natuurlijk blijven we nog steeds heel hard duimen en veel kaarsjes branden want hij is er nog lang niet door maar hij gaat steeds kleine stukjes vooruit en da's heel goed
komop Weirdo nog een beetje doorbijten nu!!!!!!
hopelijk kan hij goed slapen vannacht zodat hij morgen weer een beetje vooruitgaat
Tuurlijk blijven we aan hem denken Ellen en ook aan jullie!!
En dat hij al 2 uur wakker is, joh dat is een harstikke goed teken!
Een hele fijne avond.
Misschien even een lekkere wandeling met de andere 2 jongens en daarna lekker met een rood wijntje op de bank.
Ook even aan jezelf denken, even wat ontspanning zal je goed doen.
Fijne avond samen en tot morgen maar weer.
En Weirdo..........welterusten jongen, dat je nog meer aan gaat sterken.
Dikke knuffel van Helma.
[quote="vanaalst"]
moet wel even zeggen dat m'n kaars aanblijft hoor, zeker totdat ie weer thuis is!
en stiekem hoop ik dat jullie dat ook een beetje blijven doen..
[/quote]
Tuurlijk doen we dat.
Het is pas goed als het goed is.
Voorlopig is het nog hartstikke spannend en kan het toch nog alle kanten op gaan?
Eindelijk tijd om alle pagina's bij te lezen....
Tjonge, ben helemaal ontroert door alle berichten... Meid, wat heerlijk zo'n stap vooruit! Ik vind 't echt een wonder dat hij zo'n enorme vechtlust heeft! Wat een sterke hond! En ook mijn petje af voor jullie! En zoals ik 't allemaal lees is hij daar in prima handen!!!
Ik blijf duimen!
Rust lekker uit en ga maar effe lekker aan de oplader hoor! Je verdiend het!!!!
En morgen hopen op nog meer positieve berichten!!!!!
't laatste berichtje van Ellen had ik even gemist maar het blijft gelukkig goed gaan. Weirdo, zet hem op knul, je kunt het. Een dikke knuffel voor jou En voor je baasjes en broertjes
Ik ben ook de hele dag op pad geweest en heb snel even bijgelezen. Wat heerlijk om te lezen dat het weer een stukje beter gaat met het mannetje. Ik ben zo ontzettend blij voor jullie! Super! Maar ik blijf duimen hoor!