vanaalst schreef:
ik mag ook niet van de artsen bij hem zijn, heb voorwaarden moeten ondertekenen dat ik dat in kritieke toestand accepteer....
ergens begrijp ik dat niet he..
de steun van een baasje is zo belangrijk.. hij moet iets hebben om voor te vechten..
voor veel dieren is dat baasje heel belangrijk..
dat ze niet zitten te wachten op interventie van een eigenaar begrijp ik ook.. maar toch..
tis niet erg diervriendelijk vind ik..
macgirlie schreef:
Wie gaat er mee doen om Reiki te sturen naar Weirdo, effe snel mannetje eten geven en dan maar direct starten......oh..... wat zullen jullie in angst zitten. Nogmaals heel veel sterkte en ondertussen blijven we positieve energie sturen.
Verdorie meid, dit klinkt toch eigenlijk niet goed :-\
Ik hoop enorm dat hij er vat op gaat krijgen en dat de ab hun werk gaan doen.
En dat hij soldaatjes aanmaakt (w. bloedlichaampjes).
Wat een ellende....
Maar goed hoor....de moed niet opgeven...ik hoop op 'n klein wondertje voor die lieve herdersjongen van je :-*
spreeuwtje schreef:
ergens begrijp ik dat niet he..
de steun van een baasje is zo belangrijk.. hij moet iets hebben om voor te vechten..
voor veel dieren is dat baasje heel belangrijk..
dat ze niet zitten te wachten op interventie van een eigenaar begrijp ik ook.. maar toch..
tis niet erg diervriendelijk vind ik..
Toch, als ik het rationeel bekijk (ik zou in zo'n situatie ook het liefst 24 uur per dag bij mijn hondjes blijven hoor), denk ik dat het voor de hond rustiger is als de baas niet steeds een uurtje komt kijken. Natuurlijk is de hond blij als hij zijn baasje ziet, maar dat baasje moet dan ook iedere keer weer weg na verloop van tijd, en ik denk dat de hond daar erg onrustig van wordt
Frummel schreef:
Ja ik doe mee
Hij gaat het gewoon halen!
daar ken ik niets van maar in ieder geval hopelijk werkt het.
denk dat het bij ons zal gaan onweren dus de computer zal uitmoeten.
zal een gebedje doen voor Weirdo en hopelijk als ik morgenmiddag kom kijken is er goed nieuws.
heel veel sterkte nog Ellen voor jou, je gezin , de doggy's en vooral heel veel sterkte Weirdo, geef niet op jongen!!!
*Natasja* schreef:
Toch, als ik het rationeel bekijk (ik zou in zo'n situatie ook het liefst 24 uur per dag bij mijn hondjes blijven hoor), denk ik dat het voor de hond rustiger is als de baas niet steeds een uurtje komt kijken.
Nou dat denk ik nou ook. Volgens mij kost het de hond toch energie wanneer hij de baas weer ziet en juist deze energie heeft hij zo hard nodig.
reiki is energie sturen..
dwz.. als we aan weirdo denken sturen we al energie..
en als we positief denken sturen we positieve energie..
als je je visualiseerd dat je energie uit de aarde haalt.. (warme energie) en energie uit de lucht haalt.. (heerlijk frisse energie) en dat in gedachten naar weirdo stuurt en wenst dat de energie ontvangen wordt door hem en hem beter zal maken..
ben je al een heel eind aan het reiki-en..
alle 35 pagina's in één keer gelezen.
oh wat zal je toch vreselijk in de stress zitten, wat is dit erg.
ik heb hier gewoon geen woorden voor... ik hoop samen met jou dat hij hier toch bovenop komt.
Helma schreef:
Nou dat denk ik nou ook. Volgens mij kost het de hond toch energie wanneer hij de baas weer ziet en juist deze energie heeft hij zo hard nodig.
Groetjes Helma.
ik zou dus ook niet weggaan.. :-[
maar goed.. weirdo zit op zijn plekkie en wordt goed verzorgd..
dat is het belangrijkste..
spreeuwtje schreef:
reiki is energie sturen..
dwz.. als we aan weirdo denken sturen we al energie..
en als we positief denken sturen we positieve energie..
als je je visualiseerd dat je energie uit de aarde haalt.. (warme energie) en energie uit de lucht haalt.. (heerlijk frisse energie) en dat in gedachten naar weirdo stuurt en wenst dat de energie ontvangen wordt door hem en hem beter zal maken..
ben je al een heel eind aan het reiki-en..
aja zo werkt dat
oké zal dit ook doen, dus denken, hij geneest, hij geneest
Ook hier blijven de duimen draaien en sturen we positieve energie naar Weirdo.
Laat het knokken van Weirdo en zijn baasjes alsjeblieft goed beloond worden.