naar de DA/weirdo slaapt
Moderator: Lizzy
Re: naar de DA/hij balanceert tussen leven en
Heb ook alles zitten nalezen heel veel sterkte .
Groetjes
Annick .
Groetjes
Annick .
- Charlie Angel
- Moderator
Wat moet dit zenuwslopend zijn voor jullie en wat en knappe beslissing om, hoe graag je ook zou willen, verstandig te denken en toch niet te gaan.
Weirdo is een ongelooflijke knokker, een kanjer!

Nogmaals een hele dikke knuffel voor jullie en mijn gedachten zijn bij jullie en Weirdo!
Weirdo is een ongelooflijke knokker, een kanjer!
Nogmaals een hele dikke knuffel voor jullie en mijn gedachten zijn bij jullie en Weirdo!
- MoniqueAppels
- 5-sterren

- Contacteer:
Goh meid ik zit hier met tranen in mijn ogenvanaalst schreef: lijkt erop dat de zuurstof hem op dit moment wel wat verlichting geeft.
er is zonet geprikt op de bloedgassen(?) en dat ziet er iets beter uit.
over het algemeen zien zijn bloedwaardes er beter uit dan vanmiddag.
de stolling is iets beter.
hij maakt weer wat witte bloedcellen aan
en...............................hij heeft zonet een stukje lamshart op!!!!!!
Hij was versleten van het kauwen maar hij heeft het op!
De arts is gematigd positief maar hij is nog steeds klinisch erg slecht maar weirdo zelf gaat er beter mee om zei ze.......hoewel het nog steeds de verkeerde kant op gaat.
Heb zonet voor het eerst in m'n leven een gebedje gedaan............
Gevraagd of we bij hem mogen, ze kan het ons niet meer weigeren maar raad het wel af, enige vorm van stress bij weirdo kan leiden tot een flinke terugval....
dus ik doet het niet, ik wacht tot dat ie sterker is en dan gaan we om het hoekje kijken, zodat ie ons niet ziet maar wij wel.
Ik heb weer hoop!!!!
misschien een hele rare vraag, maar wie weet met alle moderne techniek tegenwoordig......hebben ze daar geen webcam? 
Laatst gewijzigd door mcSnurk op vr 01 aug 2008, 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.
kun je er niet een gedragen t-shirt heen brengen?? Misschien dat jouw geur hem kracht geeft ??
Knap van je om niet te gaan ,maar wel heel wijs denk ik.
Ik heb zojuist ook een kaarsje aangestoken voor jullie, dikke knuffel voor iedereen

Ik heb zojuist ook een kaarsje aangestoken voor jullie, dikke knuffel voor iedereen
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
weet ik niet, maar dan kom ik helemaal niet meer van deze stoel af...gemmaa schreef: misschien een hele rare vraag, maar wie weet met alle moderne techniek tegenwoordig......hebben ze daar geen webcam?![]()
heb trouwens een foutje gemaakt in m'n bericht.
er staat dat het nog steeds de verkeerde kant op gaat
maar dat moet zijn; dat het nog steeds de verkeerde kant op KAN gaan, dus het gaat nog niet de verkeerde kant op!!!
goddank..
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
wat zenuwslopend is dit voor jullie zeg, wat knap dat je er van afzie om op bezoek te gaan, dat is voor hem het beste terwijl je voor jezelf het zo graag zou willen 
Pffffff zucht... oke...
Beter nieuws...
Had ook het zweet in de handen staan om bij te lezen...
maar goed , stap voor stap...
dat van die webcam is wel een idee. Kunnen jullie hem goed zien, en hij ziet(en ruikt) jullie niet!!!!
Tof van dat hart zeg. Wat goed van hen!! En voor hem zo lekkerrrrr!!

Beter nieuws...
Had ook het zweet in de handen staan om bij te lezen...
maar goed , stap voor stap...
dat van die webcam is wel een idee. Kunnen jullie hem goed zien, en hij ziet(en ruikt) jullie niet!!!!
Tof van dat hart zeg. Wat goed van hen!! En voor hem zo lekkerrrrr!!
De blaren staan inmiddels op m'n duimen, maar ik duim nog altijd stug door!
Ik denk trouwens dat het heel moeilijk is om te kijken naar je hond zonder dat hij het doorheeft dat je er bent. Ik weet nog dat ik bij de dierenkliniek binnen stapte en op het moment dat ik daar mijn voet over de drempel zette brak Boef de tent al af. En ik had haar nog niet eens gezien. Maar zij mij kennelijk wel. Of geroken ofzo. In ieder geval wist ze dat ik er was.
Ik denk trouwens dat het heel moeilijk is om te kijken naar je hond zonder dat hij het doorheeft dat je er bent. Ik weet nog dat ik bij de dierenkliniek binnen stapte en op het moment dat ik daar mijn voet over de drempel zette brak Boef de tent al af. En ik had haar nog niet eens gezien. Maar zij mij kennelijk wel. Of geroken ofzo. In ieder geval wist ze dat ik er was.
Ellen, ik heb enorm veel bewondering voor jouw (en je gezin) 
Wat moet het moeilijk om niet langs te gaan ook al is dat het beste voor je ventje.
Hij is in ieder geval in goede handen, fijn dat ze rekening houden met zijn voeding
Ik denk heel veel aan jullie en stuur bergen positieve energie naar Weirdo.
Virtueel blijft er een kaarsje voor hem branden,

Wat moet het moeilijk om niet langs te gaan ook al is dat het beste voor je ventje.
Hij is in ieder geval in goede handen, fijn dat ze rekening houden met zijn voeding
Ik denk heel veel aan jullie en stuur bergen positieve energie naar Weirdo.
Virtueel blijft er een kaarsje voor hem branden,
-
Femke
- 5-sterren

Wat een rollercoaster van emoties, waar jullie in zitten zeg.... Dit is letterlijk tussen vrees en hoop.
Het klinkt afgezaagd, maar mijn duimen draaien nog steeds overuren. Steeds als ik op BP kom open ik eerst - met kromme tenen - dit topic.
Het klinkt afgezaagd, maar mijn duimen draaien nog steeds overuren. Steeds als ik op BP kom open ik eerst - met kromme tenen - dit topic.
- spreeuwtje
- 5-sterren

ik denk aan weirdo en gelijk beginnen mijn handen te stromen..
hij vraagt om energie..
dus.. diegene die iets van reiki weten.. laat de energie stromen voor weirdo!!
hij heeft het nodig..
ik ga zo weer even zitten.. steek het kaarsje weer aan.. en ga in gedachten weirdo weer ondersteunen..
ik heb pijn in mijn buik van al die emoties..
eerst goed.. dan weer slecht.. dan weer beter..
pfft.. slopend is dit..
sano moet allang naar bed.. maar ik moest eerst tien pagina's weirdo lezen..
:P
zet m op daar weer!!!
dikke kus..

hij vraagt om energie..
dus.. diegene die iets van reiki weten.. laat de energie stromen voor weirdo!!
hij heeft het nodig..
ik ga zo weer even zitten.. steek het kaarsje weer aan.. en ga in gedachten weirdo weer ondersteunen..
ik heb pijn in mijn buik van al die emoties..
eerst goed.. dan weer slecht.. dan weer beter..
pfft.. slopend is dit..
sano moet allang naar bed.. maar ik moest eerst tien pagina's weirdo lezen..
zet m op daar weer!!!
dikke kus..
Heb twee dagen niet kunnen lezen en nu bij gelezen. Wat zenuwslopend. Vervelend dat je niet bij hem kunt, maar weet dat een hond erg open staat voor jouw energie. Als jij aan hem denkt en hem blijft zeggen dat hij erbij moet blijven en bovenal dat je heel veel van hem houdt, dan weet hij dat. Ook al is hij nu niet dicht bij jou en jij niet dicht bij hem, jullie staan in contact de hele tijd. Ik duim en wens jou en Weirdo heel veel energie toe. Hoop zo dat het de goede kant uitgaat.
-
roefus
pfff...ja dit is dus echt tussen hoop en vrees balanceren.... 
wat een emoties weer.
En dan dadelijk weer de nacht in en maar weer hopen dat hij ook deze keer de nacht goed doorkomt.
En dat er wat lichtpuntjes bijkomen die de hoop aanwakkeren.
Ik hoop dat jullie ook redelijk goed slapen, Ellen, want anders raak je helemaal uitgeput.
Ook hier branden weer nieuwe kaarsjes voor jouw lieve knuffel Weirdo

wat een emoties weer.
En dan dadelijk weer de nacht in en maar weer hopen dat hij ook deze keer de nacht goed doorkomt.
En dat er wat lichtpuntjes bijkomen die de hoop aanwakkeren.
Ik hoop dat jullie ook redelijk goed slapen, Ellen, want anders raak je helemaal uitgeput.
Ook hier branden weer nieuwe kaarsjes voor jouw lieve knuffel Weirdo