naar de DA/weirdo slaapt

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: naar de DA/hij redt het wel!!

Beppie1
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Beppie1 »

Wijsheid en vooral kracht en sterkte voor jullie!!!
:-* :bigarmhug:
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Kuszco
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kuszco »

Zou de koorts niet kunnen komen door het wisselen van de AB? Als de bacterie niet gevoelig is voor deze AB kan de koorts natuurlijk weer opkomen.
Dat hij misselijk is kan ik me goed voorstellen,daardoor kwijlde hij ook zo.
Had Zita ook heel erg,dat kwam door zijn AB.
Toen we begonnen zijn met maagzuurremmers ging dat stukken beter. Misschien een optie?
En daarbij,als je misselijk bent heb je ook geen eetlust.
Ik kan me voorstellen dat je er heel graag naar toe wilt,het kan natuurlijk een stimulans zijn voor Weirdo,alleen is de vraag hoe reageert hij als je weer weg gaat? Zoooo moeilijk dit.
Dat je veel huilt kan ik goed inkomen,is toch ook niet erg. Je hebt zo veel dingen waar je je druk om maakt. En dan hoor je weer dat hij koorts heeft,alhoewel 39.5 natuurlijk niet vreselijk hoog is.
Maar toch,daar maak je je toch ook weer druk om.
Ik zou willen dat ik de oplossing voor je had. Maar helaas.
Maar bedenk dat ze daar alles voor hem doen wat ze kunnen. Beter kan hij het op dit moment niet hebben.
Liliane.
claudiaB
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door claudiaB »

He, dat is nou jammer.
Maar ik ben het met m'n voorganger eens. Het is vaak 2 stapjes vooruit en dan weer 1 terug.
En omdat Weirdo zo verzwakt is, kan iedere inspanning ook verhoging geven. Maarja dat weten de artsen daar wel beter.

Kom op meid laat de moed niet zakken!
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

:bigarmhug: :bigarmhug:
pallas
5-sterren
5-sterren

Bericht door pallas »

Hou vol hoor...Hij knokt ook uit alle macht!!

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

hij heeft gisteren niet gegeten, van de week, weet niet meer wanneer heeft ie een stukje lamshart op.
weirdo krijgt nu med. tegen de misselijkheid
ga vanavond nog eens bellen en dan ga ik morgen aan de arts vragen of dat ik langs mag komen om hem misschien zo te stimuleren...
heb me deze week toch ook al ziekgemeld.
we zitten alleen nog met die klote vakantie, vrijdag zouden we weggaan.
Niet ver, naar de veluwe
Is zelfs iets dichterbij hem maar het gekke is dat als ik eens ergens om moet lachen, als vinci weer wat uitvreet, ik me direct schuldig voelt...
We hebben min of meer afgesproken dat als weirdo nog in utrecht ligt, ik mee ga, is ie thuis dan gaat rien met de kids en de andere jongens, en ik blijf dan bij weirdo.
Leek een goede oplossing, begint die kleine weer te brullen dat ie niet zonder me kan...............
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

vrijdag is nog vijf dagen weg. Niet schuldig voelen hoor in de richting van Weirdo. Die weet heus wel dat je ook moet kunnen lachen om het aan te kunnen. Als je mag komen stimuleren voor het eten, vraag dan ook of je zelf iets mee mag nemen? Wij kregen grote beer aan het eten met kippesoep over gemalen pens (dat begon met één lepeltje en toen hoefde ze niet meer). Misschien kun je dan zelf allerlei biogarde meenemen, begreep uit de eerdere stukjes dat die daar erg van houdt. Blijf moed houden meid.
Anthraciet
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anthraciet »

Ik zou me nu ook nog geen zorgen maken over vrijdag, de oplossing komt tegen die tijd vanzelf wel ;)

Ik ben benieuwd of je bij hem mag gaan kijken en ik hoop dat hij dan wel wil gaan eten, het scheelt vaak wel of de baas erbij is of niet...
We duimen hier vol overgave door!
Kuszco
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kuszco »

Zo zit het leven in elkaar Ellen,naast het grote verdriet moet ook eens kunnen lachen. Dat houdt je op de been. En de andere jongens zijn er ook nog. Die begrijpen toch ook niet wat er aan de hand is.
Toen Zita zo ziek was,was Lotje er ook nog. En als ik dan met haar ging wandelen moest ik altijd huilen. Dan mistte ik dat kleine opdondertje dat altijd zo enthousiast voorop liep. Ik kon er gewoon niet van genieten om met Lotje alleen te lopen.
Na enige tijd realiseerde ik me dat als Zita het niet zou redden ik toch ook met Lotje verder moest. En zij verdiende die aandacht en liefde net zo goed. Gelukkig heeft Zita het wel gered,nu na 7 weken durf ik dat wel te zeggen.
Weirdo gaat het ook redden,het is alleen die shitperiode waar je nu doorheen moet en je heen en weer geschudt wordt tussen hoop en wanhoop.
Dat is heel erg moeilijk! Maar je kunt het!
Liliane.
Beppie1
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Beppie1 »

Niet in te grote stappen denken, dan ga je over je emotionele grenzen.
Probeer haalbare stappen te plannen.... als hij eerst maar de koorts heeft gehad en iets eet...
Vrijdag is een leven verder!!

En geniet!! Vinci heeft ook recht op een eigen deel. Dat is Vinci's deel.... niet van Weirdo...
De dag gaat toch door!!!

Ik praat makkelijk, dat snap ik, maar plan voor jezelf stappen, want zo 'draaf' je door!!!
:-\ :-* :bigarmhug:
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Ja Wendy, dat gedragen tshirt had ik ook al geopperd, maar helaas, dat lijkt geen goed idee omdat dat stress zou kunnen opleveren  :-\ :-X  

Ellen lieffie, ik ga ervan uit dat Weirdo vrijdag weer thuis is !!!!!!  

En dan kunnen jullie lekker naar de Veluwe.

Dit is mijn laatste reactie vanuit Nederland, ga zo eten en naar bed, om 3 uur gaat de wekker en dan rijden we tegen 4 uur weg.
Ik hoop dat internet bij mijn zus ook werkt, dan kan ik hopelijk dinsdag even kijken hoe het gaat.

HOU JE TAAI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    :-* :-* :-*
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

dank je nynke.
we zijn vanmiddag (heb eerst even geprobeert een tukkie te doen) met de jongens naar ambacht geweest.
Daar heb ik ze laten zwemmen......
ze hebben lekker geholt achter de bal aan en met elkaar gespeelt, ze liggen nu aan een flink partij lamsribben te knagen, dus hun dag kan nu niet meer stuk..
Snap jullie allemaal wel hoor, en ik begrijp het ook wel maar het punt is dat ik er nu midden in zit.....dat is het probleem.......en vandaag is gewoon een rotdag, morgen ben ik weer opgeknapt, hoop ik
Om 20.00 bel ik weer even, dan is er weer een ander bij hem, en met haar klikt het wel.
Id een goed idee om weirdo van de week even wat lekkere hapjes te brengen.
Hij is helemaal debiel van joghurt, biogarde ,karnemelk en zalm uit blik.
Hoewel dat laatste me nou niet zo lijkt....
en misschien als ie nu toch wat meer gaat opknappen dat ik zijn eigen benchkleden ga brengen..
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Pfew ik lees 24 uur niet en zo maar 20 pagina's erbij... volhouden Ellen!
Kuszco
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kuszco »

Snap jullie allemaal wel hoor, en ik begrijp het ook wel maar het punt is dat ik er nu midden in zit.....dat is het probleem.......en vandaag is gewoon een rotdag, morgen ben ik weer opgeknapt, hoop ik

Wij snappen jou ook hoor Ellen. Logisch toch dat het wat minder gaat.
Je hoeft je ook echt niet groot te houden. Iedereen begrijpt dat hier.
De ene dag gaat het beter dan de andere.
Toi toi.
Liliane.

Gesloten