen..
toen zakte mijn broek ook al af hoor..
maar goed..
ik hoop dat weirde mensen en studenten treft morgen.. die met heel hun hart alles in de strijd gooien om die mooie wolf weer op zijn pootjes te krijgen..
Ook van mij heel veel sterkte met Weirdo en hoop dat er dan nu meer duidelijkheid gaat komen.
Eén tip; neem ruim de tijd voor de trip naar Utrecht zodat je niet het risico loopt te laat te komen, ik weet van iemand die iets te laat was en onverrichterzake weerom kon gaan, nu gaat het hier wel om een hele zieke hond en dat zou verschil moeten maken, maar toch.
lag al op bed maar kan niet slapen, ben een beetje bang......
vindt het doodeng, het idee dat de telefoon zo zou kunnen gaan..
weet ik wel, niet aan denken en gaan slapen, maar dat lukt dus even niet en by the way de andere 2 jongens vinden dit nu wel even gezellie.
We halen weirdo straks om 6.30 op en rijden gelijk naar Utrecht, het is hier vandaan ongeveer 3 kwartier rijden dus zijn we wel op tijd. Een kaart hoeven ze niet te maken want die heb ik al. Ik begin morgen te zeggen dat ze me niet eerder wegkrijgen voordat er een diagnose is gesteld, en ik eis dat ze bloed afnemen. verder wachten we daar tot de onderzoeken zijn afgelopen en bij zoveel mogelijke onderzoeken wil ik bij zijn zodat ik gelijk vragen kan stellen.
Verder schrok ik me te pletter toen ik zat te lezen in 't voorlichtings boekje van Utrecht, daarin staat de ze honden en katten weigeren die niet geent zijn!!!!!
Kreeg het helemaal benauwd, want weirdo is alleen geent voor weill, toen ik verder las bleek dat ze genoegen nemen met entingen om het jaar, en vorig jaar heeft ie nog heel de mikmak gehad.
Wat dan vreemd is, is dat er in staat dat ze dan alsnog het dier enten.
Je moet er toch niet aan denken dat ze nu weirdo zo is er nog die troep bij spuiten....
vanaalst schreef:
Wat dan vreemd is, is dat er in staat dat ze dan alsnog het dier enten.
Je moet er toch niet aan denken dat ze nu weirdo zo is er nog die troep bij spuiten....
Goeie genade zeg!! 'n beetje Dierenarts geeft NOOIT geen vaccinaties waneer het dier ziek is!!
Laat het niet gebeuren hoor!!
Je hebt nu als genoeg aan je hoofd en dat hoeven ze er nou net niet bij te gooien!
Zorg eerst dat Weirdo weer lekker opgenapt is voordat je aan vaccinaties gaat denken!!!
Hang in there!
k sluit me helemaal bij Dory aan. Ik kan me voorstellen dat je hoofd overloopt en dat je met je oren op stokjes ligt vanwege de telefoon...ga anders ( gewapend met mobiel ) nog even met de jongens een klein blokje om en dan toch maar een slaappoging wagen; het wordt morgen ws een lange dag. ik wens jullie heel veel sterkte toe