En mijn kat Karel is helemaal wauws van Bailey's, hij probeert het te jatten, uit mijn glas te drinken als ik zelf drink *douwkopertussen* en lepelt standaard het laatste beetje uit het glas zodra ik het neerzet, poot erin en dan aflikken
laat de hond kiezen
Moderator: Lizzy
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Re: laat de hond kiezen
Bier krijgen ze hier ook niet
drinkt heer Kruimel zelf op, de krent 
En mijn kat Karel is helemaal wauws van Bailey's, hij probeert het te jatten, uit mijn glas te drinken als ik zelf drink *douwkopertussen* en lepelt standaard het laatste beetje uit het glas zodra ik het neerzet, poot erin en dan aflikken
Mijn andere katten verklaren hem voor geschuffeld, die hebben een hekel aan alcohol en zeker sterke drank.
Onze vorige Border Terrier gooide de lege bierflesjes die op de grond stonden om om de laatste druppels eruit te drinken

- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
ja tegen 120 kg kun je natuurlijk ook niet optieneke schreef: Krijgen ze hier ook niet maar we worden gewoonweg aangevallen door samen ruim 120 kilo Nollebakmonsters
Jullie hebben het makkelijk met een handzamer formaat![]()
![]()
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
zuiplappen zijn het~Joke~ schreef: Onze vorige Border Terrier gooide de lege bierflesjes die op de grond stonden om om de laatste druppels eruit te drinken![]()
![]()
Inderdaad