GNRH implantaat

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: GNRH implantaat

danielle1980
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door danielle1980 »

Angelique schreef: ik heb nu zowel shane als bo gedaan.
dit omdat ik bang ben dat ze gaan vechten.

Deze tekst zie je staan als je op het kruisje van Dorothea klikt, komt elders uit dit topic.
ja maar dat was als antwoord waarom ik ze niet liet castreren op ingrid dr vraag...
ik liet ze nooit castreren omdat ik dan bang ben dat ze gaan vechten en het nu niet doen...
dus ik durf niets te veranderen,
deze implantaat is niet permanent dus dat probeer ik nu uit...

bo deed vandaag trouwens wat normaler.
shane is er nu heilig van overtuigt dat ie ashi mag dekken en is strontvervelend en zit nu dus ook apart van ashi als ik er niet bij ben  ::)
gaat wel lekker zo  ;D ;D
ben blij dat ik zoveel ruimte heb  :P
Anthraciet
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anthraciet »

Tiki krijgt vanavond een implantaat (als het verkeer niet tegenzit en Ro op tijd bij de da kan zijn ::)). Ik ben benieuwd hoe dat gaat bevallen! :D
Hitam
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Hitam »

Ik heb er een bij een kater gezet. Ben ook benieuwd of dat net zo goed werkt.
Mevroi Kruim
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mevroi Kruim »

Hitam schreef: Ik heb er een bij een kater gezet. Ben ook benieuwd of dat net zo goed werkt.
Hee, da's interssant! Ben ook benieuwd!
danielle1980
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

ik geloof dat mijn reuen al wat rustiger worden nu :-\

succes ingrid hoop dat t werkt...
let je wel op in t begin, want als het stijgt in het  begin heb je straks juist vechten en hoe meer vechten hoe lastiger
Anthraciet
5-sterren
5-sterren

Ja, we zijn toch steeds alert, want we kunnen ze nu gewoon echt niet bij elkaar laten.
We laten ze wel samen uit, maar met genoeg ruimte ertussen zodat ze niet op elkaar kunnen klappen.

Dus dat moeten we dan gewoon nog minstens een paar weken volhouden.... :-X
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

Hitam schreef: Ik heb er een bij een kater gezet. Ben ook benieuwd of dat net zo goed werkt.
Ja hoor bij katten werkt het ook erg goed, je kunt het zelfs aan poezen geven, worden ze een half jaar niet krols.
Anthraciet
5-sterren
5-sterren

Nou, Tiki heeft sinds gisteravond zijn implantaat, ben heel benieuwd of en wanneer ik wat ga merken :D
Anthraciet
5-sterren
5-sterren

Volgens mij begint Tiki op zijn hormoon-hoogtepunt te komen :-X
Hij grauwt wat af ('gelukkig' wel alleen naar Nanuk) en is ook feller als eerst.
Er hangt ook een hormoonlucht in zijn slaapkamer die er eerst niet was....

En dan zul je altijd zien, schiet vanochtend de tussendeur die we altijd angstvallig gesloten houden, open.... Nanuk rent de kamer uit en duikt direct bovenop Tiki, die eerst niets in de gaten had. Maar die liet het natuurlijk niet op zich zitten en dus kon Ro weer richting da :-X
Tiki heeft dus nu een flink gat in zijn poot/voet die gehecht is. Bij Nanuk viel de schade deze keer mee, alleen 2 wondjes op zijn wang :-\

Zucht.....
Malamoods
5-sterren
5-sterren

Bericht door Malamoods »

Anthraciet schreef: Volgens mij begint Tiki op zijn hormoon-hoogtepunt te komen :-X
Hij grauwt wat af ('gelukkig' wel alleen naar Nanuk) en is ook feller als eerst.

En dan zul je altijd zien, schiet vanochtend de tussendeur die we altijd angstvallig gesloten houden, open.... Nanuk rent de kamer uit en duikt direct bovenop Tiki, die eerst niets in de gaten had. Maar die liet het natuurlijk niet op zich zitten en dus kon Ro weer richting da :-X
Tiki heeft dus nu een flink gat in zijn poot/voet die gehecht is. Bij Nanuk viel de schade deze keer mee, alleen 2 wondjes op zijn wang :-\

Zucht.....
Meid, ik hoop dat 't snel allemaal wat rustiger wordt! Dit is inderdaad om heeeeel flink van te zuchten (op zijn zachtst gezegd).... Maar 't implantaat doet in elk geval iets, hij reageert erop, nu maar hopen dat 't snel goed uit gaat pakken!!!!

Sterkte!

Rachel.
Hitam
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Hitam »

Dorothea, weet jij waarom het eerst erger wordt?
danielle1980
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Anthraciet schreef: Volgens mij begint Tiki op zijn hormoon-hoogtepunt te komen :-X

Zucht.....
ow fijn is dat :o :-X
daar ben je niet blij mee :(

mijn reuen zitten ook nog 2 hekken gescheiden...
ik durf het nog niet aan, ze zijn echt nog niet hunzelf :-\
Jolly
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jolly »

Anthraciet schreef: Er hangt ook een hormoonlucht in zijn slaapkamer die er eerst niet was....
he dat is ook wat, wij gaven de oude Bolle al de schuld dat hij weer in de prutsloten was geweest, maar misschien komt die lucht ookwel bij Pim vandaan.

Sterkte met jou knapen.
Zit je niet mee.
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

Hitam schreef: Dorothea, weet jij waarom het eerst erger wordt?
Ja, dat komt omdat GnrH in eerste instantie de hypofyse stimuleert tot afgifte van LH en FSH en daardoor krijg je een stijging van het testosteron. Ze worden dus meer macho. Heb je de folder van suprelorin? Daarin staan een aantal grafiekjes met testosteron bepalingen. Na een tijdje worden de LH en FSH receptoren ongevoelig voor GnRH en treedt een daling op van het testosteron.
Indy werd trouwens juist zelfverzekerder en ging helemaal niet op de vuist. Hij kreeg wel een dijk van een druiper.
Hitam
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Hitam »

*Dorothea* schreef: Ja, dat komt omdat GnrH in eerste instantie de hypofyse stimuleert tot afgifte van LH en FSH en daardoor krijg je een stijging van het testosteron. Ze worden dus meer macho. Heb je de folder van suprelorin? Daarin staan een aantal grafiekjes met testosteron bepalingen. Na een tijdje worden de LH en FSH receptoren ongevoelig voor GnRH en treedt een daling op van het testosteron.
Indy werd trouwens juist zelfverzekerder en ging helemaal niet op de vuist. Hij kreeg wel een dijk van een druiper.
Dank je. Nee, ik heb de folder niet en in de bijsluiter staat het niet.
De kater heeft trouwens ondanks mijn waarschuwingen een poes gedekt.

Plaats reactie