naar de DA/weirdo slaapt

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: naar de DA/hij redt het wel!!

Femke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Femke »

[quote="*Dorothea*"]
Kan je je dat artikeltje nog herinneren dat ik je heb gestuurd?
Daarin stond dat letospirose heel vaak niet meer wordt erkend, omdat de symptomen niet meer zo overduidelijk zijn.
Er waren ook gevallen bekend die alleen maar verliepen met braken en diarree en uiteindelijk sterfte.
Al dacht ik eerst aan leptospirose, volgens mij hebben ze dat in Utrecht wel uitgesloten.
[/quote]

Ik heb het ergens in dit topic gevraagd, weet niet of ze het in Utrecht hebben uitgesloten maar Ellen zei dat Weirdo geënt is voor Weil. Misschien dat ze er daarom niet naar gekeken hebben?
Anthraciet
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anthraciet »

Ik begrijp volkomen dat je er helemaal doorheen zit nu, je emoties hebben ook aardig wat te verduren gehad (en nog steeds natuurlijk). Maar jullie hebben nu zo lang volgehouden, dat beetje tijd kan er ook vast nog wel bij ;)
En in de tussentijd kan je hier gewoon lekker uitjanken en je frustraties kwijt, wij zijn er allemaal voor jullie!

Ik heb speciaal de pc even aangezet om te kijken of er nieuws was over Weirdo. Ga zo een paar uurtjes in de auto zitten en als ik terug ben, kom ik meteen weer even kijken. Ik hoop dat er dan weer supergoed nieuws is! :bigarmhug:  :-*
Elf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Elf »

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Beppie1
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Beppie1 »

Ik snap ook dat de energie van jullie helemaal nul is, en de twijfel en angsten en verwarring ten top is nu!
Houd vol, probeer te rusten. Als het zo door zet heeft hij jullie nodig, maar wel topfit(voor zover mogelijk!)

Nu eerst jullie rust, en hij verder met stappen vooruit!!
En wat het sturen/bidden/denken voor/om/van energie...laten we ook aan de familie denken, en Ellen persoonlijk...
het lijkt erop dat ze het meer dan nodig hebben om vooruit te kunnen!!!!!!!

:bigarmhug: :-* :bigarmhug: :-* :bigarmhug:
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

[quote="Femke"]
Ik heb het ergens in dit topic gevraagd, weet niet of ze het in Utrecht hebben uitgesloten maar Ellen zei dat Weirdo geënt is voor Weil. Misschien dat ze er daarom niet naar gekeken hebben?
[/quote]

Ja, maar daar zit hem dus het hele probleem. We vaccineren maar tegen 2 subtypes van de bacterie, terwijl er meerdere soorten voorkomen.
Maar ik las ergens dat ze z´n urine hadden nagekeken op bacterieen, dus ik neem aan dat ze het op die manier hebben uitgesloten.
belgje
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door belgje »

hoe ist met jullie nu Ellen, beetje kunnen slapen?
hopelijk gaat het weer een stukje beter vandaag met Weirdo :angel2:
evenstar
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door evenstar »

even niet op het forum geweest en we zijn erg blij dat het gisteren en ik duim vandaag ook de goede kant op gaat met Weirdo.
Het kaarsje brandt nog steeds hoor.
Hopelijk heb ben je nog in slaap gevallen want je hebt je rust hard genoeg nodig
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Hoi Ellen en familie, ik hoop ook dat jullie een beetje een goeie nachtrust gehad hebben. Je klonk vannacht zo triest :'( :'(  las ik net.

Elke keer als ik 's nachts wakker word denk ik aan Weirdo en dat hij gewoon beter wordt, geen gekkigheid  >:( >:( >:(  

Ik hoop dat je vandaag weer wat betere berichten krijgt  :) :) ;)  

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Frummel
3-sterren
3-sterren

Bericht door Frummel »

Nog een beetje kunnen slapen?
Begrijpelijk dat je er emotioneel door heen zit en je vol vragen zit.
Schrijf het hier maar lekker van je af, hopelijk helpt het :)
Geef je 2 andere kanjers maar een grote knuffel,
Misschien vandaag even met het hele gezin d'r op uit?
:bigarmhug:
claudiaB
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door claudiaB »

Goeiemorgen!! (en dat is het)

Wat een fijne berichten. Wat een knokker is jullie mannetje.
Het is heel begrijpelijk dat je vannacht een terugslag had, je bent zo sterk gebleven. Als je dan goed nieuws krijgt, dan is er ineens ruimte voor je opgekropte spanning.
Meid wees lief voor jezelf en je gezin en probeer je krachten te sparen voor als Weirdo thuis kom.

Een hele dikke  :bigarmhug:
liefs Claudia
spreeuwtje
5-sterren
5-sterren

Bericht door spreeuwtje »

kan me heel goed voorstellen dat je bekaf bent van alles..
zelfs ik voel het.. terwijl ik zo ver weg ben en weirdo mijn eigen kindje niet is!
je verliest heel veel energie door die angst om hem..
misschien eens lekker met je andere twee jongens een boswandeling oid gaan maken?
de energie van de bomen in je opnemen.. de frisse lucht opsnuiven en genieten van het feit dat weirdo hier straks ook weer kan lopen..

in gedachten kun je hem meenemen en hem zien rennen met een grijns op zijn gezicht..

hier heeft de hele nacht het kaarsje gebrand..

dikke kus.. veel sterkte..

:-*
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

even anw. op vragen'
weirdo is niet de enigste die zwemt daar waar ie zwemt, zijn veel meer hondjes inc. zijn broertjes
en ja, iedereen mag mijn ellen noemen ;)
zijn urine en bloed zijn op kweek gezet/geweest en daar kwam niets uit in zovere geen parasieten en bacterieen.
dus ik weet het ook niet meer, wel spookt steeds door m'n hoofd dat gezwelletje wat ie toen in zijn wang heeft gehad, stel nou he, dat ie dat ook in zijn keeltje heeft en dat ie daardoor zo moeilijk aan zijn adem kan komen.
Dat ie dat naast zijn longontsteking ook nog eens heeft?
GA dat vanmiddag eerst eventjes bespreken want ik wil geloof ik dat ze dat wel controleren.
En weet je waar ik ook bang voor bent, dit is dag 4 dat ie op de IC ligt in de zuurstof tank, dat ze straks een gesprek met ons wilt over hoe lang nog.........................dat kan ik niet aan hoor
ik hoop zo, met heel m'n ziel en zaligheid dat als ik straks over een kleine 4 uurtjes bel, dat ie minder benauwd is, vanaf maandag snakt weirdo al naar adem, vreselijk
sylvia
5-sterren
5-sterren

Bericht door sylvia »

Ik hoop dat je hem snel kunt gaan halen, soms kan het ineens snel gaan. Ik hoop dat je straks goed nieuws krijgt mbt zijn benauwd zijn  :-*
Helma
4-sterren
4-sterren

Bericht door Helma »

Ellen, kom op joh, de moed niet verliezen hoor!!
Dingen als die benauwdheid geven ze echt niet zo maar op hoor.
Hij is al aangesterkt en dat zou juist ook kunnen betekenen dat ze wat meer mogelijkheden hebben om wat aan die benauwdheid te doen, wat ze niet konden doen toen hij nog zo zwak was.
Ben je gek, na 4 dagen zegen ze dat nog echt niet hoor!!!!
Mijn moeder (daar ga ik weer met vergelijken) heeft bijna 2 weken op de IC gelegen, pas na 1,5 is ze uit haar slaap gehaald.
Met dieren geven ze het echt niet zo maar eerder op hoor.
Daar hebben ze toch ook niets over gezegd of zo?
Kom op hoor, de moed er in houden meid!!
Liefs van Helma.
Mister T
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mister T »

t valt niet mee meid,maar de berichten gaan de goeie kant op,ik hoop dat je m snel thuis hebt :-* :-*

Gesloten