[quote="vanaalst"]
ja, ik voel me een beetje euforisch(schrijf je dat zo?) ben toch wel opgelucht dat zijn lich. functies goed zijn en dat ie knokt, maar ik hou toch wel in m'n achterhoofd dat het nog steeds een andere kant op kan slaan. Moet rieeel zijn, weirdo is nog steeds erg benauwd en er nog lang niet..
Maar dat zit heel ver weg, positieviteit blijf toch de bovenhand voeren, ik blijf uitstralen naar hem, dat moet ie van iedereen voelen. Rien heeft nog nooit vanmorgen zoveel gedaan in een weekend! Nu zit ie rustig op de bank en de kids, ja die willen eigenlijk liever gisteren dan vandaag dat ie naar huis komt!
Danny snapt wel dat het nog even duurt, mike niet...
de andere jongens kijken toch nog steeds om, als we buiten lopen, kijken me dan aan zo van; vergeten we niets??!!
Binnen kijken ze steeds in weirdo zijn bench...
[/quote]
Je mag best euforisch zijn in deze. Na alle ellende van de hele week nu ineens deze toch wel (vind ik) grote sprong vooruit geeft de burger flinke moed. Je kunt even ademhalen en de angt om te bellen zal nu iets minder zijn, hopenlijk dan, want die angst is slopend. Uiteraard is hij er nog lang niet en zou het natuurlijk goed mogelijk kunnen zijn dat er nog een terugslag komt. Maar jullie Weirdo en jullie laat hier zo'n vechtlust zien dat je gewoon niet anders wilt denken dat dat hij binnen afzienbare tijd weer thuis is. Hij komt nu al van zo ver, de rest moet hij dan ook kunnen overwinnen.
Dikke kus voor jullie allemaal